|

بیوگرافی جومونگ/ سونگ ایل گوک بعد از 12 سال تو 52 سالگی کنار سه قلوهاش

شهرت سونگ ایل گوک در سال 2006 در سریال «افسانه جومونگ» در نقش اول برایش اتفاق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سونگ ایل گوک بیشتر در درام های تاریخی ظاهر می شود تا درام های مدرن. او معتقد است چهره‌اش «کلاسیک» است، بنابراین فکر می‌کند به درام‌های دوره‌ای و درام‌های تاریخی مناسب است. او این کار را هرچند که سخت است اما ماهرانه به سرانجام میرساند. سونگ فعالیت هنری خود را از تمرینات هنرپیشگی دوران دانشجویی آغاز کرد تا اینکه بعد از فوق لیسانس در سال 1999 جلوی دوربین رفت. اولین تجربه او در سن 28 سالگی با بازی در سریال «آیا ما واقعاً عاشق بودیم »در شبکه ام بی سی کره بود. سونگ ایل گوک در سن 33 سالگی در سال 2004 و در یازدهمین تجربه بازی خود در سریال «امپراطور دریا» با نقش یوم دیده شد.

6

9

جومونگ؛ محبوبیتی جهانی

اما شهرت او در سال 2006 در سریال «افسانه جومونگ» در نقش اول برایش اتفاق افتاد. در سال 1387 پس از دو سال از پخش جهانی این سریال، صدا و سیما ایران امتیاز پخش آن را گرفت و از شبکه 3 به روی آنتن رفت. استقبال مردم از این سریال به حدی بود که تاکنون هیچ فیلم و سریال خارجی و ایرانی چنین محبوبیتی نتوانسته ایجاد کند. شهرت جومونگ به حدی در ایران پرآوازه شد که شرکت گلدیران (LG) این بازیگر را در مرداد ۱۳۸۸ به ایران آورد و او در یک نشست خبری با اصحاب رسانه گفتگو کرد.

5

دلیل اینکه سونگ ایل گوک توانست به یک بازیگر مناسب تبدیل شود، دیدگاه آموزشی منحصر به فرد مادرش کیم ائول دونگ بود. کیم ائول دونگ، به عنوان یک مادر و بازیگر ارشد، همیشه سونگ ایل گوک را سرزنش و دلداری می‌داد تا مطمئن شود که پسرش، که همیشه در نقش اصلی او بود، راست می‌شد. به همین دلیل، وقتی سونگ ایل گوک می خواست خراب شود، به لطف مادر قوی خود توانست آن را تحمل کند.

4

زندگی شخصی جومونگ

سونگ ایل گوک در ۱۵ مارس ۲۰۰۸ در سن ۳۷ سالگی با خانم «جونگ سونگ» وکیل دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد. ماحصل این زندگی مشترک سه فرزند پسر است؛ سه پسر او که حالا تبدیل به بچه‌هایی شده‌اند که همه دوستش دارند. به همین دلیل، سونگ ایل گوک تحت الشعاع عنوان "پدر سه قلوها" قرار گرفت. دائه‌ها (به معنای کره)، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) نام فرزندان اوست و البته نام همسرش جونگ سونگ یو است. معنی ترکیب این اسم‌ها میشه جمهوری کره زنده باد!

3

سونگ و پسرانش از ۶ ژوئیه ۲۰۱۴ تا ۷ فوریه ۲۰۱۶ در برنامه «بازگشت سوپرمن» بازی کردند، در این مجموعه پدران مشهور به مدت ۴۸ ساعت و بدون کمک هیچ کس دیگری به تنهایی از فرزندان خود مراقبت می کنند. این بازیگر همچنین در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است فیلم ایرانی «بچه های آسمان» مجید مجیدی را دیده است و آن را خیلی قشنگ توصیف کرده است و گفت که از آنجا فهمیدم ایران و کره از لحاظ فرهنگی بسیار شبیه هم هستند.

1

2

8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها