|

بیوگرافی نوید محمدزاده و تغییر استایل فرا گشاد / مادرش دو دهه باردار بود نوید زاده شد

نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانیست که همیشه با استایل های عجیبش مورد توجه قرار میگیره و اینبار نیز اینچنین شد و با شلوار گشادش استقبال شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هم هالیوود و هم ایران خودمون بازیگران زیادی هستند که خب دلشون میخواد تا ساده و مینیمال دیده بشن و اصلا حتی درگیر حواشی و شایعات نمیشن. اما از سویی هم هستن چهره هایی که دلشون میخواد خیلی به چشم بیان. روش و راهکار های خاص خودشون رو در این راستا دارند و خب از اونجایی هم که بازیگری هنری پر از شهرت و دیده شدن و متفاوت بودنه، کافیه تا فرد روحیه علاقه به دیده شدن رو هم داشته باشه اون وقته که دیگه چپ و راست روی بیلبورد و سرتیتر اخبار و پیج های حواشی حضور داره. مثلا نمونه بارز این سبک هنرمند در کشور ما آقای نوید محمدزاده هستش که چند اوایل دهه نود پا به تلویزیون گذاشت و به شکل بولد دیده شد. او ابتدا مجری برنامه دوستان در شبکه جام جم بود اما بعد تر با ایفای نقش در فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" به شدت مورد توجه قرار گرفت. البته که پیش از این کار هم آقای بازیگر چنین نقش هایی بازی کرده بود، اما این فیلم او را در ذهن و لب مخاطب جوری دیگر گنجاند. نوید محمدزاده پیش از این میزان شهرت چهره ای معمولی بود که شاید دلش میخواست تا هنرمندی معروف شود، اما حالا او فرای آنچه که تصور می کرد ایستاده و درست بعد از ازدواجش این اتفاق پررنگ تر نیز شد.

نوید محمدزاده

لباس نوید محمدزاده را هیچکس نمی پوشد؟

نوید محمدزاده رو شاید پیش تر با استایل هایی معمول میدیدم. اما درست از یک جای به بعد که شهرت بر او غلبه کرد تغییر ظاهر داد. جالبه که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز. نوید محمدزاده بعد از ازدواج با فرشته حسینی بازیگر ایرانی که اصالتی افغانستانی دارد، استایل های بسیار مورد توجه تر دارد. این زوج که حال هر کدام برای خود شخصی سازی استایل دارند، در راستای مدلینگ نیز فعالیت هایی دارند، البته فرشته بیشتر. جابه که این زوج رو میشه عجیب پوش ترین زوج ایرانی در سینما دونست که البته چند باری هم حاشیه دار شده اند و حرف و حدیث فراوونی پشتشون دراومده، اما اونچه که علاقه اونهاست، متفاوت بودن و دیده شدن هر چه بیشتر است. نوید محمدزاده و فرشته حسینی که از دو دهه مختلف هستند و اختلاف سنی دارند، با ظواهری جالب که شاید هیچ یک از ما اونها رو به تن نکنیم در کنار هم و یا جدا از هم حضور پیدا می کنند. نوید محمدزاده طرفداران بسیاری دارد و به تازگی نیز در یکی از مراسمات دعوت شد. او مثل همیشه استایلی جالب توجه داشت و با هجوم طرفداران همراه بود.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در دهه شصت متولد شده. او در 17 فروردین 1365 در تهران به دنیا اومده و حالا هم بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته عمران است که قرار بود فوتبالیست شود و فوتبالیست ماهری هم بود، اما خب در واقع با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش را تغییر داد و حالا او یکی از گرانقیمت ترین بازیگران ایرانی شده است.

نوید محمدزاده

فرزند ۱۲ ام خانواده پر جمعیت

نوید محمدزاده در خانواده ای پرجمعیت زاده شده. او به عنوان آخرین فرزند و دوازدهمین بچه به دنیا اومده. او در سال 67 زمانی که 2 سالش بود، با خانواده به ایلام نقل مکان کردند و تا تموم شدن دوره راهنمایی هم آنجا ماندند.

نوید محمدزاده

حمله سنگین حمید گودرزی

حمید گودرزی بازیگر مشهور ایرانی در برنامه دورهمی بود که حمله بی سابقه ای علیه محمدزاده کرد و گفت: در گذشته فیلم ها مردم رو شاد می کردن، اما الان فیلم های غیر واقعی، سیاه نمایی و خیانت رو می بینیم که زن و مردها رو نسبت به هم بدبین می کنه.

یکسری از بازیگران با یک زیر پیراهنی در هشت فیلم بازی می کنند و چون دو تا داد بیشتر می زنند و رگ گردنشون بیشتر بیرون میزنه سیمرغ بلورین می گیرند!

نوید محمدزاده

ماجرای قرارداد ۷ میلیاردی

در سال 98 بود که نوید محمدزاده با شرکت تصویر گستر پاسارگاد سرمایه گذار که سریال شبکه خانگی "قورباغه" بود قرارداد یکساله امضا کرد. در این قرار داد اومده که محمدزاده تا یکسال حق حضور در هیچ فیلم و تئاتری رو نداره تا عطش هواداران باعث استقبال از سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی بشه. در واقع طبق این قرارداد او ماهانه حتی در ایام بیکاری اش، ۶۰۰ میلیون تومان دستمزد دریافت میکند که خب کل دریافتی او ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

البته که این خبر بعد تر تکذیب شد، اما با پخش این سریال استقبال شدیدی از آن شد و تونست حتی رکورد شبکه خانگی رو هم بزنه.

نوید محمدزاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها