|

پیشنهادهای عجیب!!

چند معجزه جدید از شیبااینو!!

SHIBAINU

دارندگان SHIB چند پیشنهاد جدید برای افزودن به اکوسیستم شیبا اینو به اشتراک گذاشتند..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دارندگان SHIB چند پیشنهاد جدید برای افزودن به اکوسیستم شیبا اینو به اشتراک گذاشتند.جامعه SHIB همیشه راجع به پروژه‌های جدید خود چه از طریق Discord، توییتر یا Shiba Inu AMA، نظرات کاربران را اعمال می‌کنند.چندین دارنده پیشنهادات خود را برای پروژه‌های بالقوه SHIB به اشتراک گذاشتند.

چندین پیشنهاد برای پروژه‌های بالقوه SHIB به اشتراک گذاشتند.برخی از کاربران می‌خواستند بدانند پروژه‌هایی مانند Shibarium چه زمانی منتشر می‌شوند، برخی دیگر ایده‌هایی را پیشنهاد کردند که عمدتا حول محور Shiba burning بود. محبوب ترین ایده ای که به اشتراک گذاشته شد، نسخه شیبا GoFundMe بود.ایده هایی توسط نزدیکان  SHIB مورد استقبال قرار گرفت.

به غیر از توییتر، کاربران SHIB همچنان در کانال های پیشنهادی در Discord فعال هستند. فست فود Shiba Welly یک Discord فعال دارد که اعضای آن هم برای فروشگاه و هم برای منو پیشنهاد می‌دهند. این ایده‌ها شامل مدل‌هایی از وعده‌های غذایی بچه‌ها، دستور العمل‌های جایگزین و پیشنهادها ی دیگر است.

همانطور که Shytoshi Kusama، سرپرست پروژه Shiba به یکی از اعضا در مورد NFT های Shiboshi گفت: «اگر ایده شیبوشی دارید که به بازی مربوط نمی شود، به شدت پیشنهاد می کنم آن را بسازید. این زیبایی تمرکززدایی است.»البته، در حال حاضر تعداد زیادی از اعضای انجمن به SHIB کمک می کنند چه از طریق ایجاد یک SHIBACon، یا سوزاندن SHIB از طریق بازی، یا درخواست هایی از شرکت ها برای پذیرش SHIB است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها