|

دفتر لاکچری احمدی نژاد؛ ۱۵۰۰ میلیارد تومان!؟

الان ارزش ملکی که دفتر احمدی نژاد در آن واقع است حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان است

لینک کوتاه کپی شد

مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد گفت: احمدی نژاد از خدا می خواهد که به حصر برود زیرا اگر به حصر برود، یک اسطوره می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از منیبان؛ عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان درباره محور جلسات احمدی نژاد در یک ویلای ۳ هزار متری در ولنجک که متعلق به بنیاد مستضعفان است، مدعی شد: آقای احمدی‌نژاد سال ۹۲ که از دولت کنار رفتند، یک ساختمان خیلی بزرگ حدود هفت، هشت طبقه با مساحت هر طبقه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر در خیابان لادن منطقه شیخ بهایی، در اواخر دولت‌شان برای فعالیت‌های خودشان اختصاص دادند. اواخر سال ۹۲ دکتر محمدی که وزیر دادگستری، بودند به دولت اعلام کردند که ما آن ساختمان را برای فعالیت‌های قضایی احتیاج داریم، آن ساختمان را در دولت آقای روحانی اواخر سال ۹۲ یا اوایل سال ۹۳، یعنی در محدوده اسفند ۹۲ و فروردین ۹۳ آقای احمدی نژاد تخلیه کردند.

او افزود: زمانیکه مقام معظم رهبری از این مشکلی که برای آقای احمدی‌نژاد پیش آمده مطلع شدند، آن زمان آقای فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان بودند که چند ملک را به آقای احمدی‌نژاد معرفی کردند که انتخاب کنند؛ بعضی از همکاران و خود ایشان رفتند، ملک‌ها را بازدید کردند و نهایتاً این ملک ولنجک در خیابان شادآور قبل از پمپ بنزین، نبش هشتم که ساختمان معروفی هست، در اختیار آقای احمدی نژاد قرار گرفت. این ساختمان یکی از ویلاهای خیلی بزرگ در آن منطقه بوده که تحت اختیار بنیاد مستضعفان و مصادره ای بوده و احتمالا برای صاحب‌ منصبان رژیم پهلوی است. این ساختمان را بنیاد مستضعفان بازسازی و در اختیار آقای احمدی‌نژاد می‌گذارد و از همان سال ۹۳ تا امروز، آقای احمدی‌نژاد در این ویلا ساکن است یعنی دفتر اصلی کار آقای احمدی‌نژاد آنجاست و این ملک حدود ۳ هزار متر مساحت دارد. زمین‌ آن خیلی مرغوب است.

دوستانی که از بنگاه‌های منطقه سؤال کردند الان حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش، این ملک است. در اطراف این ملک ساخت و ساز می‌شود، در این زمین هم می شود یک مجتمع خیلی بزرگی ساخته شود و منافع‌اش در اختیار منابع عمومی قرار بگیرد، منتهی آقای احمدی‌نژاد آنجا را در اختیار خودش گرفته و یک کیترینگ ایجاد کرده، این مجموعه یک آشپزخانه خیلی بزرگ دارد و بخشی از منابع درآمدی آقای احمدی‌نژاد، کیترینگ داخل این مجموعه است که به صورت تلفنی غذا می‌فروشند. همچنین استخر خیلی بزرگی دارد که البته از آن فعلاً استفاده نمی‌کنند، بخشی از زمین به صورت پارکینگ است که اجتماعات بزرگی مثلاً ۲۰۰، ۳۰۰ نفر را به آنجا دعوت، صندلی می‌گذارند و استفاده می‌کنند.

داوری در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست این ملک به بنیاد مستضعفان برگردد، گفت: نمی‌دانم. من که مسئولش نیستم از آقای ستار بپرسید.

او در پاسخ به این سوال که چرا برای بازپس گیری این ملک سکوت شده است، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان این اختیار را دارد. آن زمان مقام معظم رهبری با یک نگاه پدرانه‌ای اجازه دادند آقای احمدی‌نژاد از این ملک استفاده کند، به‌ هرحال می‌خواستند ظرفیت‌ او حفظ شود. حتی خود آقای خاتمی یک دفتر کار محدودی در منطقه دارآباد دارند، بعد از موزه وحش دارآباد و یک مقدار جلوتر، یک دفتر خیلی معمولی اما اینجا یک دفتر خیلی لاکچری است.

بنیاد این ملک را خیلی خوب برای آقای احمدی‌نژاد با مصالح و امکانات مناسب بازسازی کرد. خودتان دو دوتا چهارتا کنید، شاید کل هزینه‌های دفتر ایشان از همان محل قابل تأمین است. اگر شما با هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کار نکنید، یا اینکه بنیاد مستضعفان این ملک را بفروشد و پول آن را در بانک بگذارد و سود بگیرد، سالی ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان فقط بهره این ملک است، البته حتماً بهره‌وری‌اش در بیزینس اقتصادی بیشتر است. آقای احمدی نژاد ماهانه حدودا ۳۰ میلیارد تومان از محل این ملک، رانت دارد که برای ایشان ایجاد شده تا فعالیت‌های سیاسی‌اش را انجام بدهد اما جهت‌گیری‌های سیاسی‌اش متأسفانه مخرب، ضد وحدت و امنیت ملی است که بالاخره این تناقض وجود دارد که ایشان می‌آید به بنیادها و انحصار و فساد و ... اعتراض می‌کنند اما خودشان، درگیر یک نوع رانت‌جویی و فساد از این جنس هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها