|

فشار فروش بالا!

سیگنال مهم؛ وقت فروش بیت کوین رسیده است؟

bitcoin

آیا ذخایر بیت‌کوین (BTC) در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-تعداد خالص بیت‌کوین‌ها (BTC) ذخیره‌شده در کیف پول‌های صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال یکی از معیارهای زنجیره‌ای حیاتی برای ارزهای دیجیتال پرطرفدار است. ذخایر بیت‌کوین (BTC) در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است.

 لارک دیویس، سرمایه گذار  باتجربه ارزهای دیجیتال، نمودارهایی را به اشتراک گذاشت که وجود ذخایر بیت کوین (BTC) در صرافی های متمرکز و قیمت آن نشان می دهد.این نمودار که از تراکنش های فروشندگان داده‌های دورن زنجیره‌ای برتر Glassnode ارائه شده و نشان می دهد که بیت کوین از زمان سومین کاهش در ماه می 2020 روند نزولی دارد. 

این فرآیند تا اوایل سه ماهه سوم سال 2021 ادامه داشت و از آن پس متوقف شد، در همان زمان تعدادی از دارندگان تصمیم گرفتند سود های خود را نقد کنند. با این حال، موجودی بیت کوین در صرافی ها از ماه اوت 2020 دوباره در روندی نزولی قرار گرفت. اکنون به طور چشمگیری نسبت به اوایل سال 2019 کاهش یافته است، موجودی BTC در صرافی هابرای اولین بار در 40 ماه گذشته به زیر 2.5 میلیون بیت کوین کاهش یافت. بیت کوین (BTC) در حوالی که بازار ارز دیجیتال در روندی نزولی قرارداشت به قیمت 53500 دلار سقوط کرد.

آقای دیویس این نوسانات را نشانه آغاز روندی صعودی می داند. به طور معمول، کاهش موجودی BTC در صرافی CEX به دلیل فشارفروش بالا بود. امروز، بیت کوین (BTC) به پایین ترین سطح هشت هفته ای خود عقب نشینی کرد، قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی به سطح 53500 دلار رسید که از 7 اکتبر تا به الان همچین قیمتی را لمس نکرده بود، در 24 ساعت گذشته بیش از 670 میلیون دلار اوراق بهادار بیت کوین (BTC)  نقد شده است. بسیاری از تحلیلگران، امروز را به دراماتیک مارس 2020 نسبت داده اند.و پیشنهاد میشود تا بیت کوین به زیر 53000دلار نرسیده است اقدام به فروش نکنید!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها