|

رنگ های ترند آرایشی سال را بشناسید

معرفی رنگ های ترند رژ لب 2023؛ با این رژلب ها می تونی تابستونی جذاب و ترندی داشته باشی

رژ لب ترند

همان‌طور که می‌ دانید آرایش‌ های سنگین دیگر از مد افتاده‌ است پس آن‌ ها را کنار بگذارید. آرایش‌ های طبیعی با رنگ های جذاب را استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترندهای میکاپ 2023 با کالکشن جدیدی از نوآوری و جذابیت پا بر فرش قرمز صنعت زیبایی گذاشته است. نکته جالبی که در ترندهای آرایشی امسال به چشم می‌ خورد، ترکیب سبک‌ های کلاسیک و پرطرفدار قدیمی با تکنیک‌ های امروزی است. در این بین، استفاده از انواع رژگونه‌، هایلایتر و رژ لب را می‌ توان غنی‌ ترین بخش ترند های امسال به شمار آورد. حال اگر برایتان سوال شده است چه رنگ رژلبی برای تابستان امسال می توانید به شما چهرهای ترندی و جذا ببخشد باید بگوییم بهتر است تا در ادامه با ما همراه باشید تا با چندتا رژلب ترند 2023 آشنا شوید. البته در ادامهنه تنها با رنگ های ترند سال بلکه با چند ترفندهای آرایش لب مانند رژ لب آمبره یا راز های زدن رژ لب قرمز آشنا خواهید شد رژ لب‌ های آمبره، با شعار هرچه جسورتر، بهتر زیبایی و زنانگی را در سال 2023 به تصویر کشیدند. برای داشتن رژ لب آمبره بر روی صورت بهتر است که با رنگ های سال این تکنیک را پیدا کنید تا علاوه بر تکنیک با استفاده از رنگ های جذاب سال چهره ای شاداب و مدرن پیدا کنید.

پس فراموش نکنید که آمبره ترکیبی مشکی و قرمز در کنار زیرسازی نچرال، در حالی که ظاهری خارق‌العاده به وجود آورده است، موفق می شود سر و صدای زیادی ایجاد کند و به صف ترندهای جذاب 2023 بپیوندد. ر ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین رژ لب های سال 2023 آشنا شوید.

رژ لب ترند 2023

رژ لب اسلیم ایو سن لوران؛ مخملی و قرمز

رژ لب‌ ها کلیدی‌ ترین مرحله‌ آرایش را تشکیل می‌ دهند و برای هر خانم زیباپسندی اهمیت دارد که از رژهایی با رنگ های ترند و کیفیت خوب استفاده کند. وقتی حرف از کیفیت بالا به میان می‌ آید، توجه دوست داران میکاپ به سازندگان معروف و معتبر جهانی لوازم آرایش معطوف می‌ شود. چون برندهای شناخته شده و لوکس جهانی محصولات آرایشی بسیار باکیفیتی تولید می‌کنند که از خریدن آن‌ ها پشیمان نخواهید شد. رژ لب اسلیم ایو سن لوران نسل جدید با فرمول مخملی و فوق العاده، دارای رنگدانه تضمین شده و پوشش بسیار طولانی مدت است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما از رنگ قرمز این رژ لب در موقعیت های رسمی استفاده کنید بدون آنکه از پاک شدن آن نگران باشید.

رژ لب قرمز

رژ لب قرمز

رژ لب گوچی؛ رژ لبی از دل طبیعت

رژلب ساتنی برند لاکچری گوچی، جزو رژلب های گیاهی است که به هیچ عنوان به پوست شما آسیبی وارد نمی کند و از طرفی به خاطر داشتن پیگمنت بسیار بالا با یک بار زدنش روی لب رنگ فوق العاده ای از خود به جای خواهد گذاشت. شما برای تابستان امسال می توانید از رنگ قرمز پرشین این رژ لب استفاده کنید، زیرا همانطور که می دانید این رنگ، رنگ سال می باشد و علاوه بر جذابیت چهره ای ترندی به شما می بخشد. این رژ لب برای همه نوع پوست گزینه مناسبی است و علاوه بر ویژگی های ذکر شده دارای ماندگاری بالایی می باشد. البته ویژگی ای که این رژ لب را از دیگر رژ ها متمایز می کند گیاهی بودن و فاقد پارابن , و سولفات بودن آن است.

رژ لب ترند 2023

رژ لب ترند 2023

رژ لب نود دیور؛ لب های ترندی و با دوام

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند دیور با تولید محصولات منحصر به فرد، تاثیر چشمگیری بر صنعت زیبایی گذاشته است. یکی از محصولات برجسته و پرطرفدار این شرکت، رژ لب دیوریفیک دیور است. این رژ لب علاوه بر اینکه دارای طیف های رنگی ترند 2023 است، با ظاهر نهایی مات و بادوام در دسترس می باشد. این رژ لب به خوبی به لب‌ ها فرم می‌ دهد تا چهره ای جذاب و فریبنده را به شما هدیه ببخشد. پس اگر به جای رنگ قرمز رنگ های نود را انتخاب می کنید این برند می تواند طیف های جذابی را برای ارائه داشته باشد.

رژ لب ترند 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    این باندها رژلب خوب است موفق باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی