|

ایده های جدید برای انتخاب دسته گل عروس / با این دسته گلا مثل ماه توی عروسیت می درخشی

در این مطلب به ارائه ایده های جدید دسته گل عروس و موضوعاتی که باید برای انتخاب دسته گل عروس مورد توجه قرار بگیرن می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مراسم عروسی مهم ترین جشن دوران زندگی هر فرد می تونه باشه و معمولا تمام آیتم های این جشن با دقت و وسواس انتخاب میشه تا خاطره اون شب موندگارتر و زیباتر بشه. عروس در این جشن در کانون توجه همه قرار داره و لباس عروس، تور، کیف و کفش، میکاپ عروس، دسته گل و تمام ملحقات اون به دقت توسط مهمون ها رصد میشه. این دو عامل باعث میشه تا عروس و داماد نهایت سعی شون رو بکنن تا در حد توان خودشون بهترین ها رو فراهم کنن.

همونطور که گفتم دسته گل یه آیتم خیلی مهم در جشن عروسیه که میتونه جلوه و شکوه خاصی به عروس ببخشه. ایده های خیلی متنوعی برای انتخاب دسته گل عروس وجود داره که بنا به موضوعات مختلف میشه بهترین گزینه رو طراحی کرد و سفارش داد. در این مطلب به ارائه ایده های جدید دسته گل عروس و موضوعاتی که باید برای انتخاب دسته گل عروس مورد توجه قرار بگیرن می پردازم. تا پایان همراه من باشید.

dastegol-arus16

نکات مهم برای انتخاب دسته گل عروس

سبک و سلیقه ت رو در نظر داشته باش

اولین نکته ای که باید برای انتخاب دسته گل عروسیت مد نظر قرار بدی، سبک استایل و سلیقه ت هست. باید ببینی سبک ساده و کلاسیک رو بیشتر می پسندی یا سبک مدرن یا اروپایی... اینطوری خود به خود دسته گلت با خیلی آیتم های دیگه جشن عروسی هماهنگ میشه و میتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی.

dastegol-arus13

گل های طبیعی بهترین انتخاب

هرچند که برای دسته گل عروس میشه از گل های مصنوعی استفاده کرد اما احتمالا با من هم عقیده هستی که گل های خشک و تازه طبیعی جلوه خاص تری بهت می بخشن که با گل های مصنوعی قابل مقایسه نیست.

برای دسته گل عروس میشه از ترکیب گل های درشت مثل رز و ارکیده و گل های ریز مثل نرگس و عروس استفاده کرد تا فقط از گل های درشت و یا فقط از گل های ریز بهره برد و این موضوع به سلیقه شما بستگی داره.

dastegol-arus9

توجه به تم و رنگ عروسی

دکوراسیون محل جشن، سفره عقد و گل آرایی مراسم جشن عروسی موضوعاتی هستن که باید برای انتخاب دسته گل عروس بهشون توجه کنی و دسته گلت رو هماهنگ با تم و رنگ اونها انتخاب کنی تا به یه هارمونی خوب و دلنشین برسی.

انتخاب رنگ های نزدیک به هم یا رنگ های مکمل هر دو ایده های جذابی هستن که انتخاب هر کدوم از اونها به سلیقه تو بستگی داره.

dastegol-arus17

dastegol-arus11

قد و قواره خودت رو در نظر بگیر

دسته گل عروس رو میشه کوتاه و جمع و جور یا بلند و کشیده انتخاب کرد و این موضوع تا حدود زیادی به قد و قواره عروس بستگی داره. اگر قد کوتاه یا متوسط داری بهتره دسته گل بلند و کشیده انتخاب نکنی و هماهنگی در این زمینه رو مد نظر قرار بدی.

dastegol-arus4

بهترین رنگ برای دسته گل عروس

شاید نشه یک رنگ خاص رو به عنوان بهترین رنگ برای دسته گل عروس نام برد اما رنگ های سفید، نباتی، صورتی کمرنگ و بنفش کمرنگ رنگ های ملیح و زیبایی برای دسته گل عروس هستن که میشه یکی دو رنگ رو با توجه به سلیقه و تم جشن عروسی انتخاب کرد. البته بعضی ها هم رنگ های تندی مثل قرمز و زرشکی رو برای دسته گل عروس می پسندن که کاملا به سلیقه عروس و داماد بستگی داره و در هر صورت زیباست.

dastegol-arus5

dastegol-arus8

dastegol-arus1

dastegol-arus12

زیبایی در سادگی ست

شاید اضافه کردن آیتم هایی مثل برگ، مروارید، نگین و... به دسته گل عروس مورد پسند خیلی ها باشه اما کی میتونه زیبایی یک دسته گل ساده که فقط از یک رنگ و یک نوع گل طبیعی درست شده رو نادیده بگیره؟

dastegol-arus6

ایده های جدید دسته گل عروس

مینیمال: جدیدترین مدل های دسته گل عروس اکثرا دسته گل های مینیمال هستن که همونطور که قبلا هم اشاره کردم فقط از یک رنگ و یک نوع گل در اونها استفاده میشه و خبری از برگ و مروارید و آیتم های اضافه در اون نیست.

این سبک در حال حاضر در تمام جهان خیلی مورد توجه قرار داره و میتونه شکوه، وقار و زیبایی خاصی به عروس ببخشه.

dastegol-arus3

استفاده از رنگ آبی کبود: جدیدترین دسته گل های عروس ترکیبی از رنگ سفید یا نباتی با رنگ آبی کبود هستن که ابهت خاصی به دسته گل میده و اون رو خاص و جذاب میکنه. اگر این رنگ مورد پسند شماست در انتخاب اون برای دسته گل عروس خودتون شک نکنید.

dastegol-arus7

dastegol-arus2

دسته گل آبشاری: با اینکه مینیمال گرایی خیلی بیشتر از قبل مورد توجه قرار داره اما هنوز هم تعداد کسانی که تجمل رو بیشتر می پسندن، کم نیست. دسته گل آبشاری میتونه مورد پسند این افراد باشه. البته باید بگیم که این مدل دسته گل عروس مناسب عروس خانم های قد کوتا نیست.

dastegol-arus10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها