|

فلوکی اینو رو دست میم کوین ها میزنه؟

Floki Inu

ویژگی‌های Floki Inu در بیلبوردهای ورزشی، 230% افزایش حجم معاملات را ثبت می‌کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندین پروژه کریپتو بر روی پیوندهای ورزشی و تبلیغات سرمایه گذاری کرده اند تا به توده ها دسترسی پیدا کنند و به شهرت برسند. Crypto.com یکی از این شرکت ها بوده است، در حالی که Floki Inu شرکت دیگری است ولی اخیراً تبلیغات مربوط به بازی Floki Inu’s Valhalla Metaverse در مسابقات ورزشی چین به نمایش درآمد.

به عنوان مثال، اعضای جامعه اخیراً فاش کردند که فلوکی روی بیلبورد پشت مسابقات جهانی تنیس روی میز مرکزی Wutai ظاهر شده است. در واقع، دسته رسمی حساب Floki Inu این ویژگی را تایید کرد. از CCTV-5، برترین کانال ورزشی چین پخش شد. این به نوبه خود رمزنگاری با تم Shiba Inu را به میلیون ها نفر معرفی کرده به طور خاص، دسته فلوکی توییت کرد، این امر FLOKI را به بیش از 100 میلیون نفر در چین، به عنوان بخشی از حمایت مالی Floki از فینال مسابقات جهانی تنیس روی میز، معرفی کرد.

افراد جامعه در ادامه خاطرنشان کردند که آخرین اقدام به دور شدن از «روایت ضد رمزنگاری در چین» کمک می‌کند. این حساب کاربری در توییتی با بیان اثر موج دار این توسعه و قوی کردن چگونگی موقعیت استراتژیک پروژه به خوبی نشان داد و گفت

ما امروز با هجوم ترافیک چینی به دلیل ویژگی CCTV-5 مواجه شده‌ایم… FLOKI از نظر استراتژیک برای هنگ‌کنگ و چین که به ارزهای دیجیتال باز می‌شوند، موقعیت دارد.

بر اساس داده های CoinMarketCap، حجم FLOKI بیش از 220 درصد در روز گذشته افزایش یافته است. به طور خاص، در روز دوشنبه، 29 می، در آستانه 100 میلیون دلار بود. از اول ماه ژوئن، هنگ‌کنگ به معامله‌گران اجازه خواهد داد تا در برخی از ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های تنظیم‌شده سرمایه‌گذاری کنند.

اگرچه معامله‌گران مجاز به نگه داشتن استیبل کوین نیستند، اما این اقدام باعث شده که فعالان بازار پیش‌بینی کنند که به زودی سرمایه‌گذاران ثروتمند چینی نسبت به تزریق پول به بازار ارزهای دیجیتال اقدام خواهند کرد. در این میان، صرافی‌های رمزارزی همچون OKX و Huobi هم در حال برنامه‌ریزی برای درخواست مجوز برای فعالیت در هنگ کنگ هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی