|

بیوگرافی تراویس فیمل و زیبایی مسحور کننده‌اش/ عکس‌های شخصی پادشاه وایکینگ‌ها با سگش

بازی تراویس فیمل باعث شد سریال وایکینگ‌ها در جایگاه خاصی میان بینندگانِ سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی جهان قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگر نقش راگنار لودبروک در سریال وایکینگ ها «تراویس فیمل» است. او در این سریال نقش پادشاه افسانه‌ای دانمارک و سوئد را ایفا می‌کند که به راستی در این نقش خوش درخشیده است؛ فیمل را برای ایفای نقش «راگنار لودبروک» در مجموعهٔ تلویزیونی وایکینگ‌ها که از شبکهٔ هیستوری پخش شد می‌شناسند. شخصیت راگنار لودبروک با هنرپیشگی تراویس فیمل در مجموعه وایکینگ‌ها تبدیل به یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌ها در تاریخ شبکه هیستوری آمریکا شد. هنرپیشگی فیمل در مجموعه وایکینگ‌ها تا حدی درخشان بود که شخصیت راگنار لودبروک را برای شبکه هیستوری به یک نماد تبدیل کرد. بازی او باعث شد سریال وایکینگ‌ها در جایگاه خاصی میان بینندگانِ سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی جهان قرار گیرد.

4

آسیبی که به بازیگر شدن انجامید

فیمل در دوران نوجوانی با امید به فوتبالیست حرفه‌ای شدن به ملبورن رفت تا در باشگاه فوتبال کیلدا در لیگ فوتبال استرالیایی بازی کند، اما طی حادثه‌ای قبل از شروع فصل، پای وی آسیب می‌بیند و از فوتبال کناره‌گیری می‌کند. پس از آن او سراغ مدلینگ میرود و سال‌ها در این عرصه فعالیت می‌کند. اندکی بعد نیز سراغ بازیگری رفته زیر نظر مربیان آمریکایی آموزش میبیند و فعالیت حرفه‌ای خود در این زمینه را از سال ۲۰۰۲ آغاز با بازی در «تارزان» آغاز کرده است. در این مدت او در آثاری هم چون آزمایش، برتری، عاج ، وارکرافت و مدار ۴۱۴ ایفای نقش کرده است. فیمل بیشتر به دلیل بازی در سریال وایکینگ‌ها شناخته می‌شود.

12

 زندگی خصوصی فیمل

فعالیت‌هایی که فیمل برای تفریح انجام می‌دهد شامل فوتبال استرالیایی، ماهیگیری، کمپینگ، رفتن به ساحل، موج سواری، موتورسواری و اسب سواری می‌شود. او درسال ۲۰۰۹ در مسابقه کریکت استرالیا در مقابل اشزهالیوود انگلستان با هنرمندانی همچون جسی اسپنسر، کامرون دادو، کورتیز استون و گری بیرز بازی کرد. فیمل آتئیست است. همچنین، او دربارهٔ روابط خصوصی‌اش تابه حال صحبت نکرده‌است.

11

10

به تصویر کشیدن بیرحمانه‌ترین حالت مرگ و زندگی 

داستان مجموعه دربارهٔ راگنار لابروک (با بازی تراویس فیمل)، یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در عصر وایکینگ‌ها است. راگنار، که یک وایکینگ کشاورز است، برای اولین بار پیشنهاد حمله به غرب و انگلستان را مطرح می‌کند، و همراه برادر جنگجوی خود، رولو (کلایو استندن)، و همسرش لاگرتا (کاترین وینیک)، که یک سپربانو است، به آنجا سفر می‌کنند.

3

9

معمولاً وقتی بحث بیرحمی فیلمنامه آثار مختلف می‌شود، همه از سریال بازی و تخت سخن می‌گویند اما در سال ۲۰۱۴، جایزه بی‌رحم‌ترین قسمت یک سریال باید به وایکینگ ها داده می‌شد. برای نمایش سختی‌های زندگی به عنوان یک وایکینگ و شرایط زندگی آنها، در قسمت «عقاب خونی» (Blood Eagle) شاهد مرگ آرام، دردناک و بی‌رحمانه‌ی یکی از شخصیت‌های مثبت به نام «جارل بورگ هستیم. 

8

بیشتر صحنه‌های این سریال در محیط های طبیعی فیلم‌برداری شده است. محل مورد علاقه تولیدکنندگان نیز روستای «ویکلو» در ۱۰۰ کیلومتری دابلین، پایتخت ایرلند، است. سازندگان برای فیلمبرداری صحنه‌ای که فتح پاریس شرح داده می‌شود، فضاسازی و محیط مصنوعی خاصی در نظر گرفته بودند. در طول فیلمبرداری، صدها بدلکار آتش گرفته بودند تا فروپاشی یک قصر با شکوه هرچه تمام‌تر به دید مخاطب برسد.

7

وایکینگ‌ها محبوب‌ترین سریال چند دهه اخیر

در پایان میتوان گفت که سریال «وایکینگ‌ها» جزو محبوب‌ترین سریال‌های دنیا در دهه‌ گذشته بوده است. سریالی که داستانی جذاب و پر افت‌ و خیز را از مردمان سرزمین اسکاندیناوی برایمان بازگو می‌کند. داستانی از قهرمانان، افسانه‌ها و حوادث واقعی و غیرواقعی که شما را غرق در خیالات و هیجانات لذت‌بخشش می‌کند. بطورکلی سریال وایکینگ‌ها جزو آثار ارزشمند و محبوب تلویزیون بوده است که خاطرات زیادی را برایمان رقم زده است.

2

 

1

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها