|

سبک های مختلف طراحی و اجرای تی وی روم / تی وی وال مناسب برای خونه های نقلی و مستاجری

تی وی روم ها بخشی بسیار جذاب در هر منزل هستند که اگه طراحی بشن میتونن جذابیت و کارایی خاصی به منزل اضافه نمایند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون منزل از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر کدوم وظیفه و کاربرد خاص خودشون رو دارند. اتاق ها محلی برای استراحت و تعویض لباس و کار های شخصی هستند، آشپزخانه فضایی خدماتی برای انواع پخت و پز ها و البته شستشو هاست. هال و پذیرایی نقش استقبال از مهمان و در رفتن خستگی صاحب خانه رو دارند و حتی ورودی هم کاربرد دعوت کننده رو داره که خود به تنهایی نقشی بسیار مهم است. حمام و دستشویی هم که به جای خود. اما تو خیلی از خونه ها که متراژی متوسط و رو به بالا داشته باشند تی وی روم هم اضافه میشه. تی وی روم فضاییه که نیازمنده رعایت قوانین و اصولیات زیبایی شناسی هستش، تا بتونه به جذابیت فضای خانه شما اضافه کنه و محیط رو تحت تاثیر قرار بده. دیگه با پیشرفت علم و اومدن تلویزیونهای صفحه تخت که تکنولوژی متفاوت تری دارند و روز به روز در حال نازک تر شدن هستند، تلویزیون های قدیمی از روزگار و زندگی افراد محو شده و حالا سبکی جدید به لایف استایل ها اضافه شده است که خب یکی از اونها فضای تی وی روم می باشد. در واقع به روز شدن تلویزیون ها باعث شد تا یه دگرگونی جذابی هم در نحوه دکوراسیون ها ایجاد بشه که خب در این مطلب میخوایم با انواع مختلف اونها آشنا بشیم. پس با ما همراه بمونید.

tv-mounted-hang-wooden-cabinet-wall-living-room-modern-interior-3d-render-illustration

طراحی تی وی روم لاکچری به سبک مینیمال

اگر از طرفداران طراحی مینیمال هستید پس باید به این نکات توجه کنید. مثلا اینکه فضای تی وی روم باید ساده و مرتب و تمیز باشه. اینکه میگیم شلوغ نباشه به این منظور نیست که از وسایل کمی استفاده کنید، بلکه مینیمال به جزئیات کاربردی علاقمنده و از قرار دادن لوازم الکی و فضا گیر خوشش نمیاد. دیتیل و کیفیت معیار اصلی مینیمال است که در خب شما باید در طراحی یک تی وی وال مینیمال و جذاب، به مواردی مثل رنگ، نور، بافت و نورپردازی و جایگاه تی وی دقت داشته باشید.

323

انتخاب یک دست مبل چند کاره و استفاده از خطوطی صاف و ساده میتونه در طراحی لاکچری تی وی روم مینیمال کارساز باشه. در اینجا استفاده از پالت رنگی نود بهترینه و شما میتونید برای تدارک یک تی وی روم مجلل و مینیمال در دکوراسیون پذیرایی کوچیک، از المان هایی مثل نور طبیعی کمک بگیرید تا اجازه بدین فضاتون بافت داشته باشه و از نورپردازی استراتژیک و رنگ‌ های خنثی استفاده کنید.

مینمال

طراحی جذاب تی وی روم لاکچری به سبک مدرن و توجه به آکوستیک

سبک مدرن تقریبا یه جورایی همون مینیمال هستش که البته ترکیب رنگی متفاوتی داره. برای طراحی یک تی وی روم لاکچری مدرن میتونید از المان هایی خاص مثل مبلمان سکشنال یا مبل ال شکل استفاده داشته باشید. این سبک مبلمان میتونه یه حس راحت و خیلی صمیمی به فضا ببخشه که خب در واقع یکی از نکات مهم طراحی تی وی روم هم همینه که شما مبلی ساده، راحت و سراسری داشته باشید تا بتونید به راحتی به تماشای فیلم و مورد علاقتون همراه با خانواده بنشینید. 

مدرن1

البته که قرار هم نیست تی وی روم خیلی ساده باشه و میتونید با استفاده از کناف در بخش تی وی وال، این بخش رو جذاب تر کرده و از حالت خواب هم در بیارید. نکته قابل توجه در تعبیه تی وی روم لاکچری توجه به کیفیت صدا و آکوستیک بودن محیط هستش که بتونید هرچی بیشتر هیجان خوبی رو در فضا حین تماشای فیلم ایجاد کنید. بنابراین، در کنار توجه به ظاهر، توجه و اهمیت دادن به کیفیت ابزاری که استفاده می‌ کنید نیز بسیار پر اهمیت است.

tvwall3

طراحی تی وی روم لاکچری به سبک چوبی و روستیک

چوب محبوب ترین المان کلاسیک هستش که در هر کجا استفاده بشه میتونه به عنوان عنصری شکیل و زیبا در دکور به حساب بیاد و گرما و حس دلنشینی رو به محیط منتقل کنه. شما میتونید کف  و دیوار تی وی روم رو چوب بزنید. چوبی مثل ترموود و یا پارکت و سرامیکی که به رنگ چوب باشه. در اینجا استفاده از هرگونه میز میخکوب شده به به دیوار میتونه کمک کننده ای زیبا برای قرار دادن وسایل مختلف تزیینی باشه. اینجوری همرنگ شدن با دیوار و کف هم میتونه یه حس لاکچری براتون بسازه.

روستیک

طراحی تی وی روم لاکچری مدل چرخشی واسه خونه های کوچیک

برای داشتن تی وی روم در خانه باید فضای مناسبی وجود داشته باشه. اما تی وی روم چرخشی واسه خونه های کوچیک خیلی به کار میاد و سشما میتونید با پارتیشن بندی دو بخش کاربردی در منزل بسازید. از این طریق از دو طرف فضا میتونید به عنوان فضایی برای تماشای تلویزیون استفاده نمایید. این ایده میتونه واسه خونه های نقلی که فضاهاشون در هم تنیده اند عالی باشه. مثلا میتونید تی وی وال چرخشی رو بین اتاق خواب و نشیمن قرار بدید تا هنگام خواب یا هنگام حضور مهمانان در بخش مربوطه بتونید از تلویزیون استفاده داشته باشید. یا مثلا میتونید تی وی روم چرخشی رو در فضایی بین نشیمن و آشپزخاونه قرار بدید تا در حین کار بتونید تلویزیون رو هم ببینید و به نوعی فضای اختصاصی برای اتاق نشیمن خود ایجاد کنید. این نظریه واسه خونه هایی که مستطیلی هستند میتونه خوب باشه.

چرخشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها