|

انتقاد شدید ایلان ماسک از بایننس!

بعد انتقاد جنجالی ایلان ماسک دوج کوین افزایش یافت؟

dogcoin

ایلان ماسک در آخرین توییت خود از چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در مورد وضعیت فعلی دوج کوین چه سوالاتی پرسید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از این که ایلان ماسک در آخرین توییت خود در حمایت از جامعه و طرفداران دوج کوین، از چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس در مورد وضعیت فعلی دوج کوین dogcoin سوالاتی پرسید،بعد از توییت قیمت دوج کوین ۵ درصد افزایش یافت در ادامه میتوانید از انتقاد و سوالات ایلان ماسک نسبت به صرافی بایننس آگاه شوید:

مشکلات برداشت از صرافی بایننس

صرافی بایننس به تازگی محدودیتی برای جابجایی و برداشت برخی وجوه مانند میم کوین ها تعریف کرده و همچنین درخواست بازپرداخت برخی از دارایی ها شده است. و توییت ایلان ماسک بیشتر مربوط به این موضوع است، با توجه به شواهد موجود در بازار نشان می دهد که برخی از تراکنش ها در صرافی بایننس به خاطر به روز رسانی دوج کوین انجام شده که باعث مقید شدن برخی از تراکنش ها در بلاک چین شده است.

پس به نظر می‌رسد که برخی تراکنش‌ها به دلیل به‌روزرسانی هسته شبکه دوج کوین در مرحله پردازش گیر کرده است و کاربران این صرافی با وجود گذشت یک هفته همچنان با مشکلات برداشت مواجه هستند.

خرد ودانش دوج کوین ایلان ماسک

ایلان ماسک که یکی از حامیان سرشناس دوج کوین می باشد، عقیده و احساسات خود را نسبت به آینده این ارز دیجیتال بازگو کرده است، چندی پیش این سرمایه گذار از یک کاربر حمایت کرد و به جامعه دوج کوین DOG پیشنهاد کرده بود که تمامی رمز ارزهای خود را از سیستم های وام دهی خارج کنند و به هیچ عنوان از صرافی ها به عنوان کیف پول برای نگهداری وجوه خود استفاده نکنند و به جای آن فقط تمام دارایی خود را در کیف پول های شخصی نگهداری کنند.

همچنین ایلان ماسک در اوایل امسال پیشنهادی کرد و گفت که می‌خواهد کارمزدهای دوج کوین را کاهش دهد و از این ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه نیازهای روزمره استفاده کند نیز با این کار دوج کوین محبوب تر خواهد شد همچنین ایلان ماسک بر این باور است که حمایت کردن از دوج و طرفداران دوج کوین کمکی بیشتر برای توسعه این میم کوین است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها