|

فرمول های شگفت انگیز برای تهیه رنگ موی طبیعی از مواد خوراکی / از بلوند بگیر تا شرابی

در این مقاله چندتا از رنگ موهای طبیعی و خانگی رو بهتون معرفی کردیم که با استفاده از مواد خوردنی به دست میان.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی ظاهر شما به عوامل مختلفی بستگی داره که بزرگترین اون ها وراثت هست یعنی شانس بیارید موارد خوب رو از پدر و مادرتون به ارث ببرید و خب به قولی مادرزادی زیبا باشید که خب میشه گفت وراثت همراه با شانس هست که میتونه تا حد زیادی تعیین کنه که شما چه چهره ای داشته باشید ولی خب در این بین موضوعی که وجود داره این هست که گذشت اون دوره ای که با عیب و ایرادهای موجود توی چهره باید میسوختیم و میساختیم چرا که در حال حاضر شما هر چیزی که توی چهره تون رفته باشه روی مختون رو میتونید تغییر بدید اون هم از راه های مختلف مثلا در صورتی که لب هاتون نازک و خطی باشه هم میتونید اون ها رو از طریق تزریق ژل برجسته کنید و هم میتونید با یاد گرفتن برجسته کردن لب با آرایش اون ها رو بزرگ تر از اون حدی که هستن به نظر بیارید.

پس با این حساب دیگه دوره ای نیست ک کسی به دلیل چهره اش اعتماد به نفس پایینی داشته باشه البته که خب شاید با خودتون بگید که تغییر دادن چهره هم برای خودش هزینه داره و در صورتی که پول نداشته باشیم همچنین تغییری در نتیجه حاصل نمیشه در حالی که همین الان گفتیم که راه برای زیباتر شدن بسیار زیاده و خب شما باید با توجه به شرایط و بودجه ای که دارید اونی رو که براتون مناسب تر هست رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که به دنبال پوست صاف و صوف هستید به جای رفتن به سراغ مواد گرون برای پاکسازی پوستتون میتونید یه روتین پوستی ارزان برای این منظور داشته باشید که هم موثر باشه و هم به صرفه که خب برای این منظور باید یه مقدار تحقیق و جستجو کنید تا به نتیجه برسید ولی خب مسلما این کار نشدنی و ناممکن نخواهد بود. همچین شما میتونید برای به صرفه شدن هزینه های زیبایی خودتون ترکیب های خانگی رو برای این منظور امتحان کنید مثلا برای رنگ کردن موهاتون به سراغ درست کردن رنگ موهای خانگی برید و با استفاده از اون ها زیبایی خاص و منحصر به فردی به موهاتون ببخشید، پس برای شناخت چندتا از اون ها در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ موهای طبیعی

آب هویج از رنگ موهای طبیعی

در صورتی که رنگ نارنجی رو دوست دارید میتونید با استفاده از آب هویج موهاتون رو رنگ کرده و صاحب موهایی به رنگ نارنجی متمایل به قرمز بشید که البته این رنگ مو با توجه به رنگ موهای زمینه ی شما میتونه تا چندین هفته دووم بیاره.

برای ساختن رنگ موی طبیعی با آب هویج هم در ابتدا لازم هست که آب هویج رو با یه نوع روغن مثل روغن نارگیل و یا زیتون مخلوط کنید و بعد ترکیب به دست اومده رو روی تمام موهای خودتون بمالید و اجازه بدید که این ترکیب حداقل برای چیزی حدود یه ساعت روی موهای شما باقی بمونه تا رنگ اون به خورد موهاتون بره.

بعد از گذشت این مدت زمان هم موهاتون رو با استفاده از سرکه ی سیب بشورید و در صورتی که از نتیجه راضی نبودید و یا رنگ پررنگی روی موهاتون نشسته بودید میتونید این کار رو دوباره و روز بعد روی موهاتون انجام بدید تا به اون نتیجه ای که مدنظرتون هست برسید. این رو هم اضافه کنیم که رنگ موی طبیعی با استفاده از آب هویج هیچ گونه ضرری برای موهای شما نخواهد داشت.

رنگ موهای طبیعی

آب چغندر از رنگ موهای طبیعی

برای تهیه ی رنگ موی طبیعی توی خونه میتونید از آب چغندر هم استفاده کنید که در انتها به شما رنگ موی قرمز پررنگ میده. برای تهیه این رنگ مو هم توی خونه کافیه که آب چغندر رو گرفته و اون رو با سه تا قاشق غذاخوری نارگیل مخلوط کرده و بعد مقدار زیادی از مخلوط به دست اومده رو روی موهای خودتون بمالید و بعد موها رو با کلاه پلاستیکی بپوشونید و برای چند ساعت صبر کنید بعد از گذشت این مدت زمان هم موهاتون رو با آب ولرم بشورید و از رنگ موی جدیدتون لذت ببرید.

رنگ موهای طبیعی

عسل از رنگ موهای طبیعی

تهیه ی نگ مو با استفاده از عسل توی خونه شاید از نظر شما یه مقدار چسبناک بیاد اما در اصل خیلی ها اینطور میگن که عسل خام یکی از موثرترین مواد برای روشن کردن موها بشمار میاد چرا که وقتی رقیق میشه حاوی مقادیر بسیار زیادی از پراکسیدهیدروژن هست. برای استفاده از این ماده هم برای این منظور میتونید عسل طبیعی رو همراه با نرم کننده و یا آب مخلوط کرده و به تمام قسمت های مو بزنید و بعد اجازه بدید که این مخلوط برای دو الی سه ساعت روی موهاتون بمونه و بعد بشوریدش. دقت کنید که با استفاده چدباره از این روش میتونید رنگ موهاتون رو چند درجه روشن تر کنید.

رنگ موهای طبیعی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها