|

بیوگرافی و عکس برد پیت و نحوه آشنایی با نامزدش/ پیت 60 ساله از نامزد 30 سالش جوونتره

برد پیت در فیلم‌های محبوبی بازی کرده و موفق به دریافت جایزه شده؛ او کلکسیون موتورسیکلت دارد زیبایی خود را مدیون مراقبت‌های پوستی‌اش است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- او را یکی از جذابترین مردان جهان قلمداد می‌کنند؛ بازیگری که زیبایی‌اش زبانزد خاص و عام است و از سوپر استارهای هالیوودی محسوب می‌شود. شصتمین سال زندگی خود را سپری می‌کند اما همچون جوانی 20 ساله روی پرده نقره‌ای می‌درخشد. فردی که مخاطب را مسحور زیبایی چهره و بازی خود می‌کند «برد پیت» نام دارد. 

2

1

از پیشخدمتی تا بازیگر؛ جنگیدن برای آرزوها

برد پیت در دانشگاه میسوری و در رشته روزنامه نگاری با تمرکز بر تبلیغات تحصیل کرد. پیش از پایان تحصیلات دانشگاهی به لس آنجلس رفت تا در کلاس های بازیگری شرکت کند. پیت قبل از اینکه در بازیگری موفق شود، در حالی که در لباس  یک جوجه غول‌پیکر برای یک فروشگاه زنجیره ایEl Pollo Loco کار می‌کرد، با رانندگی، جابه‌جایی یخچال‌ها و پوشیدن لباس، زندگی خود را تامین می‌کرد. اولین نقش‌های اعتباری پیت در تلویزیون بود، که از سریال روزی جهان دیگری (1964) شروع شد؛ پس از بازی در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی به شهرت رسید. 

6

از کلکسیون موتور تا مراقبت‌های پوستی

برد پیت از طرفداران هنر معماری به ویژه سبک فرانک لئود رایت است. این بازیگر مشهور جهان کمک‌های مالی بسیاری را برای حفاظت از آثار تاریخی به “National Trust” کرده است. او به فعالیت‌های بشردوستانه نیز علاقه وافر دارد. برد پیت از اعضای کمپین مبارزه علیه بیماری ایدز است. او به ساخت و سازهای سازگار با محیط زیست علاقه مند است و مالک شرکتی است که در حوزه معماری و در زمینه سازه‌های سازگار با محیط زیست فعالیت دارد. برد پیت به موتورسیکلت علاقه زیادی دارد و یک کلکسیون شخصی از موتورسیکلت دارد. شاید باورتان نشود اما برد پیت به زبان ژاپنی بسیار مسلط است. او عاشق پدر بودن است و برای آن وقت می گذارد.

4

این بازیگر و تهیه کننده فیلم به سلامت بدن و پوست خود اهمیت بسیار می‌دهد و از صابون‌های مخصوص در حمام، آبرسانی به پوست و لایه برداری و از ماسک‌های صورت، مو و دست زیاد استفاده می کند. برد پیت از هنرمندانی است که به جراحی‌های پوستی و بوتاکس هرگز نمی پردازد و همیشه دوست دارد چهره‌ طبیعی داشته باشد. او روی مدل موهایش خیلی وقت نمی‌گذارد اما موهای زیبا و همه پسندی دارد. برد پیت به رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن منظم و روزانه اهمیت وافری می دهد که باعث شده همیشه تناسب اندام داشته باشد.

3

بازیگری که سندروم ازدواج بیقرار دارد

شکست‌های متعدد روابط برد پیت در دوران جوانی به میانسالی و شاید تمام دوران زندگی او کشیده شده است. رابین گیونز، کریستینا اپل گیت، گوئینت پالترو، جنیفر آنیستون جزو افرادی هستند که تا پای نامزدی و برخی هم ازدواج با پیت رفتند و در میانه راه او را تنها گذاشتند.

7

8

آشنایی برد پیت با آنجلینا جولی در جریان فیلمبرداری فیلم «آقا و خانم اسمیت» شکل گرفت و آنها یک سال بعد اولین فرزند خود را در کشور نامیبیا در مه 2006 که دختری به نام شیلو نوئل جولی پیت بود به دنیا آوردند. این زوج هنری و مشهور در جولای 2008 صاحب یک دوقلو به نام های ناکس لئون (پسر) و ویوین مارشلین (دختر) شدند. آنجلینا جولی چند فرزندخوانده نیز داشت. آنها درمجموع 3 دختر و 3 پسر دارند که نام خانوادگی همه آنها جولی-پیت است. برد پیت و آنجلینا جولی در سال 2012 نامزد شده و در 23 اوت 2014 (اول شهریور 1393) در یک مراسم خصوصی در فرانسه باهم ازدواج کردند که البته این ارتباط هم به طلاق ختم شد.

5

حضور در یک کنسرت تعیین کننده مسیر جدید

حضور عمومی اخیر برد پیت و اینس د رامون در پیست معتبر سیلوراستون در نورثهمپتون تأیید کرد که رابطه آنها پر رونق است و کنجکاوی بی پایانی را در مورد آخرین شخصیت پیت برانگیخته است. اینس د رامون که چند زبانه است - انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی صحبت می کند - در سال 2013 از دانشگاه ژنو فارغ التحصیل شد و مدرک لیسانس خود را در مدیریت بازرگانی گرفت. از آن زمان، حرفه حرفه‌ای او بر روی جواهرات و مد متمرکز شده است، با نقش‌هایی در کریستیز و د گریسوگونو. او در حال حاضر معاون برند جواهرات آنیتا کو مستقر در لس آنجلس است. د رامون علاوه بر حرفه اش در مد، به خاطر علاقه اش به سلامتی نیز معروف است. او یک مربی بهداشتی معتبر در تغذیه یکپارچه است.

12

د رامون اولین بار با برد پیت در نوامبر 2022 در کنسرت بونو در لس آنجلس دیده شد. قبل از حضور اخیرشان در پیست سیلورستون بریتانیا، آنها همچنین از سفری مشترک به کابو در سال 2023 لذت بردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها