|

"زن شاهرخ استخری" با پول طلافروشی کیف خرید میلیاردی / تولد حسرت برانگیز دختراشونو

shahrokh-estakhri shayanews

شاهرخ استخری بجز بازیگری که این روزا دیگه فعالیتی در اون نداره شغل دیگه ای داره که طلاسازی هست و شعبات متعددی هم در ایران داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

زن شاهرخ استخری، یعنی سپیده بزمی پور نمونه ی بارز معروف شدن از طریق اینستاگرام هست! میدونید که شاهرخ استخری با وجود این که ازدواج کرده بود تا مدتها نذاشت که کسی همسرش رو بشناسه و به کلی علاقه ای به این که راجبه زندگیش بگه نداشت ولی خب یهو یه دری به تخته ای خورد و زن شاهرخ استخری توی اینستاگرام پیج خودش رو راه اندازی کرد و در مقابل بهت و حیرت همه روز به روز فالوورها رو بالاتر برد تا جایی که این روزا میشه ازش به عنوان بلاگر یاد کرد که حسابی هم کارشو خوب بلده.

میگین چرا؟ چون این روزا ایشون تبلیغ میگیرن توی پیجشون و میدونید که هر چقد میزان فالوور پیجتون بالاتر باشه هزینه ی تبلیغتون هم بیشتر خواهد بود و حالا با توجه به این پیجی که زن شاهرخ استخری را اندازی کرده یک میلیون فالوور داره شما حساب کنید که چقدر میشه با یه تبلیغ کسب درآمد کرد! اما نکته ی دیگه ای که وجود داره در رابطه با این خانوم این هست که ایشون حسابی با فالووراش خاکی برخورد میکنه و اصلا از اون دسته از افراد نیست که خودش رو بگیره، که حالا در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

زن شاهرخ استخری

تولدی که همه چیزش لاکچری بود الا تیپ شاهرخ استخری، بابای خونه

این روزا برای این که توی اینستا دیده بشی باید حسابی شیک و لاکچری رفتار کنی حتی اگر نباشی! حالا یعنی چی؟ یعنی برای هر مناسبتی از تولد تا نامزدی و عروسی باید حتما مجلل ترین لباسا و مکان ها رو فراهم کرده باشی و مهمون های زیاد که همه از دم مثل خودت لباسای فاخر پوشیده باشن رو باید دعوت کنی گوشی ها نباید کمتر از آیفون باشه و حالا شاید جالب باشه که یه عده همه ی اینا رو اجاره میکنن که فقط یه عکس باهاشون بندازن تا بلکه دیده بشن حالا از هر راهی!

اما خب یه عده هم هستن که کلا لاکچری به دنیا اومدن و لاکچری هم زندگی رو میگذرونن که خونواده ی شاهرخ استخری جزء این دست از افراد هستن و لزومی نداره برای شیک دیده شدن نقش بازی کنن چون تمام اسباب برای اینطوری به نظر اومدنشون کاملا براشون فرهمه و میتونن با کمک اون ها اونجور که دوست دارن دیده بشن!

مثلا تو تولدی که شاهر استخری و همسرش برای دو تا دختراشون گرفتن میشه لوکس و شیک بودن رو کاملا تو این خونواده دید که از لباس های ست بگیر تا لوکیشن ولی یه موضوعی که در این خصوص وجود داشت و خیلی از ازکاربرا بهش خرده گرفتن تیپ و استایل شاهرخ استخری بود که یه مقدار زیادی از حد دیگه خودمونی و پسرونه بود و به نظرشون یه پدر که دوتا بچه داره باید یکم سنگین و رنگین تر لباس بپوشه!

زن شاهرخ استخری

زن شاهرخ استخری

کیف و صندل مارک زن شاهرخ استخری یه کاری کرد اینستایی ها ناک اوت شن

دقت کردین بعد از این که افراد معروف تو یه جشنواره و یا مراسمی شرکت میکنن یه سری از پیج های مربوط به مد و فشن توی اینستاگرام شروع میکنن به تحلیل تیپ و استایل فرد و افراد دیگه هم شروع میکنن با گذاشتن کامنت راجبه تیپ و لباس اون افراد نظر دادن و مخالفت یا موافقت با برخی از آیتم های موجود توی استایل اون ها در این بین یه سری از پیج ها هم هستن که میان و تمامیه آیتم های موجود توی تیپ افراد رو میذران و بعد راجبه این که ماله کدوم برند هستن حرف میزنن.

حالا در این بین یکی از پیج های اینستاگرامی اومده و راجبه تیپ و استایل سپیده بزمی پور یعنی زن شاهرخ استخری صحبت کرده و اومده جدا جدا لباس هایی که ایشون پوشیده رو بررسی کرده و برند و مارکی رو که ازش خریداری شده رو پیدا کرده و اون ها رو عنوان کرده همون طور که توی عکس زیر میبینید کاملا مشخص هست که سپیده خانوم از اون دسته از افراد لاکچری پوش هست و مارک پوشی به کلی توی سبک و سیاق خانوم یه عادت معمول به حساب میاد.

زن شاهرخ استخری

کمی بیشتر درباره ی شاهرخ استخری و زندگیش

شاهرخ استخری در حال حاضر 41 سال داره متاهل و دارای دو فرزند دختر به نام های پناه و نبات هست. دو خواهر داره که یکیشون خارج از کشور زندگی میکنه. پدرشون کارمند پتروشیمی و طرفدار تحصیلات دانشگاهی بوده و به همین علت شاهرخ استخری با وجود بازیگر بودن در رشته ی مهندسی صنایع هم تحصیل کرده.

اما بشنوید از شغل دوم آقای بازیگر که بنابر گفته ها چندسالی میشه که در زمینه ی طلا فعالیت داره و چندین شعبه طلاسازی در کشور داره و در این زمینه حسابی موفق عمل کرده. همسر ایشون بزرگ شده ی بلژیک هست و این زوج بچه هاشون رو هم اونجا به دنیا آووردن و در حال حاضر دارن تو بلژیک هم زندگی میکنن.

زن شاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی