|

بیت کوین و مرز ۶۰۰۰۰۰ دلار

بیت کوین تا یک ماه آینده به 60000 دلار می رسد؟

why traders expect Bitcoin to retake $60K before November ends

نگاهی به آنچه تحلیلگران در مورد عملکرد قیمت بیت کوین در 29 نوامبر و امکان افزایش قیمت تا 600000 دلار عنوان کرده اند می اندازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس گزارش CoinTelegraph قیمت بیت کوین در 29 نوامبر چند سیگنال صعودی را به نمایش گذاشت که باعث شد تحلیلگران از ابراز تحلیل خود دریغ نکنند.

پس از اینکه قیمت بیت کوین به بالای 58000 دلار رسید, بازار ارزهای دیجیتال براثر حرکتی که مدت ها انتظارش را می کشید, جان تازه ای به خود گرفت و باعث شد تا معامله گرانی که منتظر از سرگیری روند صعودی بودند به هیجان بیایند.

BTC Trading-1

حرکت ناگهانی بیت کوین به 58000 دلار ممکن است که برخی معامله گران را غافل گیر کرده باشد اما بنا به گفته تحلیلگر مستقل بازار Michaël van de Poppe قیمت فعلی ابدا خارج از انتظار نبود. به گفته او بعد از افزایش قیمت در  28 نوامبر به بالای 57000 دلار طبیعی است که ترجیح دهید شاهد تغییر قیمت در منطقه 56000 دلاری باشید تا سطح حمایتی بالاتری ایجاد شود, که به دنبال آن یک شکست قیمت در پیش خواهد بود. اگر این اتفاق رخ بدهد می توانیم فرض کنیم که یک آزمایش مجدد 60000 دلاری به سمت افق در پیش است.

BTC Trading-2

از طرف دیگر تحلیلگر Rekt Capital پیشنهاد کرد که اقدام کاهش و افزایش قیمت BTC در ماه نوامبر یک آزمایش مجدد برای منطقه پشتیبانی تازه تاسیس نزدیک به 58750 دلار است.

BTC Trading-3

تحلیل های صعودی مشابهی درمورد قیمت ماهانه بیت کوین  توسط Nunya Bizniz نیز به اشتراک گذاشته شد که نمودار های منتشر شده از طرف او سطوح پشتیبانی کلیدی را که باید در پایان ماه نوامبر زیر نظر داشت, نشان می دهند.

BTC Trading-4

تحلیلگر معروف Techdev نیز نگاهی به نحوه مقایسه حرکت قیمت فعلی بیت کوین با بازارهای صعودی گذشته انداخت  و به بررسی عملکرد قیمت بیت کوین در سال 2017 در نقایسه با امسال پرداخت.

BTC Trading-5

همانطور که در توییت این تحلیلگر ذکر شد پیش بینی ها قیمت فعلی بیت کوین را در اواخر دسامبر 150000 دلار و در اوایل فوریه ی 2022 حدود 200000 دلار نشان می دهند. همچنین اضافه کرد اگر بیت کوین از الگوی قیمتی مشابهی پیروی کند تا اوایل فوریه می تواند حتا به 250000 دلار هم برسد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.609 تریلیون دلار است که نرخ تسلط بیت کوین 42.1% می باشد

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها