|

بهترین رنگ رژگونه برای پوست گندمی / قلق و چم و خم انتخابشو بدونی همیشه صورتت با نشاطه

در این مقاله چندتا از بهترین رنگ رژگونه ها برای پوست گندمی رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجود اون ها زیباتر به نظر بیایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش برای خیلی از خانوما تبدیل شده به یه روتین روزمره که به سراغش میرن تا با استفاده از اون خودشون رو زیباتر به نظر بیارن و در این بین خانوم هایی که شاغل و کارمند هستن باید هر روز میکاپ کنن که خب در این حالت این دسته از افراد نیاز به کرم پودرهای مناسب برای مصرف روزانه دارن چون در این صورت اگر کرم های سنگین استفاده کنن باید منتظر باشن که پوستشون خراب بشه به دلیل این که بالاخره اگر بافت کرم بد باشه موجب بسته شدن منافذ پوستتون شده و در نهایت براتون جوش و آکنه رو به وجود میاره بنابراین باید در در مورد این موضوع حواس خودتون رو جمع کنید و یه انتخاب خوب و مناسب داشته باشید.

البته که در این بین یه موضوعی هم که وجود داره این هست که شما در آرایش باید سعی کنید که زیبایی های چهره تون رو بولد و عیب و ایرادات اون رو کاور کنید نه این که خودتون رو به یه فرد دیگه تبدیل کنید پس سعی کنید به سراغ آرایش های نچرال طوری برید مثلا وقتی آرایش شیک برا دانشگاه هست چه دلیلی وجود داره که شما به سراغ آرایش های غلیظ برید که از ریخت و قیافه میندازن آدم رو و حتی خیلی خز نشونتون میدن پس تعادل رو رعایت کنید. حالا از اینا بگذریم یه نکته برای خوب شدن هر چه بهتر آرایش وجود داره و اون انتخاب لوازم آرایش بر اساس ویژگی های ظاهریتون هست مثلا در صورتی که پوستتون گندمی هست باید به سراغ بهترین رنگ رژگونه برای پوست گندمی برید و ببینید که چه رنگ هایی گونه هاتون رو زیباتر میکنه و به پوستتون میاد که در ادامه چندتا از اونا رو بهتون معرفی کردیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین رنگ رژگونه برای پوست گندمی

با رژگونه ی صورتی گونه هایی به زیبایی گل رز داشته باشید

یکی از بهترین رنگ رژگونه هایی که برای افراد دارای پوست گندمی وجود داره رژگونه ی صورتی هست که به پوست و چهره شون یه حالت شاداب و زیبا میبخشه و صد البته به علت ملیح بودن صورتی هم بسیار خانومانه و شیک به نظر خواهند اومد. البته که شما میتونید در صورت داشتن این تناژ پوستی از رژگونه های قرمز رنگ به شرط این که تند نباشن هم بهره بگیرید. این رو هم اضافه کنیم که با صورتی شما میتونید چهره ی نچرالی برای خودتون بسازید و اینطور به نظر بیایید که انگار رنگ طبیعی گونه هاتون این رنگی هست.

بهترین رنگ رژگونه برای پوست گندمی

با رژگونه قهوه‌ای ظاهری شبیه مدل ها برای خودتون بسازید

دقت کرده باشید این روزا مدل ها در چهره شون به سراغ آرایش هایی میرن که ظاهر گرمی براشون میسازه و اونا رو جذاب جلوه میده که خب یکی از کارهایی که برای این منظور انجام میدن زدن رژگونه هایی به رنگ قهوه ای و سفالی هست که برای اون دسته از افرادی که دارای پوست به رنگ گندمی هستن یه انتخاب بسیار عالی بشمار میاد چون به چهره شون روح و گرما میبخشه. در کل رنگ های این جوری با پوست های تیره و گندمی یه هارمونی خاص و بینظیر ایجاد میکنن طوری که با هر بار دیدن خودتون در آینه قربون صدقه ی این همه زیبایی خودتون برید!

بهترین رنگ رژگونه برای پوست گندمی

با رژگونه هلویی ترندی بشید

هر سال یه رنگ ها به عنوان رنگ سال انتخاب میشه که افراد برای ترندی دیده شدن سعی میکنن از اون رنگ در استایل و ظاهرشون از لباس بگیر تا لاک و حتی آرایش استفاده کنن که خب رنگی که امسال مد شده اصلا برای گندمی ها خلق شده و اون رنگی نیست جز هلویی که میشه اون رو حتی بهترین رنگ برای رژگونه ی افرادی که دارای پوست گندمی هستن بشمار آوورد چرا که یه چهره ی بشاش و شاداب به اون ها میبخشه پس با این حساب توصیه میکنیم در صورتی که احاس خستگی داشتید و چهره تون بی روح و بی رمق به نظر میومد یه مقدار از این رنگ رژگونه رو بزنید تا همه ی خستگی ها رو بشوره ببره.

از خوبی هایی هم که این رنگ رژگونه داره این هست که طیف بسیار وسیعی داره و  از این رو برای هر رنگ پوستی مناسبه و میتونه باهاشون سازگار باشه. این رو هم اضافه کنیم که این رنگ رژگونه نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ ها بشمار میره.

بهترین رنگ رژگونه برای پوست گندمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها