|

دکوراسیون مینیمال و مدرن اتاق خواب / اتاق چه پنج متر باشه چه پنجاه متر این دیزاین آسه

برای داشتن یک اتاق خواب مدرن که در عین حال مینیمال نیز باشد یکسری نکات وجود دارد که در این مطلب با اونها اشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درسته که در هر منزل دکوراسیون پذریایی و نشیمن و بعد هم آشپزخونه اهمیت دارن چرا چون تو چشم هستن، اما بی شک دیزاین اتاق خواب ها نیز بسیار قابل توجه می باشند. زیباسازی منزل برای افرادی که اهل سلیقه و رسیدگی هستند خیلی مهمه. اینکه خونشون همیشه خوشگل و مرتب و تمیز باشه، چه مهمون بیاد و چه نیاد قابل اهمیته. از سویی هم اتاق خواب جاییه که افراد میرن داخلش استراحت میکنن و خستگی های روزمره و مشغله ها رو در میکنن. پس قطعا این فضا باید آرامش و زیبایی خاصی داشته باشه. برخی زیبایی و دیزاین رو در سادگی می بینن و یک سری هم همه چی تموم بودن اتاق خواب رو در برجستگی ها و استفاده از رنگ و متریال قابل توجه میدونن. در هر صورت این محیط به دلیل اینکه شخصی سازی میشه و کارایی استراحتی داره، باید کاملا مطابق با سلایق صاحب اتاق باشه. اما گاهی افراد نمیدونن چطور باید این کار رو انجام بدن و آشناییتی با دیزاین مدرن اتاق خواب ندارند. به همین دلیل ما اومدیم و ایده هایی بسیار زیبا و ترند در این راستا برای شما ارائه دادیم تا به راحتی بتونید انتخاب کنید. پس با ما همراه بمونید.

85748545

8674874

مهمترین نکته در دکوراسیون اتاق خواب مدرن

دکوراسیون مدرن برای اتاق خواب یکی از محبوب ترین و البته جذاب ترین سبک ها در طراحی داخلی محسوب می شود که در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته. اگر شما هم این مدلی هستید که دلتون میخواد تا فضا اتاق خوابتون به سبک مینیمال باشه، پس بهتره که به چند نکته در این راستا توجه کنید. اولین مورد که یکی از مهمترین آیتم ها در مبحث دکوراسیون هستش انتخاب رنگ می باشد. انتخاب رنگ هایی که روشن هستند مثل سفید، طوسی و کرم رو میشه بهترین گزینه‌ ها جهت دیزاین مدرن اتاق خواب دونست. این رنگا میتونن حس آرامش و سادگی رو به فضا منتقل کنند و در واقع باعث میشن تا اتاق خواب شما از لحاظ بصری بزرگ و دلباز تر نشون داده بشه.

983769

98798

طراحی مدرن بدون تجملات با نقطه قوت تابلو و آباژور 

نکته بعدی اینه که در طراحی مدرن اتاق خواب منزلتون باید به این مسئله توجه کنید که از چه مبلمان و اکسسوری هایی استفاده می کنید. در یک دیزان مدرن سادگی در واقع حرف اول رو میزنه، پس باید سعی کنید که از مبلمانی با خطوط ساده بهره ببرید و طراحی های بی زحمت رو مد نظر قرار بدید نه اونهایی که دریایی از منبت کاری و طراحی هستند. تخت خواب های مینیمال و یا کمد دیواری هایی که درب هایی ساده دارند میتونن پیشنهاداتی ایده آل برای داشتن یک دیزاین مدرن باشه. البته که قرار نیست کل اتاق ساده بمونه و میتونید با اکسسوری و تابلو آباژورهای جذاب به اتاق نقطه قوت ببخشید.

634564

نورپردازی با نور طبیعی و لامپ ملایم جهت لالای

نورپردازی نیز بسیار پر اهمیت است. در سبک مدرن همیشه نور طبیعی اولویت دارد. پس اگر اتاق خواب شما دارای پنجره هستیش بهتره که ازش کم بگیرید و از پرده های سبک و نازک نیز استفاده نمایید. از سویی هم لامپ های مخفی و یا نورهای دیواری که خیلی ملایم فضا رو روشن میکنن میتونن یه حس آرامش و خواب آور براتون ایجاد نمایند.

87874

ویژگی اصلی اتاق خواب مدرن

یکی دیگه از ویژگی هایی که اتاق خواب مدرن داره اینه که از اجناس غیر ضروری و شلوغ استفاده نکنید. فضا در سبک مدرن خلوت هستش و از انباشته شدن وسایل روی میز و دیگر سطح ها خودداری کنید تا اتاقتون مدرن باشه! نظم در این سبک اهمیت فراوونی داره و باعث میشه تا اتاق شما مرتب و تمیز به نظر برسه.

68464

انتخاب پارچه و پرده و حضور گیاهان آپارتمانی

انتخاب جنس پارچه و همچنین حضور گیاهان آپارتمانی نیز در این راستا بسیار موثر است. پارچه های ساده و همچنین تک رنگ هایی مثل ملحفه های سفید و کرم از ایده آل ترین انتخاب ها برای سبک مدرن هستند. از سویی هم روتختی و پرده ها باید بافتی همچون کتان و پنبه داشته باشند تا حس مدرنیته بیشتر به اتاق خواب داده بشه. یادتون نره که گیاهان آپارتمانی نیز حضورشون در اتاق خواب الزامی هستش چرا که هم طراوت دارند و هم تصفیه هوا انجام میدن، زیبایی شون هم که غیر قابل وصفه. 

64

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها