|

ماجرای علی دایی و احمدی نژاد بعد از ۱۲ سال فاش شد!

سرانجام بعد از سال‌ ها بحث و ماجرا، فاش شد که اخراج علی دایی از تیم ملی فوتبال ایران به دستور احمدی نژاد صورت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

داستان علی دایی و محمود احمدی نژاد داستان کهنه‌ای است که زیادی تکرار شده است. این دو دل خوشی از همدیگر ندارند. دایی در زمانی که احمدی نژاد مسئول دولت بود، از تیم ملی برکنار شد و از همان زمان تا همین حالا مدام می‌گوید که اخراجش بیرون از فدارسیون فوتبال و توسط محمود احمدی نژاد صورت گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ البته درباره ریشه این اختلاف هم صحبت‌های زیادی مطرح است و می‌گویند احمدی نژاد از اینکه علی دایی نگذاشت در بین دو نیمه بازی ایران و عربستان وارد رختکن شود عصبانی شده و بعد از بازی و شکست تیم ملی برابر رقیب، دستور اخراج دایی را صادر کرده است. احمدی نژاد و اطرافیانش، اما همواره این ادعای دایی را تکذیب کرده و گفته اند تصمیم در این مورد توسط فدراسیون فوتبال گرفته شده و دفتر احمدی نژاد نقشی در این موضوع نداشته است.

اختلاف دایی با احمدی نژاد از همان زمان تا به حال باقی مانده و حتی چندسال پیش که این دو در یک هواپیما با هم مسافرت می‌کردند شایعه شد که علی دایی از نشستن کنار محمود احمدی نژاد طفره رفته است. حالا، اما بعد از ۱۲ سال از آن اخراج بحث برانگیز علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران، بالاخره یکی پیدا شده و می‌گوید اخراج دایی از تیم ملی با دستور احمدی نژاد رخ داد. امروز، محمد آخوندی که در آن زمان سخنگوی سازمان تربیت بدنی بود با حضور در یک برنامه تلویزیونی به ماجرای آن سال اشاره کرد و گفت: «این تصمیم در نهاد ریاست جمهوری گرفته و اعلام شد. با من تماس گرفتند که خبر را اعلام کنم، اما گفتم مسئولیتش با افراد دیگر و فدراسیون فوتبال است. ما از اعلام خبر برکناری دایی در سازمان تربیت بدنی امتناع کردیم.»

سخنگوی پیشین سازمان تربیت بدنی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، در ادامه درباره اینکه آیا شخص رئیس جمهور این تصمیم را گرفته بود؟ گفت: «چیزی که من به صورت غیر رسمی می‌دانم بله ایشان این تصمیم را گرفت، ولی به صورت رسمی نهاد ریاست جمهوری تصمیم گیری کرد! به علت فشار افکار عمومی، اطرافیان مجموعه را به این نتیجه رساندند که علی دایی نباشد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها