|

قبل و بعد سوگل طهماسبی / ریحانه فاصله ها تو نوزده سالگی خسته و چهل سالگی شنگول

سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها می باشد که حالا در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با انتشار تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که شاید سالیان ساله دارن بازی میکنن و اتفاقا کارنامه کاری قوی و پری هم دارند و با سوابق بسیاری که برای خود ثبت کرده اند، شناخته شده و مشهور می باشند. اما به این شکل که شاید خیلی ها هنوز اون فرد رو با چهرش بشناسه و اگر اسمش رو جایی بشنوه اصلا ندونه کی هست! این سبک از بازیگران اغلب ناراحت از این موضوع به تلاش خودشون ادامه میدن اما خب وقتی قرار باشه نشه، نمیشه دیگه! یکسری از چهره ها هم هستن به مانند خانوم سحر قرشی که با همون اولین بازی که انجام میدن همه جوره مشهور میشن. اما در رابطه با گزینه اول هم میشه سوگل طهماسبی رو مثال زد. چرا که سوگل طهماسبی چهره ای مشهور و زیباست که دقیقا از بیست سال پیش وارد عرضه بازیگری شده است. وی که در سریال "مروارید سرخ" ساخته مرحوم مسعود رسام ایفای نقش داشت، بعد تر نیز در سریال هایی همچون وفت، روزگار قریب و یوسف پیامبر و غیره نیز ایفای نقش داشت. اما نقطه اوج شهرت خانوم بازیگر زمانی بود که در سریال "فاصله ها" دیده شد.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی این بازیگر دهه شصتی تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما جالبه که تا حال ذره ای جنجالی نشده و مورد توجه حاشیه دار قرار نگفته. سوگل طهمابی از متولین سال 1364 می باشد و یک بهمن ماهیست که در اهواز زاده شده. وی بزرگ شده این شهر است و فوق دیپلم گرافیک دارد. سوگل طهماسبی سال اول دبیرستان در اهواز بود که موفق به دریافت جایزه از جشنواره تئاتر استان می‌شود. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری که در این جشنواره حضور داشتند و سوگل طهماسبی رو برای بازی در سریال روزگار قریب به عنوان اولین تجربه حرفه ای بازیگری اش انتخاب کردند. از طرفی هم در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، به دلیل حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد. سوگل طهماسبی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میگذارد. همین شد تا کاربران و طرفداران با قرار دادن تصویر قبل و بعد خانوم بازیگر عکس های جالبی به اشتراک بذارن.

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها