|

همستر کامبت کسب درآمد دلاری یا فقط یک بازی سرگرم کننده؟ + راهنما و آموزش کامل

آیا همستر کامبت واقعا پول می شود یا تنها یک بازی سرگرم کننده است و احتمالاً موج آن به زودی فروکش می کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا در روزهای اخیر شما هم متوجه شده اید که همه دارند از یک همستر جذاب صحبت می کنند و روی گوشی هر کسی رو که می بینید مشغول کلیک کدن روی همستر و به قول خودش افزایش سکه هایش است.اما این همستر چیست که همه ایرانی ها رو به خودش مشغول کرده است؟

همستر کامبت» (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های رمزارز تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

شما در همستر کامبت قرار است نقش مدیر عامل یک صرافی ارزهای دیجیتال را بر عهده داشته باشید که با انجام هر مأموریت و اقدامات مشخص، امتیاز و پول بیشتری به‌دست می‌آورید. در حقیقت سازندگان این بازی تلاش کرده‌اند با ساخت یک گیم ساده به نوعی جنبه‌های گوناگون ارزهای دیجیتال را مانند احراز هویت (KYC)، استیکینگ و موارد دیگر، در چهارچوبی سرگرم‌کننده و مأموریت‌محور به مخاطبان آموزش دهند.

تصویر سکه همستر در وسط صفحه، اولین راه شما برای کسب توکن‌های همستر است. با کلیک بر روی آن، توکن‌هایی را به دست می‌آورید که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقا قابلیت‌های صرافی خود استفاده کنید. با ارتقا این قابلیت‌ها، درآمد صرافی شما نیز افزایش می‌یابد. میزان توکن‌های جمع شده شما Level یا سطح شما را مشخص می‌کند؛ بنابراین بهتر است که بین ارتقا قابلیت‌ها و تعداد توکن‌های خود تعادلی برقرار کنید.

3-e1717567199343

بالای صفحه، سمت راست، عبارت Profit Per Hour را می‌بینید که نشان دهنده درآمد شما در هر ساعت است. هرچه قابلیت‌های صرافی خود را ارتقا دهید میزان این درآمد بیشتر می‌شود.

توجه داشته باشید که هر ۳ ساعت باید وارد برنامه شوید وگرنه درآمد شما متوقف می‌شود تا دوباره وارد برنامه شوید.

2-e1717567577363 (1)

همستر کامبت چه بخش هایی دارد؟

بخش Mine، قسمتی است که در آن می‌توانید قابلیت‌های صرافی خود را ارتقا دهید. صفحه Mine شامل بخش‌های Market، Team، Legal و Specials می‌شود. از قسمت Market می‌توانید قابلیت‌های خرید و فروش، استیکینگ، بازارهای شرط بندی، بازار میم کوین‌ها و سایر خدمات سرمایه گذاری را به صرافی خود اضافه کنید. در قسمت Team، می‌توانید تیم پروژه خود، مانند بخش پشتیبانی، آی تی و سایر نیروهای خود را مدیریت کنید. قسمت Legal مربوط به بخش حقوقی صرافی شما است. در این قسمت می‌توانید کسب و کار خود را به قاره‌های مختلف گسترش دهید، امنیت صرافی خود را در برابر پولشویی و اعمال مجرمانه افزایش دهید و یا قابلیت‌هایی مانند KYC را اضافه کنید. بخش آخر، یعنی Specials شامل کارت‌هایی می‌شود که معمولا دارای تاریخ انقضا هستند و خرید آن‌ها می‌تواند درآمد شما را به شکل چشم گیری افزایش دهد.

قسمت دیگر این بازی بخش Earn است. در این قسمت می‌توانید توکن‌های جدیدی را به صورت روزانه برداشت کنید. اگر هر روز به طور متوالی وارد برنامه شوید، مقدار جایزه شما افزایش می‌یابد.

سایر بخش‌های Earn شامل جوایزی است که می‌توانید یک بار آن‌ها را دریافت کنید. این جوایز را می‌توانید پس از پیوستن به کانال تلگرام، یوتیوب و یا توییتر همستر کامبت دریافت کنید. همچنین پس از دعوت ۳ دوست به بازی، ۲۵ هزار توکن دیگر به شما پاداش داده می‌شود. برای دریافت کد دعوت، می‌توانید وارد قسمت Friends شوید و کد خود را کپی کنید.

1-e1717568394507

سکه بیشتر دربیاورید سطح و Lenel خودتون رو افزایش دهید

سطح صرافی یا همان Level، باتوجه‌به موجودی شما افزایش می‌یابد. هر چه تعداد توکن‌های شما بیشتر شود سطح صرافی بالاتر می‌رود و سکه‌های بیشتری به‌ازای هر ضربه دریافت می‌کنید. درست مطابق جدول زیر:

052524-Hamster-Exchange-Levels

با افزایش سطح، از میزان محدودیت شما برای کلیک و کسب توکن‌های جدید کاسته می‌شود. یعنی کاربری که سطح بالاتری دارد می‌تواند کلیک کردن را بیشتر از یک کاربر سطح پایین تکرار کند. همچنین شما می‌توانید ۶ بار در روز انرژی خود را به طور کامل بازیابی کنید و به لطف تقویت‌کننده یا همان Booster، سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید که این کار رایگان است.

علاوه بر این این، می‌توانید بیش از یک سکه به‌ازای هر ضربه دریافت کنید. برای این کار به Multitap نیاز دارید که می‌تواند چندین بار ارتقا داده شود. این کار، هزینه اولیه ۲,۰۰۰ سکه دارد و سپس این مقدار ۲ برابر بیشتر از سطح قبلی افزایش می‌یابد.

راهکار افزایش درآمد در همستر کامبت

اگر به قسمت Mine توجه کنید متوجه می‌شوید که فعال کردن یا ارتقا هر قابلیت صرافی دارای هزینه‌ای است. از طرفی، هر قابلیت، تا حد محدودی درآمد ساعتی شما را افزایش می‌دهد. بنابراین، برای افزایش همزمان درآمد و میزان توکن‌های ذخیره شده صرافی باید به میزان دخل و خرج این قابلیت‌ها توجه کرد. همچنین، برخی از قابلیت‌ها قفل هستند و برای باز کردن آن‌ها ابتدا باید قابلیت‌های دیگری را باز کنید. مثلا فعال کردن بازار ژاپن نیازمند معرفی یک دوست به بازی است و یا گسترش بازار به آمریکای شمالی نیازمند ارتقا کارت کمیسیون و بورس اوراق بهادار آمریکا (SEC) است.

از راه‌های دیگر افزایش درآمد در همستر کامبت، معرفی دوستان یا همان رفرال گیری است. پس از معرفی دوستان به بازی، هر دوی شما برای شرکت در برنامه یک جایزه خوشامدگویی به‌صورت ۲,۰۰۰ سکه (حساب استاندارد) یا ۲۵,۰۰۰ سکه در صورت داشتن تلگرام پریمیوم دریافت خواهید کرد. هنگامی که یک دوست به سطح خاصی از صرافی برسد، دوباره پاداش دریافت می‌کنید.

اما آیا همستر کامبت واقعا پول می شود؟

نخستین سوالی که ذهن کاربران را درگیر خود کرده، راجع به نقد شدن سکه‌هایی است که در طول بازی جمع‌آوری می‌کنیم. آنها خواهان رسیدن به این پاسخ هستند که آیا بالاخره موجودی حساب کاربران تبدیل به پول خواهد شد یا همه این‌ها جنبه سرگرمی دارد؟

جالب اینجاست که همستر کمبات هنوز روی شبکه بلاک چین TON راه‌اندازی نشده و باید ابتدا روی این شبکه استقرار یابد. پس از آن باید به فکر اتصال کیف پول بود و خرید و فروش توکن‌ها در صرافی‌های معتبری که نام تعدادی از آنها در خود بازی نمایش داده شده است.

یکی از پرتکرارترین سوالات کاربران این است که آیا توکن‌های همستر کامبت مثل نات کوین باارزش و قابل خرید و فروش خواهند شد؟ پاسخ این سوال بستگی به عوامل مختلفی دارد. در نهایت کاربران سخت به دنبال دریافت پاداش‌های بیشتر هستند و در خصوص راه‌های کسب سریع‌تر سکه نیاز به آگاهی دارند.

حواشی باحال همستر کامبت

همه گیری این ربات در بین مردم کشورمان مانند دیگر نقاط جهان، ذوق طنز برخی کاربران توئیتری را فعال کرده است که برخی از آنها را مرور می‌کنیم:

بهرام: این همه پیام جوین تلگرام تو این چند روز نشون میده ملّت ایران نه از گلد کوئست درس میگیره، نه از کوروش کمپانی!

ستاره: همیشه یادتون باشه قانون کلاهبرداری اینه: اول یه چیزی رو مجّانی بهتون میدن، بعد تو فاز بعدی کلاهتونو برمیدارن! مثل همیشه میگم، موفقیت اصیل راحت بدست نمیاد!

حمید: من بعد ازینکه سه کارت مخفی همستر رو باز کردم و ۵ میلیون سکه برنده شدم :

2

تارا: این همستر یه جوری نگاه میکنه انگار من قراره پول بدم هش

یلاد نوری (فعال حوزه فناوری): کاربرهایی که به وی‌پی‌ان دسترسی نداشتن و از تلگرام رفته بودن،  با یه همستر ظرف چند روز به تلگرام برگشتن. ایتا و روبیکا برای این رقابت باید یه نمونه وطنی سرهم کنن. گورخر ایرانی کامبت مثلا.

نیما افشار: انگشتاتون چطوره؟ همستر سلام میرسونه

صادق روزمند: طرف اومده برا ‎همستر تولید محتوا کرده، که مثلاً دو انگشتی بزنی، ۴ انگشتی بزنی… بفرستی برا دوستات و اینجور چیزا. بعد nتا ویو و لایک هم خورده.

قهوه تلخ: شهر عجیبیه تلگرام رو باز میکنی میبینی خفتگان در خاک هم به تلگرام وارد شدند .....

محمد: آیدی تلگرام و شماره شمارو که بدون استفاده هستش رو خریدارم.

پسر ایرانی: بعنوان کسی که مدتها در پروژهای ارزهای دیچیتال کار کرده: قضیه ‎همسترکمبات کلاهبرداریه چندوقت دیگه مالباخته هاش صف میکشن. این یک پروژه برای رونق دادن مجدد ‎تلگرام در پی کاهش کاربران آن است.

کُنا: پس از چندی و مدت میدید: -سلام داداش/رفیق/آقا حامد/همسایه/دکتر/دوست قدیمی/پسرخاله/... یادی از ما نمیکنی‌ا.

+جواب نداده بلاک.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها