|

آیا PEPE می تواند در سال 2023 به 0.0001 دلار برسد؟

 PEPE

آیا په په کوین می تواند به 0.0001 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- په په کوین (PEPE) یکی از بهترین پروژه های رمزنگاری در سال 2023 است. این توکن در 16 آوریل راه اندازی شد و در چند هفته اول آن، بیش از 6000٪ افزایش یافت. با این حال، این توکن تبلیغات خود را از دست داده است و از آن زمان در نمودارها نیز سقوط کرده است. PEPE در 24 ساعت گذشته 4.8 درصد و در دو هفته گذشته 16.1 درصد کاهش یافته است. با این وجود، این توکن همچنان 353 درصد در ماه گذشته افزایش یافته است.

چنین توکن هایی مستعد نوسانات شدید قیمت هستند. PEPE با استفاده از میم "Pepe the Frog" و معرفی خود به عنوان رقیبی برای Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) هنگام راه‌اندازی، سروصدای زیادی به پا کرد. سرمایه گذاران به احتمال زیاد فقط برای دستیابی سریع به یک دلار پول روی این توکن سرماه گذاری کردند. علاوه بر این، حتی با وجود سودهای بزرگ، این پروژه با مشکلات نقدینگی مواجه بود. این بدان معناست که افراد بسیار کمی می توانند سود خود را نقد کنند.

با این وجود، هیاهو در مورد توکن در نهایت از بین رفت. علاوه بر این، این پروژه نه موارد استفاده زیادی داشت و نه در بسیاری از جاها به عنوان نوعی پرداخت پذیرفته شد. این اوضاع نشان دهنده مرگ تدریجی می باشد!

آیا په په کوین می تواند به 0.0001 دلار برسد؟

رسیدن به 0.0001 دلار از سطح قیمت فعلی به معنای افزایش 6749 درصدی است. این هنوز یک شاهکار قابل دستیابی برای PEPE است زیرا این پروژه در گذشته به تعداد مشابهی دست یافته است. با این حال، فشاری وجود ندارد که بتواند توکن را به بالاترین سطح جدید سوق دهد. همانطور که در بالا ذکر شد، PEPE موارد استفاده در دنیای واقعی زیادی برای جذب کاربران بیشتر ندارد. علاوه بر این، سرمایه گذاران اولیه برای کسب سود سریع در آن بودند. بنابراین، در حال حاضر بعید به نظر می رسد که PEPE به 0.0001 دلار برسد.

علاوه بر این، هیاهو در مورد PEPE به طور جدی محو شده است. بر اساس گزارش ها، PEPE اکنون توسط Bitgert به عنوان پر هیپ ترین توکن در حال حاضر تحت الشعاع قرار گرفته است. طبق داده‌های مربوط به LunarCrush، نام‌های اجتماعی PEPE 9٪ افزایش داشته، اما تعاملات 23.6٪ کاهش یافته این می تواند به این معنی باشد که کاربران با محتوای مرتبط با PEPE تعامل ندارند. علاوه بر این، احساسات نزولی 46.8 درصد افزایش یافته است.

با این حال، این بدان معنا نیست که 0.0001 دلار به طور کامل از جدول خارج شده است. اگر لیست شدن تون افزایش یابد و نقدینگی بیشتری برای پروژه در دسترس باشد، پتانسیل رشد مجدد بیش از 6000 درصد را دارد. در زمان انتشار، پپ کوین (PEPE) با 0.3% کاهش در ساعت گذشته با 0.00000146 دلار معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی