|

کد مورس همستر کامبت پنج شنبه 17 خرداد+ راهنمای زدن کد مورس

کد مورس همستر کامبت هر شب ساعت 22:30 به وقت تهران منتشر می شود که با وارد کردن آن می توانید سکه رایگان بگیرید

لینک کوتاه کپی شد
1

براساس یک ویدیوی رسمی در یوتیوب که در آن همستر کامبت BTC را به‌عنوان کد اول معرفی کرد، به‌نظر می‌رسد رمزنگاری روزانه هر روز ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران ریست می‌شود.

اما کد مورس همستر پنج شنبه 17 خرداد

کد مورس همستر کامبت؛ 17 خرداد 1403 پنجشنبه را می توانید در ادامه ببینید و ساعت 22:30 وارد کنید.

چالش کد مورس همستر کامبت ترفند جدیدی برای گرفتن 1 میلیون سکه از همستر قرمز است که کدها زودتر از زمان شروع چالش در اینجا قرار داده می شود.

کد امشب : Loadiy

L ._..

 

O_ _ _

a._

d_..

I..

Y_._ _

 

رمزهای کلی کد مورس طبق عکس زیر است:

مورس همستر

کد مورس همستر را چگونه بزنیم؟

برای شروع، در صفحه اصلی بازی، سه بار روی کادر Earn per tap ضربه بزنید. این کار باعث قرمز شدن پس‌زمینه آیکن همستر شما و نمایش کادر Daily Cipher زیر نوار درآمدتان می‌شود. حالا برای وارد کردن کد آماده هستید.

B: -…

T: –

C: -.-.

در صفحه کد مورس برای زدن هر – باید روی صفحه نگه دارید و برای زدن هر . یک بار روی صفحه بزنید. به‌طور مثال برای زدن B باید یک بار روی صفحه نگه دارید و سپس ۳ بار روی صفحه بزنید. برای زدن T روی صفحه نگه دارید. برای C نیز صفحه را نگه دارید و سپس یک روی روی آن بزنید، این کار را یک بار دیگر نیز تکرار کنید.

هر حرف پس از وارد شدن صحیح روی صفحه نمایش داده می‌شود، بنابراین متوجه می شوید که آیا کد را به درستی وارد کرده‌اید یا نه. ما چند بار تلاش کردیم تا ریتم را به درستی اجرا کنیم، اما در نهایت توانستیم BTC را با کد مورس وارد کنیم و سکه‌های رایگان را دریافت کنیم. به همین سادگی!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها