|

چگونه موهایی سلامت و پرپشت داشته باشیم؟

معرفی بهترین ماسک مو؛ سلامت و پر پشتی مو هم به اندازه شادابی پوست رو ظاهر تاثیر داره!

معرفی ماسک مو

معرفی جدیدترین محصولات مراقبتی مو و انواع سرم و ماسک مو در شایانیوز؛ بهترین ماسک مو، بهترین ماسک مو برای موهای خشک و قیمت ماسک مو لدورا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اشباهات رایج خانم ها برای داشتن چهره ای زیبا و شاداب این است که تنها خیال می کنند استفاده از روتین پوستی مناسب و سرم های لیفت کننده می تواند آن ها را جوان و شاداب نگه دارد، در حالی که همه خانم ها برای داشتن ظاهری جذاب و زیبا علاوه بر پوست شاداب به موهایی سالم و پُرپشت نیاز دارند. پس از آنجایی که داشتن موهای پر پشت و سالم می تواند تاثیر زیادی بر روی چگونه دیده شدن شما داشته باشد، بهتر است تا در ابتدا با انواع محصولات مراقبتی مو آشنا شوید و در ادامه بهترین برندهای تولید کننده این محصولات را بشناسید. البته اگر این نکات را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما هم انچه که برای داشتن موهای پی پشت و سالم نیاز است را در این مقاله در اختیارتان خواهیم گذاشت.

بیشتر خانم ها حساسیت ویژه‌ای روی نرمی و لطافت و صد البته زیبایی موهای خود دارند. از این رو می توان گفت، محصولات مراقبت از موی زنانه نقشی انکارنشدنی ای در حفظ موهای سالم دارند و از آسیب جدی و منجر به ریزش مو، جلوگیری می‌ کنند. پس اگر موهای آسیب دیده ای دارید جدا از شست‌وشوی منظم مو با شامپو ها و نرم‌ کننده‌ هایی که تبلیغات آن‌ ها را در بوق و کُرنا می‌ کنند شما نیاز دارید تا از ترمیم کننده ها نیز استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های ماسک مو و نرم کننده مو آشنا شوید.

ماسک مو

بعد از شست و شو نرم کننده موی ابی رویال گرلن بزنید

اگر می خواهید موهای سالم و درخشان داشته باشید بعد از اتمام شست و شو موها نرم کننده موی ابی رویال گرلن را استفاد کنید. این نرم کننده با هدف بازسازی، تغذیه و آبرسانی طراحی شده است و علاوه بر مو، بر روی کف سر نیز قابل استفاده است. بهره گیری از عسل زنبور سیاه نقش به سزایی در بازسازی، تقویت، تسکین دهندگی و محافظت از رنگ مو ایفا می کند. با اولین استفاده پوست کف سر بدون چرب شدن آبرسانی می شود، موها براق می شوند و روز به روز فیبرهای مو ضخیم تر می شوند. نرم کننده موی ابی رویال گرلن بافتی شیری و طراوت بخش دارد، بافت این نرم کننده با الهام از ژل رویال طراحی شده است. پس از یک ماه استفاده از این محصول موهایتان 78 درصد نرم تر و 48 درصد قوی تر می شوند و 95 درصد کمتر گره می خوردند و 96 درصد بازسازی می شوند.

ماسک مو

ماسک مو

نوبتی هم باشه نوبت ماسک موی دابل آر ابی رویال گرلنِ

بعد از شست و شو و استفاده از نرم کننده نوبتی هم باشه نوبت ماسک موی دابل آر ابی رویال گرلن میرسه، این ماسک مو هم مانند نرم کننده همین برند با هدف بازسازی و افزایش درخشش مو طراحی شده است و دقیقا به خاطر بهره گیری از عسل زنبور سیاه نقش به سزایی در بازسازی، تقویت، تسکین دهندگی و محافظت از رنگ مو ایفا می کند. شما برای استفاده از این ماسک مو تنها کافی است تا مقداری از ماسک را کف دست بریزید و دو فرمول را ترکیب کنید؛ سپس ماسک را از ریشه تا نوک موهای مرطوب پخش کنید و 10 دقیقه صبر کنید تا جذب شوند. برای جذب بهتر در این زمان می توانید به صورت دورانی دست خود را روی موها و پیاز مو ماساژ دهید.

ماسک مو

ماسک مو

و در آخر از سرم احیا کننده موی ابی رویال گرلن استفاده کنید

برای داشتن موهای سالم و درخشان تنها استفاده از محصولات مناسب در داخل حمام کافی نیست، پس شما باید برای بعد از حمام و قبل از استفاده از سشوار هم از محصولات مراقبتی مخصوص نیز استفاده نمایید. پیشنهاد ما برای این زمان سرم احیا کننده موی ابی رویال گرلن است زیرا این سرم حاوی عسل زنبور سیاه است که شادابی پوست سر را سه برابر و مقاومت فیبرهای مو را پنج برابر افزایش می دهد. همچنین تارهای مو را ضخیم تر می کند و به خاطر داشتن بافتی بسیار سبک موها را چرب و روغنی نمی کند.

ماسک مو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی