|

مناسب ترین عمل زیبایی بینی برای شما؛ هر فرم صورت با چه مدل بینی خوب میشه

عمل بینی از پرطرفدار ترین ها در جراحی های زیبایی است. خیلی مهمه که بدونی چه فرم بینی به صورتت میاد که عملت بهترین تجربه برات بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از جراحی های زیبایی پر طرفدار در سراسر جهان عمل بینی برای زیبایی است. بینی بسیار روی زیبایی ظاهری صورت تاثیرگذار است به دلیل این که در مرکز صورت قرار دارد از این رو برای زیبا تر شدن بسیاری از افراد این عمل را انجام می دهند. ما در این مقاله به معرفی ویژگی های مدل های مختلف بینی می پردازیم تا شما بتوانید عمل جراحی خود را به بهترین نحو و بیشترین رضایت انجام دهید.

تناسب مدل بینی شما با صورت

برای بهتر درک کردن آناتومی بینی مدل های آن را به انواع مختلف تقسیم می کنیم که شامل 4 دسته می شود: استخوانی، غضروفی، پوستی و چربی.

با شناخت ساختار بینی می توانید به راحتی برای جراحی بینی اقدام کنید. یک سوم از بالای بینی را استخوان تشکیل داده است و قسمت پایینی بینی از غضروف و چربی تشکیل شده است. همچنین می توان صورت را به سه قسمت تقسیم کرد به طوری که بخش بالایی از رویش مو تا ریشه ی بینی، بخش میانی ریشه ی بینی تا پره های بینی و بخش پایینی زیر بینی تا برآمدگی چونه باشد.

523422_457

بهترین فرم صورت فاصله ای مساوی در این سه بخش است و زاویه مناسب بین لب و بینی هم باید 90 درجه باشد. پهنای بینی هم 70 درصد کل بینی را شامل می شود و با رسم خط فرضی که صورت را به دوبخش عمودی تقسیم می کند بینی باید کاملا وسط قرار گیرد.

Untitled

معیارهای زیباشناسی در جراحی بینی یکی از مهم ترین عوامل در تعیین موفقیت عمل زیبایی بینی است و بهترین پوست ها برای عمل بینی پوست هایی با ضخامت متوسط هستند چرا که اگر پوست نازک باشد کوچک ترین غیر قرینگی نمایان می شود و اگر پوست ضخیم باشد تغییرات عمل جراحی چندان نمود پیدا نمی کند.

نوع بینی قدم اول برای تشخیص مدل مناسب برای صورت شما

بینی استخوانی که پوست نازک و غضروف قوی دارد و شکل ظاهری آن معمولا دارای قوز است و انعطاف پذیری بالایی دارد. به دلیل اینکه استخوان و غضروف محکمی دارد جراحی آن فقط با ایجاد برش امکان پذیر است و افرادی که این مدل بینی را دارند کاندید بهتری برای مدل های فانتزی هستند.

Untitled-design-2024-06-01T101659.264

بینی گوشتی بینی پهن با پوست ضخیم است و اسکلت ضعیف و غضروف کمی دارد و این موضوع احتمال برگشت فرم بینی بعد از عمل را بیشتر می کند. بینی گوشتی دارای غضروف نرم بوده و نوک آن افتاده تر و پهن تر از بینی استخوانی است همچنین پره های آن برزک تر و پهن تر هستند.

3

ناگفته نماند که برخی از بینی ها ممکن است ترکیبی از این دو مدل باشند که در این دسته هر چه پوست بینی ظریف تر و غضروف مقاوم تر باشد نتیجه بهتر خواهد شد.

شکل کلی صورت برای فرم بینی انتخابی عمل بینی

به صورت کلی نمی توان برای بینی ایده آل اندازه و شکلی نام برد چرا که بینی باید با توجه به اندازه و فرم اجزای صورت انتخاب شود و با آنها تناسب داشته باشد هرچه قدر هم که فرم بینی زیبا باشد اگر با سایر اجزا تناسب نداشته باشد چهره را زیباتر نخواهد کرد. برای همین است که ما در اینجا فرم بینی مناسب برای انواع صورت را بررسی می کنیم.

unnamed

مدل بینی مناسب صورت گرد

صورت های گرد معمولا پیشانی پهن، گونه ها و چانه پر هستند و بینی متناسب برای آنها بینی کوتاه و کوچک است که متناسب با اجزای صورت اندازه اش انتخاب می شود.

مدل بینی برای صورت های بیضی

صورت های بیضی فاقد زاویه فک و چانه اند و کمی حالت کشیده دارند و به آن چهره کلاسیک نیز می گویند و بینی مناسب این مدل صورت بینی کشیده و باریک است.

مدل بینی مناسب صورت های قلبی شکل

اگر فردی پیشانی پهن و و گیجگاه و چانه ای زاویه دار داشته باشد دارای صورت قلبی شکل یا مثلث وارونه است و بینی مناسب آن فانتزی و کوچک می شود تا با چانه تناسب برقرار کند

 بینی مناسب صورت های الماسی شکل

صورتی دارای گونه های برجسته و استخوانی و در ناحیه چانه باریک باشد الماسی می شود و فرم بینی مناسب باریک، کشیده و ظریف است.

صورت های مستطیلی و بینی مناسب

صورت هایی که فک پهن تری دارند را مستطیل شکل می گویند بینی هایی با انتهای پهن و ارتفاع بیشتری برای این فرم صورت مناسب تر است.

فرم بینی برای صورت های مربع

در این فرم صورت فرد دارای پیشانی پهن و زاویه فک است و فاصله عرض استخوان فک و گونه ها با پیشانی برابر است و فرم بینی مناسب آن بینی هایی گوشتی و کمی پهن تر و با ارتفاع متوسط می باشد.

سخن آخر

بهترین فرم بینی برای هر فرد نسبت به صورت آن ها متفاوت است و بینی عضوی منحصر به فرد است که تغییرات بیش از حد و نابجای آن باعث بهم خوردن تعادل چهرو می شود در نتیجه باید حتما با یک دکتر زیبایی با تجربه مشورت کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها