|

دوج کوین منطقه حساس!

حماسه ای از دوج کوین که ایلان ماسک فاش کرد!!

DOGCOIN

با قرمز شدن بازاررمزارزها، دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که تحت تأثیر این سقوط قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با قرمز شدن بازاررمزارزها، دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال است که تحت تأثیر این سقوط قرار گرفته است.توکن در زمان نگارش این مقاله با 5.5 درصد در منطقه قرمز بود. اما بازار در حال حاضر کمی باثبات به نظر می رسد و بنابراین اگر روند افزایشی تغییر نکند، Dogecoin ممکن است در حال بهبود باشد. اما اخبار هیجان انگیز دیگری در مورد Dogecoin به خصوص در مورد پذیرش این ارز دیجیتال وجود دارد.

پذیرش اخیر تسلا از Dogecoin یکی از بزرگترین اخبار این هفته بوده است. این تیم همچنین در حال اصرار برای پذیرش بیشتر است و ایلان ماسک در توییتر خود در مورد پذیرش Dogecoin توسط مک‌دونالد اشاره کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتی در روز سه‌شنبه پیشنهاد داد در صورتی که رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود مک دونالد دوج کوین (DOGE) را بپذیرند، یک غذای شاد مک‌دونالد در تلویزیون خواهد خورد.دوج کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که اکنون ارزش بررسی دارد.

دو روز پیش اکانت مک‌دونالد در جواب ایلان ماسک که از مک‌دونالد خواسته بود دوج‌کوین را بپذیرد نوشت : تنها در صورتی دوج کوین را می پذیرد که تسلا گریمیس‌کوین را بپذیرد.

این پیام همراه تصویر یک سکه بنفش با چهره گریمیس یکی از شخصیت های عروسکی مک‌دونالد بود. پس از این توییت توکن جعلی به نام گریمیس‌کوین 285 هزار درصد رشد کرد! هرچند که بعد از مدتی مک‌دونالد اعلام کرد که این توکن جعلی است و مردم آن را نخرند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی