|

خریداران محصولات مدیران خودرو بخوانند

فراخوان مدیران خودرو به خریداران؛ تکمیل وجه فوری!

مدیران خودرو در اطلاعیه ای از متقاضیان خرید محصولات این شرکت که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند خواست تا ظرف 48 ساعت تکمیل وجه نمایند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلیه منتخبین اولین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام گردیده است، می توانند از امروز 1402/02/30 لغایت 1402/03/01 با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو نسبت به تکمیل فر آیند ثبت نام خود مطابق شرایط زیر اقدام نمایند.

5r6mqtsdhibwgkfubru

اختلاف قیمت بازار و کارخانه محصولات مدیران خودرو چقدر است؟

ام وی ام X22 پرو در مرحله اول عرضه به قیمت هشتصد و هفتاد میلیون و 700 هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود در حالی که قیمت بازار آزاد این خودرو حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان است. آریزو 5 که مدیران خودرو یک میلیارد و 55 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می کند در بازار آزاد یک میلیارد و 315 میلیون داد و ستد می شود.

تیگو 7 پرو هم که در بازار آزاد تا دو میلیارد و 120 میلیون فروش می رود قیمت کارخانه اش یک میلارد و 667 میلیون تومان است. تیگو 8 پرو مکس گران ترین محصول خانواده مدیران خود که قیمت کارخانه اش نزدیک 2 میلیارد و 700 در بازار آزاد حدود سه میلیارد و 300 قیمت گذاری می شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی