|

استایل سلبریتی ها؛ جنیفر لوپز خوش استایل که به تازگی به دین اسلام علاقه مند شده

جنیفر لوپز از خوش پوش ترین ها در دنیای هالیوود و سلبریتی هاست و ما از بهترین ها در تیپ و استایلش رو به شما معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جنیفر لوپز که با لقب جی لو هم شناخته می شود متولد سال 1969، از بازیگران و خوانندگان محبوب و پر درآمد هالیوود و زاده ی اسپانیا است. این سلبریتی محبوب از خوش استایل ترین ها در دنیای مد است و جالب است بدانید که جنیفر که به تازگی به نامزد دوران جوانی اش برگشته و با بن افلک ازدواج کرده است تعداد فالوور های زیادی در اینستاگرام ندارد ولی روحانی ای را با نام قزوینی فالو کرده است که ایرانیان را بسیار کنجکاو کرده است.

03afcbf8638bca928081dd1b74f84b66

محمد جواد قزوینی یک روحانی است که مدت ها پیش به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرده است و در آمریکا به دنبال ساختن پایگاهی برای ترویج اسلام است و توجه بسیاری از مردم آمریکا تبار را هم به خود جلب کرده است. محمد قزوینی نه تنها در مسجد بلکه در فضای مجازی هم به ترویج شیعه و اسلام می پردازد و حالا شایعه هایی مبنی بر این به وجود آمده که جنیفر هم از طرفداران دین اسلام شده است.

2033318_940

جنیفر لوپز و محمد جواد قزوینی

استایل اولی که با هم می بینیم استایل رنگی و محبوب از جنیفر است که برای فصل گرما به خاطر شاد بودن رنگ هاش خیلی محبوبه و به همین خاطر ما انتخابش کردیم که به شما معرفیش کنیم این استایل به راحتی میتونه استایل روزمره یا حتی مهمونی ها و مجلس های دورهمی خانوادگی شما باشه رنگ شاد کفش و بلوز یه جلای خاصی به استایل می بخشه و اون رو بیشتر از قبل خاص و منحصر به فرد می کنه این مدل یقه با موهای گوجه ای و یک کیف سفید می تونه از انتخاب های برتر در لیست شما باشه. استفاده از اکسسوری و عینک در روزهای آفتابی به شیک تر بودن استایل کمک کنه. 

زبرلطی

استایل بعدی که در انتظارتونه یه استایل سبز خوشرنگه که شما می تونید برای تابستونی کردن این استایل از یک شومیز حریر یا ساتن مشکی برای بالا تنه استفاده کنید دامنتون می تونه از هر جنسی که دوست دارید انتخاب کنید ولی برای ایستایی بهتر است که مثه جی لو از پارچه های ژاکارد استفاده کنید آیتم خاص به غیر از دامن در این استایل کفش های طح خاص و بسیار زیبا جنیفر است که این تیپ رو به کمال زیبایی رسونده و همه رو شگفت زده می کنه.

بق

و در آخر این استایل زیبا رو به شما معرفی می کنیم که شما می تونید با یک شومیز یا بلوز صورتی از جنس حریر یا ساتن و یک شلوارک کتان این تیپ رو برای فصل گرما و تابستان استایل کنید که جدا از زیبایی های این رنگ موهای موج دار و آرایش تابستونه  جنیفر لوپز به زیبایی هرچه تمام تر این تیپ کمک کرده و باعث می شه وارد هر جمعی بشین چشم ها به سمت شما برگرده و همه رو در عین ساده پوشی مبهوت کنید . این استایل رو با یک کیف زیبا از رنگ های صورتی چرک و قهوه ای تکمیل کنید و می تونید برای کفش هم از یک کفش قهوه ای برای استایل کردن استفاده کنید و از مبهوت شدن همه لذت ببرید.

دئت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها