|

سرویس غذاخوری شیک / طرح و رنگ های چشم نوازی از آرکوپال و چینی برای چیدمان میز لاکچری

ظروف آشپزخونه که به شکل سرویس هستند انواع مختلفی در طرح و رنگ دارند که خب در این مطلب میخوایم با نمونه هایی از اونها اشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر خونه ای یک سری وسیله ضروریه و یک سری دیگر هم نیمه ضروری هستن. چرا که اونها در واقع بود و نبودشون چندان مهم نیست و اگر نباشند به زندگی افراد آسیبی نمیرسه، اما شما فرض کنید اقلامی همچون یخچال گاز و مبل وجود نداشته باشه چه اتفاقی میفته؟ بی شک زندگی به شدت سخت و دشوار و البته هزینه بردار خواهد بود.چرا که غذا نمیشه پخت و باید خرید، مواد غذایی رو نمیشه نگه داشت و رو به خرابی میرن. و اینکه طی مدت زمان کمر و پا دچار آسیب میشه و هزینه های بعدی! تو آشپزخونه خیلی وسایل وجود داره که خب جدا از سه وسیله اصلی که میشن مثلث کار در آشپزخونه، ظرف و ظروف حرف اول رو میزنند. ظرف ها نیز از دست عناصر اصلی و بسیار ضروری محسوب میشن که دو دسته دارند. اونهایی که همیشه باید باشن و دم دستی هستند، و اونهایی که فقط واسه مراسمات و مهمانی ها میان بیرون. دسته دوم گرچه که ضروری به حساب نمیان، اما وجودشون میتونه واقعا عالی باشه. پس اگر قصد خریدشون رو دارید از میون ترند ها انتخاب کنید تا زیبایی رو میز و تدارکات شما هدیه بدن.

سرویس غذاخوری شیک

انواع جنس سرویس شیک غذاخوری

سرویس غذاخوری از اون دست وسیله هایی محسوب میشه که تو هر خونه باشه بهتره، مخصوصا وقتی مهمون میاد یا مراسم خاصی هست. این سرویس ها اغلب شامل بشقاب، کاسه، فنجون، و ظروف دیگه‌ ای هستن که برای سرو غذا به کار میرن. یادتون نره تو یه سرویس غذا خوری مناسب هم زیبایی مهمه و هم کیفیت جنس. جنس های مختلف ظروف که در بازار هستند مثل آرکوپال، چینی و سرامیک هر کدوم مزیت و ویژگی های خاص خودشون رو دارند.

سرویس غذاخوری شیک

سرویس غذاخوری لاکچری از طلا و نقره

حالا وقت انتخابه که خب شما برای داشتن یک سرویس غذاخوری گزینه های بسیار جذاب زیادی پیش روی خود دارید. در اینجا تنها کافیه تا جنسی که میخواین رو انتخاب کنین و بعد برین سراغ اون مدلی که دوست دارین. مثلا اکثر سرویس های لاکچری از چینی های مرغوب و یا کریستال ها هستند که با طلا و نقره تزیین میشن و میتونن جلوه ای بسیار لوکس به میز شام ببخشند. این ظروف تنها برای مهمانی های رسمی و خاص مورد استفاده قرار میگیرند و میتونن فضایی متفاوت و درخشان ایجاد کنند. اگر دلتون میخواد تا مهموناتون رو تحت تاثیر قرار بدین و یه سرویس غذاخوری لاکچری داشته باشید، این گزینه ها بهترینن.

سرویس غذاخوری شیک

سرویس غذاخوری شیک

سرویس آرکوپال شیک و جذاب و محبوب

اما یکی از محبوب ترین سرویس ها جنس آرکوپال هستش که برای استفاده روزمره نیز مناسب هستند. این سرویس ها به دلیل سبکی و مقاومت بسیار خوبی که دارند، خیلی طرفدار پیدا کردن. البته که قیمت مناسبشون هم بی تاثیر نیست! اگر شما هم دوست دارید تا یه سرویس آرکوپال 24 نفره بخرید، باید بدونید که قیمتش بستگیه کامل داره به اینکه طراحی و تعداد قطعاتش چطور باشه. این سرویس ها معمولا در طراح های مختلفی تولید و عرضه میشن که شما میتونید با توجه به سلیقتون از ساده تا کلاسیکش رو انتخاب کنید. طرح های فانتزی و مردن هم خیلی محبوب هستن که خب در مجموع میشه گفت هم قیمت مناسبی دارند و هم کاملا به صرفه و زیبا هستند و میتونن نیاز شما رو برای مهمانی ها بزرگ برطرف کنند.

سرویس غذاخوری شیک

سرویس چینی غذاخوری با سیک و سیاق متفاوت

سرویس های چینی از قدیم الایام بودن و این ست ها اینجورین که همیشه یه حس اصالت و شیک بودن رو القا می کنند. چرا که زیبایی و ظرافت قابل توجهی دارند و میتونن مناسب ترین برای مهمونی های رسمی و خاص باشند. طراحی های سرویس ها ظروف چینی هم تنوع بالایی دارند که از طرح های گلدار و کلاسیک گرفته تا مینیمال و مدرن در بازار موجود هستند. سرویس های چینی نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و میتونن موندگاری بالایی داشته باشند. این رو هم یادتون نره که در سرویس های چینی هر برند معتبری سبک و سیاق خودش رو داره که میتونه بنا به سلیقه شما انتخاب بشه.

سرویس غذاخوری شیک

سرویس ظروف چینی زرین برندی معتبر و فوق العاده زیبا

در این جا باید بگیم اگه دنبال یه سرویس چینی معتبر و خوشگل میگردی، سرویس های زرین میتونن ایده خوبی باشند. برند زرین یکی از معتبر ترین برند های تولید ظرف های چینی هستند که محصولاتشون از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار می باشند. سرویس های غذاخوری زرین معمولا در طرح و رنگ نیز متنوع هستند که هم ظاهر بسیار زیبایی دارند و هم موندگاری بالایی. شما میتونید اونها رو با خیال راحت سالها استفاده کنید بدون اینکه نگران ذره ای خط و خش باشید. این ظروف دست ساز ساخته میشن و به همین دلیل هر قطعشون یک شاهکار هنری به حساب میاد. 

سرویس غذاخوری شیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها