|

۳۶ میلیون دلار!

خرید محیر نهنگ های شیبا اینو!

SHIBAINU

آیا در حالی که روند نزولی و اصلاح قیمت در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد و برخی نهنگ‌ها یا همان سرمایه گذاران بیشتر دارایی خود را صرف…

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز-در حالی که روند نزولی و اصلاح قیمت در بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد و برخی نهنگ‌ها یا همان سرمایه گذاران بیشتر دارایی خود را صرف خرید و استیبل کوین‌ها میکنند، سرمایه گذاران با اینکه قیمت شیبا اینو ۵۰ درصد کاهش یافته است باز هم خرید های نجومی انجام می دهند، امروز یک نهنگ بزرگ حدود ۳۶ میلیون دلار میم کوین خریداری کرده، که ارزش این تراکنش ها معادل ۸۵۰ میلیارد توکن شیبا اینو است .پیش از این، نهنگ های شیبا اینو بیش از 4 درصد از کل دارایی خود را کاهش دادند و تصمیم گرفتند وجوه خود را به Tether تبدیل کنند.متأسفانه شیبا اینو در حال حاضر 1.2 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

شیبااینو

قبل از این، Shiba Inu موفق به رشد 23 درصدی شده بود، اما خیلی طول نکشید که همه دستاوردهای خود را در چند روز از دست داد. مجموع ضرر از بالا در مجموع 50٪ است. در مقایسه با میم کوین های دیگر، به نظر می‌رسد Shib از الگوی کلی پیروی می‌کند، ارز دیجیتال Floki هم59درصد و Dogecoin نیز 35درصد از ارزش خود را از دست داده است.در زمان انتشار، Shiba Inu با قیمت 0.000043 دلار در حال معامله بود که به عنوان منطقه پشتیبانی در نظر گرفته می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • خازنی ارسالی در

    بریددنبال بیبی دوج وسندباکس .شیبادیگه رشدنداره اگه میخایدپولدارشیدهنوزفرصت هست
    بیبی دوج .سندباکس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها