|

پنجره هایی که میتونن خونه رو از خاک و سرما نجات بدن / اینا مثل یه ژاکت آکوستیک میمونن

اگر شما هم از ترس سرما هی لباس رو هم میپوشید، خب سخت در اشتباهید چرا که با زدن پنجره دوجدا خونه گرم ترین خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه داریم میریم به سمت و سوی هوای سرد و خب خیلی وقتا مشکل از شوفاژ و بخاری و شومینه نیست که خونه ها گرم نمیشن و افراد داخل خونه احساس سرما دارند، بلکه به دلیل باز بودن لای پنجره هاست که خب هوا به راحتی میتونه بیاد داخل و به این صورت سرما به گرمای داخل منزل غلبه میکنه و خیلی راحت انرژی رو هدر میده و حیف میکنه. اما چه باید کرد؟ بی شک که خب یکی از راهکار های مناسب در این راستا انتخاب پرده های ضخیم هستش. اما پیش از همه اینها شما باید اول به پنجره هاتون رسیدگی کنید. دوجداره بودن پنجره میتونه در این موضوع بسیار کمک کننده باشه و موثر. در این مطلب میخوایم با پنجره دوجداره آشنا بشیم. اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید با ادامه ادامه مطلب ما همراه بمونید.

354135

چه پنجره ای برای منزل شما مناسبه؟

برای انتخاب و نصب یک پنجره دو جداره مناسب باید به چند نکته دقت فرمایید. برای انتخاب یه پنجره دوجداره خوب باید به مشاوره فرد فروشنده و همچنین راهنمای پنجره توجه کنید. در این صورت اونوقته که میتونید در انتخاب شیشه مناسب موفق بوده و بهترین رو خریداری کنید.

دلیل انتخاب و نصب پنجره دوجداره

وقتی به فصل سرما نزدیک میشیم اهمیت انتخاب و نصب یک پنجره دوجداره بیشتر هم میشه. البته که داشتن یک پنجره دوجداره خوب در محیط هایی که خیلی پر سر و صدا هستن و یا الوده، از موارد ضروری محسوب میشه، چرا که این پنجره ها برای حذف و جلوگیری از صداهای مزاحم بیرون هم عاشق بسیار خوبی هستند.

646

توجه به موقعیت ساختمان برای خرید پنجره دوجداره

برای داشتن یک پنجره دوجداره خوب عوامل زیادی قابل اهمیت هستن مثلا مثل موقعیت قرارگیری ساختمان و همچنین منطقه سکونت بسیار پر اهمیت است که خب در انتخاب پنجره باید بهش دقت داشت. به طور مثال اگر منزل شما در یک محیط پر تردد و یا شلوغ و آلوده قرار داره، بهتره که پنجره دوجداره ترکیبی و چند لایه استفاده کنید. چرا که برای فضاهای شلوغ نیاز به عاشق بهتری هستش. یادتون نره که پنجره های آلومینیومی و pvc با مدل کشویی جهت محافظت در مقابل گرد و غبار چندان مناسب نیستند. چرا که این پنجره ها نمیتونن عایق مناسبی در مقابل گرد و خاک باشند.

63874684

پنجره مناسب برای مناطق گرمسیر یا سردسیر

اگر در یک منطقه گرمسیر هستید بهتره که از پنجره دوجداره سفید رنگ استفاده کنید چرا که این رنگ میتونه باعث جذب گرمای کمتری بشه که خب این خوبه دیگه. از طرفی هم میتونید از پنجره های دوجداره با یک جدار لمینت و یک جدار رفلکس نیز بهره ببرید. شیشه های Sun Energy گزینه های مناسبی برای جلوگیری از ورود گرما به داخل خونه شما هستند. باید بدونید که از شیشه های سان انرژی برای ساختمان های هوشمند و شیک استفاده میشه. اگر هم در مناطق کوهستانی و سردسیر زندگی می کنید میشه که از شیشه های کنترل کننده انرژی و یا شیشه low-e کمک گرفت. در واقع با شیشه های کنترل انرژی، بیشترین گرمای خورشید رو دریافت می کنید در حالی که خبری از اشعه ماوراء بنفش نیست.

4806535

به نمای ساختمون حواست هست؟

از طرفی خب نمیشه که هر پنجره ای که دلمون خواست رو انتخاب کنیم و در این انتخاب نمای ساختمون اهمیت فراوونی داره که خب به نماش ساختمون شما اون پنجره انتخابی بیاد یا نه. سازگاری و تطابق ابعاد و رنگ و طرح پنجره با نمای خیلی مهمه که در نهایت بتونه ظاهری زیبا تحویل بده. پس پیش از خرید ابتدا به نوع نما ساختمون توجه کنید و سپس وقتی همه اینها مورد بررسی قرار گرفت و مطمئن شید خرید کرده و نصب نمایید.

857485

پنجره دوجداره مناسب برای نمای رنگ روشن

پنجره هایی که دوجداره آلومینیومی هسن اغلب در طرح های مدرن برای ساختمون هایی که تنای روشن دارند بسیار کاربردی و جذاب خواهند شد.

فراموش نکنید که در طراحی سنتی از الگوهای ارسی یا طرح چوب برای پنجره دوجداره استفاده داشته باشید.

654564

توجه به ابعاد پنجره

در انتخاب یک پنجره دوجداره مناسب باید به ابعاد توجه ویژه ای داشته باشید. جهت پوشش پنجره های بزرگ از پنجره دوجداره آلومینیومی در نوع ترمال بریک میتونن مناسب باشند در حالی که پنجره های پی وی سی در پوشش دهی پنجره های بزرگ چندان مناسب و موفق نیستند.

از طرفی هم پنجره های پی وی سی برای پنجره های مرتفع در برج ها و آسمان خراش ها مناسب نیستند.

634556

ضخامت شیشه به این شکل

ضخامت شیشه در انتخاب یک پنجره دوجداره بسیار اهمیت است که خب برای پنجره های دوجداره باید از ضخامت های متفاوتی برای ۲ شیشه استفاده کنید. اگر بیاین و دو پنجره با جداره های متفاوت نصب کنید، باعث بروز اختلالات زیادی در سر و صدای بیرونی خواهد شد. در نتیجه شیشه های دوجداره کارآمدتر عمل خواهند کرد.

68768

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها