|

محبوب ترین رنگ لنزهایی که بلاگرا میذارن / اینا خیلی خفنن هیشکی شک نمیکنه چشم خودت نیس

در این مقاله در خصوص محبوب ترین رنگ لنزهایی که بلاگرا میذارن صحبت کردیم تا با وجود اون ها زیبایی رو برای خودتون به ارمغان بیارید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای خوشگل شدن راه های مختلفی وجود داره که انتهای همشون به زیبایی میرسه البته که برخی از افراد زیبایی براشون تعریف عجیبی داره مثلا یه زمانی ابروهای نازک مد بود ولی این روزا ابرهای نچرال و دخترونه اومده رو بورس ولی بعضی ها در این زمینه زیاده روی میکنن و هزار و یک راه میرن از انجام میکرو بگیر تا دنبال راه های رشد ابرو در یه هفته گشتن تا ابروهاشون رو شکل موکت کنن جوری که بهشون نگاه که میکنی صورتشون فقط شده ابرو که خب این موضوع اصلا زیبایی نداره و در کل افراط و تفریط در هر چیزی بد هست و نتیجه ی عکس خواهد داشت پس بهتره که حد رو رعایت کنید.

یه موضوعی هم که در خصوص زیبایی وجود داره این هست که این روزا فضای مجازی و اپ هایی مثل اینستاگرام یه جورایی تعیین کننده ی معیارهای زیبایی هستن مثلا مسلما چند دهه پیش کسی فکرش رو نمیکرد که کک و مک هایی که افراد یه زمانی برای کاور کردنشون خودشون رو میکشتن این روزا مد شده باشه و حتی خیلی ها برای همسو شدن با این مد برای خودشون کک و مک ایجاد کنن و به سراغ آرایش کک و مک دار برن که خب این همونقدر که جالبه عجیب هم هست پس شاید یه موضوعی که در خصوص چهره تون روی مختون رفته یه مدت دیگه مد بشه پس اصلا بابتش حرص نخورید! حالا از اینا بگذریم و برسیم به یه معیار زیبایی دیگه که در حال حاضر رواج پیدا کرده و اون چشم های رنگی هست به همین دلیل خیلی از افراد برای رسیدن به این موضوع به سراغ لنز های زیبا میرن که ما هم گفتیم حالا که اینطوریه چندتا از محبوب ترین رنگ ها رو که بلاگرا بیشتر استفاده میکنن رو بهتون معرفی کنیم هر چند که چشمای خودتون با هر رنگی زیباترینه، پس در ادامه برای شناختن این رنگ ها با ما همراه باشید.

محبوب ترین رنگ لنزهایی که بلاگرا میذارن

خاکستری فیلی یه رنگ ترند و همیشه شیک

بیشتر افرادی که میخوان رنگ چشماشون رو عوض کنن و لنز بذارن و اونا رو روشن تر به نظر بیارن دارای چشم های قهوه ای و مشکی هستن که خب یه رنگ بسیار زیبا برای این دسته از افراد خاکستری فیلی هست که میتونه چنان جذابیتی به چهره شون ببخشه که حد و اندازه نداره و خبر خوب هم اینه که که این رنگ لنز با هر رنگ مو و پوستی همخونی داره و به همه شون میاد و شما میتونید بدون درنگ وم تامل به سراغش برید .

پس با این حساب بیخود نیست که خیلی از بلاگرا و افراد معروف توی مجازی به سراغ استفاده از این رنگ لنز میرن چون از معجزه ی اون در جذابیت چهره باخبر هستن. به علت محبوبیتی هم که این رنگ لنز داره طرح های اون هم افزایش پیدا کردن و شما میتونید لنزهای این رنگی رو به صورت مات و یا شفاف تهیه کنید ولی بهتره که در این بین اون طرح هایی رو که زیاد فانتزی نیستن و خط و خطوطشون تو چشم نیست و تیرگی متوسط دارن رو انتخاب کنید.

محبوب ترین رنگ لنزهایی که بلاگرا میذارن

لنز آبی اروپایی و مخصوص بلوندها

یکی از محبوب ترین رنگ هایی که در بین لنزها بسیار طرفدار داره آبیه و افراد زیادی هستن که دوست داشتن با این رنگ چشم به دنیا بیان و در اصل آبی بی برو و برگرد یادآوره اروپایی ها هست که بور هستن و چشم های آبی دارن پس موقع گذاشتن این رنگ لنز باید دقت کنید که موهاتون هم می بایست رنگ روشن و بلوند داشته باشه تا اون زیبایی که مدنظرتون هست حاصل بشه. رنگی آبیه به دست اومده از طریق لنزهای این رنگی هم به تیره بودن عنبیه طبیعی شما و همچنین میزان مات بودن لنز بستگی داره.

به عنوان مثال در صورتی که شما دارای چشم های قهوه ای تیره و یا مشکی باشید و لنزهای آبی روشن رو انتخاب کنید در انتها چشم هاتون به رنگ آبی تیره در خواهد اومد ولی در صورتی که چشم های شما سایه ی روشن تری از قهوه ای داشته باشه رنگ لنز روی چشمتون روشن تر جلوه خواهد کرد.

محبوب ترین رنگ لنزهایی که بلاگرا میذارن

با لنز طوسی سبز ظاهری جذاب و مرموز برای خودتون بسازید

بریم سر وقت یه رنگ خاص دیگه یعنی طوسی سبز که میشه اون رو یکی از بهترین رنگ ها برای افرادی که دارای چشم هایی به رنگ قهوه ای هستن بشمار آوورد به خصوص در صورتی که بخواهید ظاهر جذاب و مرموزی داشته باشید توصیه میکنیم که به سراغ این لنز برید. خوبی هم که این رنگ لنز داره طبیعی دیده شدن اون هست چون بیشتر لنزهای سبز دارای لکه های بژ و یا زرد هستن که به قهوه ای نزدیکه.

محبوب ترین رنگ لنزهایی که بلاگرا میذارن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها