|

سرویس ظروف گلدار شیک و فوق مجلسی؛ هرچی غذا پختی به کنار خوشگلی این ظرفا محشره رو میز

ظرف ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب با انواع گلدار و فانتزی اونها آشنا خواهیم شد که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهمترین بخش های هر آشپزخونه که کل کابینت ها براش طراحی میشن، ظرف و ظروف هستند. این آیتم برای هر منزلی لازمه چرا که بالاخره شما حتی اگر خیلی مهمون نواز هم نباشید باز خودتون که میخواین غذا بخورین! این کمترین حالت ممکنه و در حالات عادی زندگی، در واقع شما نیاز دارید تا یک تا چند دست ظرف و استکان و ظروف پلاستیکی برای خودتون داشته باشید و یک تا چند دستی هم برای مهمانی ها نیاز دارید تا بتونید تدارکات لازم رو برای مهمانی انجام بدید. از سویی هم خیلی از خانوم ها هستن که تازه عروسن و خب دارن میرن خونه بختشون و به همین دلیل نیاز دارن تا کابینت هاشون رو با ظروف پر کنند. ست های ظرف انواع بسیار مختلفی دارند که خب بیشتر افراد میرن سراغ اون دست از ست های معمولی و همه گیر. در حالی که هستند مدل هایی که خاص و یونیک هستن و میتونن خونه شما رو متمایز از دیگر آشپزخونه ها کنند. در این مطلب ما میخوایم با نمونه هایی جذاب و فانتزی از ظرف و ظروف آشنا بشیم که زیبایی شون وصف ناپذیره.

6545

ظروف فانتزی گلدار مناسب هر سلیقه

ظروف سرامیکی که به شکل گل دار فانتزی هستند یکی از جذابترین انتخاب‌ ها برای دیزاین و استفاده روزمره در آشپزخانه یا میز پذیرایی محسوب می شوند. این ظرف ها با توجه به اینکه طرح های شاد و رنگارنگی دارند، نه تنها میتونن حال و هوای آشپزخونه رو شاداب و تازه کنند، بلکه به عنوان یک عنصر تزییناتی در فضا نیز محسوب می شوند. اگر شما هم این مدلی هستین که شیفته ظروف سرامیکی گلدار و فانتزی شده این، پس حتما از این ایده ها استفاده نمایید. این ست های جذاب خیلی هم راحت میتونن با هر سبک دکوراسیونی سازگار بشن و و ه نوع سلیقه ای رو راضی نگه دارند.

54654

ظروف سرامیکی گلدار شلوغ و مینمال

ظروف سرامیکی گل دار فانتزی یه جذابیت اصلی دارن و اون اینه که تنوع فراوونی در طرح و رنگ پیش روی شما میگذارند. از طراحی های شلوغ  و پرکار گرفته تا گل های مینیمال و ساده، همه شون داخل این ظروف دیده می شوند. چنین تنوعی میتونه به شما کمک کنه تا مطابق با اونچه که دوست دارید بهترین انتخاب رو داشته باشید و برای مناسبت های مختلف ظرف مناسب مد نظرتون رو داشته باشید. به علاوه نما، کیفیت بالای این ظروف هم میتونن نظر شما رو جلب کنند و در طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرند. از طرح‌های شلوغ و پرگل گرفته تا گل‌های ساده و مینیمال، در این ظروف همه چیز یافت می‌شود.

65465

با این ظروف شما با همه فرق دارید

این ظروف به دلیل برجستگی و طراحی که دارند به شما یه حس دست ساز بودن میدن. این سبک ظروف برخلاف ظرف هایی که ماشینی هستن و یکنواخت، با دقت و ظرافت بسیار منحصر به فردی ساخته شده اند. دقیقا این آپشن به شما یه انرژی جالبی میده انگار که شما با همه فرق دارید.

874974

ست ظروف برجسته دست ساز با دوام بسیار بالا

اگر فکر میکنید این ظروف خیلی قیافه بگیر هستن سخت در اشتباهید چرا که نگهداری ازشون هم کار ساده ای هستش و و به راحتی شستشو می شوند. در مقابل خط و خش ها مقاومت مناسب و بالایی دارند که البته شما باید دقت کنید در جهت بالا بردن عمر ظرف های خود، بهتره که اونها رو با شوینده های خیلی قوی شستشو ندهید. اگر به دنبال ظرفی خاص و زیبا هستید که دوام بالای هم داشته باشه، ما به شما این ست ها رو معرفی می کنیم. 

687474

ست ظروف گلدار منحصر به فرد، کادویی جذاب

علاوه بر همه اینها ظرف ها آیتم هایی هستند که در منزل کاربرد فراوونی دارند، پس شما میتونید اونها رو به عنوان یک هدیه ارزشمند و خوشگل هم کادو بدید. چه تولد باشه و چه پاگشایی و چه هر مراسم دیگه ای که چنین هدیه ای مناسبه، اگر از ظروف خاص و فانتزی جهت کادو استفاده کنید برق رو در چشمان فرد مورد نظر خواهید دید.این ظروف هم کاذبردی هستن و هم یادگاری ای بسیار چشمگیر و زیبا.

6847684

با ظرف های فانتزی دیزاینی جذاب به فضا ببخشید

در نهایت هم یادتون نره که اگر به دنبال ترکیبی از خوشگلی و کاربرد هستید که کیفیت خوبی هم داشته باشه، پس الصا ظروف گلدار فانتزی رو از دست ندید. این ظرف ها نه تنها میتونن به فضای منزل شما روح ببخشند، بلکه سایان سال همراه شما هستند. شما هر بار که از این ظروف استفاده می کنید و سر میز یا سفره میچینید، زیبایی دلبرانه ای به دیزاین فضا اضافه کرده اید.

36947684

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها