|

بهترین کله پاچه پزی تهران / کلپچ صبح جمعه هات با اینا، لذیذ و تر و تمیز برا وسواسی ها

در این مقاله چندتا از بهترین کله پاچه پزی های تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید این غذای خوشمزه رو با کیفیت عالی در اون ها میل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا فکر کردید چقدر توی زندگیتون به این که در هر زمینه ای بهترین رو برای خودتون پیدا کنید تلاش میکنید؟ اصلا آدم این مدلی هستید یا براتون اهمیت نداره که چی گیرتون بیاد مثلا میرید پارچه بخرید اولین مغازه ای که به چشمتون میخوره ر و سر میزنید و با یکم چرب زبونی فروشنده پارچه ای که مقصوده اون هست رو میخرید و دیگه باقیش براتون مهم نیست یا به جای این میگردید و بهترین پارچه فروشی های تهران رو پیدا میکنید و با سر زدن به اون ها یه پارچه ی عالی انتخاب میکنید که نه تنها جنسش خوبه بلکه قیمتش هم مناسبه و مثل روز براتون روشنه که قراره برای چندین سال براتون عمر کنه که خب در صورتی که از دسته ی دوم هستید باید بهتون بگیم که دارید درست زندگی میکنید!

چرا که آدمی برای خودش ارزش قائل باشه و در تلاش برای این که بهترین ها نصیبش بشه طوریه که افراد دیگه هم در تلاش برای این خواهند بود که بهترین رفتار رو باهاش داشته باشن تا یه وقت بهش برنخوره و ناراحت نشه چرا که آدما از استانداردهای اون فرد آگاه هستن و میدونن که به هر رفتاری راضی نیست و نمیتونن هر جور که دلشون خواست با اون فرد برخورد کنن پس این جستجو برای بهترین ها یه جوری تبدیل میشه به سبک زندگی برای شما و به رگ و ریشه ی اخلاق و رفتارتون رسوخ میکنه اگر هم این مدلی نیستید از کوچک ترین کارهای روزمره تون برای تبدیل شدن به یه همچین آدمی شروع کنید مثلا میخواهید برید کافی شاپ بهترین کافه های تهران رو برای این منظور پیدا کنید و یا مثلا در صورتی که میخواهید برای جمعه صبح در کنار خانواده کله پاچه میل کنید بهترین کله پاچه پزی های تهران رو برای این منظور پیدا کنید و از اون ها خرید داشته باشید که حالا در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کله پاچه1

طباخی عمو مهدی کله پز

یکی از طباخی های با سابقه و معروف توی پایتخت که واقع در شرق تهران و در حاشیه ی خیابان هفده شهریور هست طباخی عمو مهدی کله پز هست که اگر برای یکبار هم که شده ازش خرید نداشته باشید باخت دادید چرا که خیلی ها اون رو حتی به عنوان بهترین کله پاچه پزی تهران میشناسن که با چندین سال دهه سابقه همیشه به بهترین شکل ممکن از مشتریان خودش پذیرایی کرده.

شما میتونید در این طباخی بهترین طعمی که از کله پاچه انتظار دارید رو بچشید و شاهد مشتریان چند ساله ای باشید که با نهایت رضایتمندی از این طباخی خرید کرده و از قیمت ها و کیفیت بینظیر اون تعریف میکنن.

آدرس: تهران، خیابان هفده شهریور

ساعت کاری: ۵:۰۰ تا ۲۲:۰۰

شماره تلفن: ۰۲۱۷۷۵۰۷۳۸۴

کله پاچه2

طباخی قصر

بریم سراغ طباخی بعدی که در لیست این مقاله قصد معرفی اون رو بهتون داریم یعنی طباخی قصر که از دو تا شعبه که یکی در خیابان شریعتی و دیگری توی شهرک اکباتان واقع شده برخورداره و یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای چشیدن طعم و مزه ی کله پاچه بشمار میاد. شما در این طباخی همه ی محصولات رو همراه با نون گرم و همچنین ترشیجات سنتی دریافت خواهید کرد.

یکی از آپشن های خفنی که در این طباخی داره وجود سایت اختصاصی و سفارش گیری آنلاین هست اون هم از سراسر تهران و خب شما میتونید در این سایت هم اطلاعات کاملی درباره ی کله پاچه، چگونگی تهیه، خواص اون و... دریافت کنید که مطالعه ی اون ها خالی از لطف نیست. پس با این حساب کیفیت غذاها، رعایت بهداشت، امکان تهیه ی حضوری و آنلاین و زمان کوتاه برای انتظار جهت آماده سازی و دریافت غذا از نکات مثبت این طباخی خواهد بود.

آدرس شعبه شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قصر، پلاک ۷۸

آدرس شعبه اکباتان: تهران، شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، پلاک هفت

ساعت کاری: ۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تلفن: ۰۲۱۹۱۰۰۰۳۱ و ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۸۵

وب‌سایت: tabakhiqasr.com

صفحه اینستاگرام: qasr_tabakhi@

کله پاچه3

طباخی بره سفید

طباخی بره ی سفید رو میشه یکی دیگه از طباخی های قدیمی در تهران بشمار آوورد که از سال 1370 فعالیت خودش رو در غرب پایتخت شروع کرده و هیچ شعبه ی دیگه ای توی تهران و سایر شهرها نداره. منوی این طباخی شامل آبگوشت با مغز، آبگوشت ساده، سیراب شیردان، بناگوش، زبان، مغز، جفت چشم، پاچه و دست کامل کله پاچه میشه.

پخش تبلیغات گسترده و شرکت توی مستندات تلویزیونی طباخی بره سفید رو به یکی از شناخته شده ترین غذاخوری ها و بهترین طباخی های پایتخت در چند سال اخیر تبدیل کرده.

آدرس: تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، روبه‌روی خیابان باقرخان

ساعت کاری: ۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تلفن: ۶۶۵۰۴۰۱۲-۶۶۵۰۳۱۶۲-٠٢١

صفحه اینستاگرام: baresefidofficial@

کله پاچه4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها