|

بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران / بدن اوراقی و اسقاطی زیر دست دکترای اینا راحت الحلقومه

در این مقاله چندتا از بهترین مراکز فیزیوتراپی در تهران رو بهتون معرفی کردیم که میتونید بهترین خدمات رو در زمینه های مختلف ازشون دریافت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که بهترین ها رو برای خودمون داشته باشیم و از آن خودمون کنیم چرا که در این حالت هست که کیفیت زندگیمون بالا و بالاتر میره و میتونیم تو زندگی پیشرفت های روزافزون داشته باشیم و در غیر این صورت اگر آدمی نباشیم که برای بهترین ها تلاش میکنه در نهایت تنها چیزی که عایدمون میشه درجا زدن های مکرر و عقب افتادن از هم سطح های خودمون هست و خب شنیدید که میگن آب هم اگر راکد و بی حرکت بمونه میگنده پس در صورتی که روحیه ی پیشرفت در شما بسیار کم شده اون رو قوی کنید و این بار یه مدل دیگه به میدون زندگی برگردید و برای به دست آووردن چیزایی که حقتون هست از جون و دل مایه بذارید.

البته که شاید با خوتون بگید که رسیدن به بهترین ها نیازمند صرف هزینه هست که خب درمورد یه سری مسائل این موضوع صدق میکنه ولی در یه سری مسائل شما بیشتر از پول به اطلاعات نیاز دارید مثلا در صورتی که میخواهید با خانواده برید پارک میتونید به سراغ پیدا کردن اطلاعات در مورد بهترین پارک های تهران برید تا تایم لذتبخش تری رو با خانواده در اون ها سپری کنید پس با این حساب منظور از پیدا کردن بهترین ها این هست که حتی در مورد کارهای روزمره و یا خدماتی که در زمینه های مختلف دریافت میکنید به دنبال بهترین ها باشید مثلادر مورد خدمات پزشکی که با سلامت شما در ارتباطه خیلی ها به دنبال دریافت عالی ترین خدمات هستن مثلا مادران باردار میخوان بهترین بیمارستان ها برای سزارین در تهران رو پیدا کنن که قبلا چندتاشون رو بهتون معرفی کردیم و حالا هم برای این که بهتون در زمینه ی یافتن بهترین خدمات پزشکی هر چه بهتر و بیشتر کمک کنیم میخواهیم چندتا از بهترین مراکز فیزیوتراپی در تهران رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران

فیزیوتراپی صبای سلامت (دکتر غزال هاشمی زنوز)

یکی از بهترین کلینیک های فیزیوتراپی تهران که در غرب و بلوار مرزداران واقع شده صبای سلامت هست که از تراپیست های متخصص بهره گرفته و خدمات فیزیوتراپی تخصصی رو مبتنی به روش های علمی به همراه دستگاه های مدرن ارائه میده از این رو شما میتونید به روز ترین متدها رو در این مجموعه مشاهده کنید.

همچنین برای بیماران خاص امکان ارائه ی خدمات فیزیوتراپی در منزل همراه با بهترین شرایط توسط فیزیوتراپیست های مجرب توسط این مجموعه قابل انجام هست و با این حساب دیگه نیازی به این که بیمار رو با شرایط سخت جابجا کنید نخواهید داشت.

راه های ارتباطی با این مرکز هم به شرح زیر هستن:

شماره تماس: 44801802 -021

09302221055

آدرس: بلوار مرزداران، خیابان البرز، کوچه البرز۱، پلاک ۱۰، طبقه دوم

اینستاگرام: dr.ghazal.hashemi

وب سایت: sabaphysio.ir

بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران

مرکز فیزیوتراپی دکتر رشادی

بریم سر وقت یکی دیگه مراکز فیزیوتراپی به نام و پر آوازه در تهران یعنی مرکز فیزیوتراپی دکتر رشادی که خب موسس اون یعنی دکتر رشادی فلوشیب جراحی زانو و پا از اروپا رو دارن. ایشون همچنین فوق تخصص جراحی تعویض مفصل زانو، پارگی رباط صلیبی و منیسک  پا و دست هم هستن و حتی کلینیک ارتوپدی و آسیب های ورزش هم دارن. توی کلینیک ایشون خدمات مناسبی تو حوزه ی فیزیوتراپی و درمان عضله ها ارائه میشه طوری که هر کسی با این مشکلات به این مرکز مراجعه میکنه بعد از گذروندن طول درمان به کلی یادش میره که اصلا یه همچین مشکلی داشته! یه سری از خدماتی که در این مرکز ارائه میشه عبارتند از:

انجام خدمات فیزیوتراپی

انجام خدمات ارتوپد

درمان درد

 تزریق داخل زانو

راه های ارتباطی با این مرکز هم به شرح زیر هستن:

شماره های تماس:

09350668293

46015185

46010929

آدرس : پونک، میرزابابایی، جنب باغ رستوران لاله، بن بست امام حسن، پلاک ۳‌واحد۷

بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران

فیزیوتراپی جاوری

نوبت به آخرین مرکزی میرسه که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم یعنی فیزیوتراپی تخصصی جاوری که در مجموعه ی خودش از فناوری های روز جهان  استفاده میکنه و با بهره گیری از دانش کادر مجربش موفقیت های درمانی بزرگی رو کسب کرده و تونسته اسم خودش رو در بین بهترین ها در تهران به چشم بیاره. در این مجموعه بسیار به حق بیمار توجه میشه و تمام نهایت و تلاش کادر درمان در جهت بهبودی صد درصدی و کامل مراجع خواهد بود. یه سری از خدماتی که در این مرکز ارائه میشه عبارتند از 

لیزرپرتوان

خارپاشنه باشاکویو

تکار

مگنت

دیاترمی

کشش کمر

راه های ارتباطی با این مرکز هم به شرح زیر هستن:

آدرس: خیابان آزادی تقاطع جیحون(پل عابر هوایی) بعداز کفش ملی جنب بانک رفاه ( ساختمان پیشخوان دولت) پلاک ۳۶۶ طبقه سوم با آسانسور

تلفن تماس:

02166021777

09056602177

بهترین مراکز فیزیوتراپی تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها