|

بیت کوین در عین ناباوری زرنگی کرد!

BITCOIN

بیت کوین 28000 دلار در میان بحث های سقف بدهی ایالات متحده پس گرفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین [BTC]، بزرگترین دارایی رمزنگاری جهان، به کل اکوسیستم استرس  داده است. پس از اوج خود در 30 هزار دلار در آوریل، کینگ کوین کاهش یافت و به زیر این آستانه سقوط کرد. برای مدت طولانی تلاش کرد تا حمایت قابل توجهی در 27000 دلار پیدا کند. با این وجود، در بحبوحه بحث سقف بدهی ایالات متحده، بیت کوین با موفقیت دوباره 28000 دلار را به دست آورد.

بیت کوین اوایل امروز افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و پس از افزایش روزانه 2.99 درصدی به 28432 دلار رسید. این افزایش قابل توجه از محدوده 27125 دلار رخ داد. حرکت صعودی با افزایش قابل توجه 70 درصدی حجم معاملات در طی 24 ساعت تقویت شد.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، شاه سکه در مقایسه با روزهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است. حجم بازار بیت کوین نیز به وضوح بالاست. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی [RSI] اعلام کرد که کریپتو در حال حاضر بیش از حد خرید شده است.

بیت کوین و سقف بدهی ایالات متحده

افزایش سریع ارزش بیت کوین را می توان به بحث های جاری در مورد سقف بدهی ایالات متحده نسبت داد. اخباری مبنی بر توافق بودجه بین جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان منتشر شد. طبق این توافق، آنها قصد دارند سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری را تا اول ژانویه 2025 به حالت تعلیق درآورند.

توافق نامه بودجه پیشنهادی مربوط به سقف بدهی ایالات متحده آماده رای گیری در کنگره بود. با این وجود، چندین مانع بالقوه وجود دارد که می تواند بر شرایط تأثیر بگذارد. افزایش اخیر در بازدهی خزانه داری و گمانه زنی ها در مورد انقباض پولی بالقوه در ایالات متحده عوامل دیگری هستند که می توانند چالش ها یا مشکلات بالقوه ای را برای توافق و پیامدهای آن در بازار ایجاد کنند. تامی هونان، رئیس تجزیه و تحلیل بازار در صرافی کریپتو Swyftx، در توضیح نقش بیت کوین گفت:

این امکان وجود دارد که کاهش محض یک معامله بدهی، معامله گران را به میز بازگرداند و باعث افزایش بزرگ بعدی در قیمت بیت کوین شود.

آیا «میگوها» شاهد آمدن این موج بودند؟

بر اساس داده‌های Glassnode، موجودیت‌های میگو یا آدرس‌هایی که کمتر از ۱ بیت‌کوین دارند و این آدرس ها شاهد افزایش ماهانه بیش از 24.6 هزار بیت کوین بودند.

با تنها 224 / 5226 (4.3٪) روز معاملاتی که رشد بیشتری را ثبت کرد، و عرضه نگهداری شده توسط میگو را به ATH یا 1.31 میلیون رساند. شدت انباشت با این واقعیت که 160 روز از این معاملات تنها در سال گذشته رخ داده است، بیشتر نشان داده می شود. با این وجود، آخرین افزایش قیمت کینگ کوین، اکثر دارندگان بیت کوین را به سود رساند. تنها 21 درصد از دارندگان آن متحمل ضرر شدند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی