|

معرفی انواع آبرسان قوی / اینا هم پوست رو روشن میکنن هم از دهیدراته بودن نجاتش میدن

تو این هوای خشک داشتن یک آبسان قوی میتونه پوستمون رو از دهیدراته شدن در امان نگه داره و در اینجا با نمونه های عالی از آبرسان آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هوا خیلی داره رو به خشکی میره. بسیاری از افراد دچار خشکی پوست شدن و مجبورن هی پول زیادی به فیشیال بدن تا بتونن اون پوست واقعی و سالمی که میخوان رو داشته باشند. در حالی که میشه با روشی بسیار ارزان تر و خیلی راحت این کار مفید رو برای پوست انجام داد و دقیقا همون نتیجه رو گرفت. شاید فکر کنید که با خنک شدن هوا دیگه آفتاب به اون حد تابستون سوزناک و آسیب رسان نیست، در حالی که اتفاقا خورشید جان داره مثل همیشه کار خودش رو انجام میده و همچنان ضررهای ناشی از نور فرابنفش رو داره. پس باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد و به هیچ عنوان از روتین روزانه کنار نزاشت. اما جدا از این کرم که به شدت برای پوست مفیده، داشتن یک کرم آبرسان قوی برای پوستی که به شدت دهیدراته شده و خشکه هم لازمه. کرم های آبرسان در انواع و اقسام برند ها طراحی و تولید می شوند اما اونچه که مهمه اینه که ببینیم کدومشون بهتر هستن. آبرسان های خارجی و ایرانی در مارک های متنوع، با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند که میتونن نیاز پوست رو برطرف کنند. همین شد که ما اومدیم و در این مطلب با بهترین آبرسان ها در راستای پوستهای بسیار خشک آشنا شدیم. اگر شما هم نیاز به یه آبرسان خوبی دارید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

معرفی آبرسان قوی

کاری که این آبرسان ها برای پوست انجام میدن

هوای گرم، هوای سرد، تهویه‌ ی هوا و دمای فضایی همگی بر روی میان رطوبت پوست شما تاثیر دارند. این کرم های آبرسان از خشکی پوست جلوگیری کرده و میزان رطوبت مناسب رو به پوست میرسونه. از سویی هم وقتی پوست شما هیدراته باشه خب بی شک جوان تر و شاداب نیز خواهد بود که در نتیجه روند پیری پوست رو کند خواهند کرد. نکته دیگه ای که هست اینه که وقتی پوست شما خشک میشه، پیامی به غدد گوست ارسال میشه که پوست رو چرب نگه داره، در نتیجه پوست دچار آکنه نیز خواهد شد. پس آبرسان میتونه از زدن آکنه و جوش و هم جلوگیری کنه. اگر شما دارای پوستی ملتهب و حساس هستید، بدونید که این کرم های آبرسان میتونن انها رو تسکین داده و از پوست شما محافظت کنند.

معرفی آبرسان قوی

کرم آبرسان و مرطوب کننده ایباگ مدل شیر گاو

کرم ایباگ با حجم ۸۰ گرم یه بافت نرم و ملایم داره. در واقع شما وقتی از این کرم استفاده می کنید، بعدش دیگه هیچ گونه چسبندگی روی پوستتون احساس نمی کنید و این خودش یه ویژگیه. کرم ایباگ دارای شیر گاو هستش که میتونه رطوبت از دست رفته پوست رو تامین کنه و باعث تغذیه و آبرسانیش بشه. این کرم میتونه برای همه جوره پوستی خوب باشه و استفاده روزانه داشته باشه. کرم برند ایباگ حاوی ویتامین هایی همچون A و B هستش که یه رایحه وانیلی و شیری هم داره.

معرفی آبرسان قوی

کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن

اما یکی از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا رو داریم که اسمش آکوا هستش. این کرم آبرسان ۵۰ میلی‌ لیتری برند بایو آکوا مدل هیالورونیک اسید هستش که میتونه برای افرادی با پوست‌های حساس، خشک، چرب، مختلط و معمولی کاملا مناسب باشه. ویژگی این کرم اینه که خاصیت ضد پیری داره و میتونه به روشن و شاداب شدن پوست شما کمک کنه. کرم آبرسان بایو آکوا با مواد طبیعی میتونه تغذیه پوست رو برسونه و با حفظ رطوبت، به احیا شدن آن نیز کمک فراوونی داره. 

معرفی آبرسان قوی

کرم آبرسان الیوکس مدل Bamboo برای پوست چرب

و اما کرم آبرسان برند الیوکس که برای پوست هایی مثل چرب و حساس فرموله و طراحی شده. این کرم چون موادی همچون عصاره‌ آلوئه‌ ورا، عصاره‌ بامبو، اوره و روغن زیتون داره، میتونه PH پوست رو هم به خوبی تنظیم کنه. محصول مورد نظر جذب بالایی داره به همراه یه سبکی خاص، که زیر آرایش واقعا عالیه. توانایی رطوبت رسانیش بلاست و اصلا حس سنگینی ایجاد نمیکنه. حجم کرم آبرسان الیوکس با حجم ۷۰ میلی‌ لیتر می باشد.

معرفی آبرسان قوی

کرم آبرسان محبوب نوتروژینا مدل Soothe

کرم آبرسان برند نوتروژینا محبوبیت زیادی داره که با حجم ۷۵ میلی‌لیتر یکی از بهترین آبرسان های پوست از فرانسوی محسوب میشه. افرادی که پوست دهیدراته و یا چرب و مختلط دارن میتونن با خیالی راحت از این کرم استفاده کنند و از خوبی هایی که داره بهره مند شوند. این کرم آنتی‌ باکتریال بوده و به تسکین پوست، از بین بردن التهابات و جلوگیری از بسته شدن منافذ نیز کمک بسیار بالای داره. این کرم فاقد پارابن و غیرکومودون‌ زا هستش که میتونه به روشن‌ تر شدن و درخشان شدن اونها کمک کننده باشه.

معرفی آبرسان قوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها