|

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و تیپ سنی پشت و رو شده‌ اش / سگی بزرگ که هم خانه اوست

بهنوش طباطبایی بازیگر مشهور و جذاب ابرانیست که این روزها در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و حالا هم با انتشار یک تصویر از خود بولد تر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که در این عرصه هم حضور دارند و هم ندارند. در واقع بازی نمی کنند اما خب شهرتی فرای اون هایی که بازی میکنند دارند. حضور شون دیده میشه و از بولد بودن هم نمی افتند. چرا چون فضای مجازی رو از دست نمیدن و در شبکه های اجتماعی به شدت اکتیو هستند. هنرمندانی همچون خانوم بهوش طباطبای و یا مریم مومن دقیقا این چنین هستند. شاید خیلی دیر به دیر نقش آفرینی داشته اند، اما با حضور در دیگر فضاها مثل مجازی و یا مسابقاتی مثل مافیا و شاید هم بر سر مزار دیگر هنرمندان دعوت شدن، خود را روی بورس نگه داشته که هیچ، تازه بیش از دیگران هم مورد توجه قرار می گیرند. چرا چون راه و رسم دیده شدن رو بلدند. بهنوش طباطبایی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد. خانوم بازیگر در پیج اش نزدیک به 9 میلیون دنبال کننده دارد همراه با 239 پست منتشر شده تا به اینجا. وی اولین بار با ایفای نقش در سریال بود که دیده شد اما نقطه قوت و شهرت خانوم بازیگر برمیگرده به فیلمی که با مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی بود. او در فیلم "کلاغ پر" حضور یافت و بسیار مشهور گردید. البته که از این فیلم 17 سال میگذره و حالا خیلی موارد تغییر کرده اند. مثلا یکیش خود بهنوش طباطبایی که پروسه سنیش رو پشت و رو گذرانده است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی فیلتر اینستاگرام رو تزریق کرد

خانوم بازیگر در فیلم کلاغ پر 26 سال سن داشت اما خب چهره ای کاملا زنان و پخته پیدا کرده بود. او حالا 43 سال سن دارد اما چهره ای همچون دختر بچه های 18 ساله دارد که تازه دارن شکفته میشن. بهنوش بانو خیلی ساله که و تقریبا میشه گفت پیش از شهرتش رفت زیر تیغ جراحی و بینی اش رو عمل زیبایی کرد. اما خب تغییرات اصلی وی دقیقا بعد از جدایی اش رخ داد و از همه بیشتر هم زمانی بود که برای مراسم ختم داریوش مهرجویی حضور یافت و ظاهری کاملا متحول شده از خود نمایان کرد. بهنوش طباطبایی این روزها با بهنوش ده سال پیش خیلی فرق دارد. او گویی اکسیر جوانی را پیدا کرده و یا شاید هم جادوگر انیمیشن ها رو به واقعیت آورده. بهنوش بانو با ظاهر زیبایی که برای خود ساخت حالا تعداد فالوور هایی بسیار بالا دارد جوری که خیلی از بازیگران اکتیو در سینما چنین تعداد دنبال کننده ای ندارند. در ادام مشاهده می کنید تصویری جدید از وی در حالی که کنر سگ بزرگش قرار دارد. جالبه که ایشون اصلا هم از فیلتر های اینستاگرامی استفاده ندارن اما اینقدر زیبا هستن و ظاهرا فیلتر رو تزریق کرده اند!

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت 1360 متولد شده و زاده تهران است. وی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در سن ۲۲ سالگی با سریال محبوب مسافری از هند به شهرت رسید. بهنوش طباطبایی این روزها بیشتر به عنوان استاد رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور تدریس می کند و تا حضور در بازیگری.

بهنوش طباطبایی

خانواده و زادگاه

بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران چشم به جهان گشوده و بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا اومده. خانوم بازیگر مادری معلم و پدری مهندس دارد. اسم خواهرش هم تینوش می باشد.

بهنوش طباطبایی

گذشته بهنوش طباطبایی

بیشتر شهرت بهنوش خانوم از سال ۱۳۸۱ و با سریال مسافری از هند بود که نقش کتی رو در کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی بازی نمود. اما خب اولین حضورش در تلویزیون برمیگرده به یک برنامه تلویزیونی که خانوم بازیگر در آن هنوز بینی خود را عمل نکرده بود.

بهنوش طباطبایی

ازدواج

بهنوش بانو در اسفند ۱۳۸۹ بود زمانه که ۲۹ سال سن داشت و با همکار بازیگر خود یعنی آقای مهدی پاکدل ۳۰ ساله ازدواج کرد.

بهنوش طباطبایی

نحوه آشنایی و علت طلاق

همکاری طباطبایی و پاکدل برمیگرده به سال ۱۳۸۵ که در فیلم "مصائب دوشیزه" دو بازیگر باهم آشنا شدند و بعد از دوستی در نهایت تصمیم به ازدواج گرفتند.

اما رابطه این زوج هنری بعد از ۵ سال زندگی مشترک و در سال ۱۳۹۴ به جدایی رسید و هر دو در سکوت خبری از هم طلاق گرفتند. در واقع عدم تفاهم و بحث های زیاد طولانی و بی نتیجه باعث جدایی اونها شد.

بهنوش طباطبایی

تجربه مدلینگ

بهنوش خانوم در عرصه مدلینگ نیز فعال است و با برندی کار میکند که شخصا خودش محصولاتش رو خیلی قبول دارد. او می گوید وقتی برندی به واسطه من کارش رونق پیدا میکنه پس اون کارگاه بزرگ تر میشه و مجبوره که افراد بیشتری رو سر کار بیاره و به اشتغا برسونه. این یک جور خیر و برکت نیز هست.

بهنوش طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها