|

بیوگرافی بهاره کیان افشار و صورتی که از لاغری نصف شد / عکس ژورنالی و شخصی‌اش با همسر

بهاره کیان افشار بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که با کلاه پهلوی بولد شد و حالا با تصاویر اینستاگرامش محبوب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران خانوم و آقای بسیاری در سینمای ایران هستند که از محبوبیت فراوونی برخوردارند. البته که این مسئله برمیگرده به اینکه اون بازیگر چجور چهره ای داشته باشه و از سویی هم استعدادش در بازیگری تا به چه اندازه باشه. وقتی شما هر دو گزینه رو داشته باشید، بی شک هنرپیشه ای به شدت محبوب خواهید شد. میدونید که گزینه این مدلی در سینمای ما برای مثال زیاد هست و یکی از اونها آقای پارسا پیروز فر می باشد. و یا بهتره بگیم خانوم بهاره کیان افشار که خب سالهاست در این عرصه حضور دارد اما اوج شهر او برمیگردد به اوایل دهه نود و سریال "کلاه پهلوی" که خب میشه حدودا یک دهه که بهاره کیان افشار در این عرصه بولد شده است. البته که خانوم بازیگر پیش از این سریال هم در این عرصه حضور داشت، اما خب هر بازیگر مشهوری یه اوجی داره دیگه! این مهمه که بهاره کیان افشار در چند سال فشرده به چنین محبوبیتی رسید و این دقیقا توانایی و چهره زیبای خانوم بازیگر رو میرسونه. بهاره کیان افشار تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری سابقه حضور و نقش آفرینی دارد که خب اغلب در نقش های ژانر جدی و اجتماعی دیده شده است.

بهاره کیان افشار

کاهش وزن بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار دارای جثه ای لاغر اندام است و اصلا هیچوقت چاق نبوده. به همین دلیل خانوم بازیگر همیشه ظاهری بدون حاشیه داشته و البته معقولانه. اما به تازگی تصویری از وی منتشر شد که نشون میداد وی کاهش وزن داشته و اینبار چهره اش هم ریز تر شده است و از اونجایی که عمل جراحی زیبایی بینی داشته، اجزای صورتش ملموس تر شد و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. در ادامه مشاهده می کنید این تصویر رو و استایلی ساده و جذاب از خانوم بهاره کیان افشار که خب ثابت کرد بازیگر زیبا و پر کار بودن، به عمل های متعدد نیست و اون توانمندیست که اهمیت دارد. وی در صفحه اینستاگرامش بیش از 2.2 میلیون دنبال کننده دارد با بیش از 1700 پست منتشر شده که خب مختص عکس و ویدیوهای شغلی اش هستند.

بهاره کیان افشار

بیوگرافی بهاره کیان افشار و همسرش

بهاره کیان افشار از متولدین 12 اردیبهشت است که در تهران زاده شده. این بازیگر، ترانه سرایی نز میکند و فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد. البته که او همه فن حریف است و و در کار دکوراسیون و تبلیغات نیز فعال است.

بهاره کیان افشار

مخالفت شدید خانواده واسه بازیگری

از همون دوران دبیرستان دل می خواست برم سمت تئاتر و شته هنر، اما خب پدر و مادرم به شدت مخالف بودند دوست داشتن من پزشکی بخونم. در حالی که من ذره ای به رشته های علوم پزشکی علاوه نداشتم. پس رفتم ریاضی خوندم و دیپلم گرفتم و در دانشگاه نیز رسته مهندسی کامپیوتر رو انتخاب کردن و خوندم.

بهاره کیان افشار

چهره زیبام راهگشایم بود

بهاره بانو بر این نظره که چهرش خیلی زیاد واسش راهگشا بود ، اما خب از سویی هم گاهی مانع از پذیرش یک نقش میشد. او عقیده دارد داشتن چهره خوب و فیزیک سالم چیزیه که تاثیرش تو بازیگری غیر قابل انکاره.

بهاره کیان افشار

عشق بیمارگونه به سفر

خانوم بازیگر میگه ما کلا خانوادگی به شکل بیمارگونه ای به سفر علاقه مند هستیم و عشق مسافرت داریم. من دو لذت بزرگ تو زندگیم دارم و اونها تئاتر و سفر هستند. سفر میتونه به کسب تجربه، ایده و دیدگاه های جدید کمک کنه و سفر هم در عین ماجراجویی، آرامش بخش هستش و حال انسان رو خیلی بهتره میکنه و انرژی دوباره میبخشه. من به لطف پدر و مادرم ایران رو حسابی گشته ام.

بهاره کیان افشار

ازدواج و ولنتاین

خانوم بهاره کیان افشار در روز دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ و در روز ولنتاین بود که با انتشار عکس زیر، رسما ازدواج خود را اعلام نمود. اما هنوز آقای داماد رونمایی نشده اند.

بهاره کیان افشار

الویت برای قبول نقشی

اولویت بندیش واسه قبول نقش بستگی داره به زمان و شرایطش. ممکن مثلا پنج ماه وقت آزاد داشته باشم و در تلویزیون پروژه ای رو قبول کنم. ممکنه هم نیاز مالی باعث بشه که نقشی رو بپذیرم و گاهی هم اتفاقا افتاده که همکاری یا شخص هنرمند و برجسته ای منو ترغیب به قبول نقشی کنه. وقتی فیلمنامه ای به دستم برسه اول قصه و بعد هم به نقش توجه دارم و قطعا عوامل فیلم مثل کارگردان و تهیه کننده هم واسم خیلی مهمن.

بهاره کیان افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها