|

تزیین میز شام به خوش سلیقه ترین مدل ها / یه کدبانو خوشمزه جات رو اینجوری میچینه

اگر شما هم دلتون میخواد یه کدبانیو واقعی باشید و واسه میز شامتون ارزش قائل هستید، پس با تزیینات مختلف آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه آخر تابستون رسیده و کم کم مدرسه بچها شروع میشه و احتمالا خیلی از مهمونی ها تق و لق میشن. البته که همچنان تو خیلی از خونواده ها آخر هفته و مهمانی های مختلفش به راهه و فامیل و یا اقوام و آشنایان دورهمی باهم دارند که خب بسته به رسمی و یا غیر رسمی بودنشون، این مهمانی ها برگزار میشه و موارد مختلفی رو تدارک می بینند. اما به هر حال اون مهمانی به هر شکل و مدلی هم که باشه، باز در نهایت خوشمزه جات و میز خوراکی که چیده میشه اهمیت فراوونی داره. تنها فرقشون با هم اینه که خب واسه اون مهمانی رسمیه از خوراکی های سنگن تری همراه با دیزاین شیک تر استفاده می کنیم، واس مهمانی های خودمونی تر از خوراکی های رنگی و ساده تر با تزیینات معمول تر و یا فانتزی تر. اما اونچه که به چشم میاد اینه که تو هر مهمانی امید مهمونا به شام یا ناهار و میاده وعده هایی هستش که میزبان تدارک دیده. آخه خب معمولا تو مهمانی ها خوشمزه جات خاص تر هستند و البته زیباتر. اما خیلی وقتا میزبان نمیدونه چیا درست کنه بهتره و یا اینکه چجور دیزاین و چیدمانی داشته باشه جذاب تره. تو چه ظروفی با چه شکل و شمایلی قرار بده با سلیقه تر نشون میده و خلاصه اینکه میز شامش رو چطور تدارک ببینه همه چیز بهتر پیش میره. به همین دلیل ما اومدین و در این مطلب با نمونه هایی از چیدمان میز شام با همه موارد گفته شده پرداختیم تا ایده ای برای میزبان عزیز باشه. پس با ما همراه باشید.

تزیین میز شام

تزیین یه سفره خودمونی واسه خونواده

در اولین تصویر ما یه سفره خوشگل و خودمونی رو داریم که برای خانواده چیدمان شده که در عین حال همراه با راحتی، زیبایی و سلیقه هم به وضوح می بینیم. این سفره دوست داشتنی با خورشت قیمه و دیزاین سیب زمینی و سالاد کاهو و تزیین با قالب های کوچیک و همچنین برنج و ته دیگ خوشرنگی رو میبینیم که با برنج زعفرانی و زرشک خوشگلاسیون شده و ظاهری بسیار چشمگیر به خود گرفته.

تزیین میز شام

اگه فامیل یا مهمون دوستانه داری

اما در اینجا می رسیم به یه مهمانی فامیلی و دوستانه طور که خب هم خوراکی ها دیزاین شده هستند و هم چندان سخت گیرانه و شکیل طور پیش نرفتن تا فضا خودمونی طور باشه. در چنین شرایطی هر چقدر که یه میز ساده و شیک تر باشه بهتره. ما اینجا برنج ته دیگی رو می بینیم که با زرشک یه تزیین خیلی راحت اما خوشگل شده همراه با مرغ سوخاری که دورچین گوجه و سیب زمینی داره. از طرفی هم قورمه سبزی که به خودیه خود چشمگیر و خوشمزست و البته سالاد و ماستی که خیلی ساده اما خوش رنگ و لعاب طراحی شدن و فینگر فودهای فسقلی و نوشیدنی و سبزیجات که با رنگا رنگ بودنشون سفره رو جذاب تر کردن.

تزیین میز شام

دیزاین خوشمزه جات میز لاکچری

اما میرسیم به یه میز لاکچری که رنگ خود میز یعنی طلایی بودنش هم در این راستا خیلی کمک کننده هستش. چرا که طلایی همیشه و در هر کجا نشونه ای از لوکس بودنه. در این دیزاین انواع دورچین ها و مخلفات رو در کنار مرغ، قورمه سبزی، الویه و دلمه به شکل سرو شده می بینید که هر کدوم به نوعی خاص دیزاین شدن. البته که این تزیینات از دور بسیار لاکچری هستند اما از نزدیک با کمی تمرین بسیار ساده انجام می شوند.

تزیین میز شام

یه دیزاین جذاب واسه غذای دو نفره

میزی که در این تصویر می بینیم برای سرو غذاهای دونفره بسیار عالی و جذابه. فقط کافیه تا کمی خلاقیت در پخت قیمه و سروش داشته باشید. سالاد هم که همون سالاد خیار گوجه هستش با گوجه های گیلاسی و نگینی کردن خیار و پیاز و البته دیزاین، زیبایی بسیار منحصر به فردی گرفته است. برنج با ته دیگ و رنگ زرشک و زعفرون هم که انتخابی فوق العادست.

تزیین میز شام

میزتون رو اینجوری چشمگیر کنید

استفاده از ظروف مسی برای دیزاین میز بسیار جذاب و شکیل خواهد بود که با کمی سلیقه تزیین غذا، سالاد و ترشی و ماست و سبزی در کنار هم نقاشی خوشمزه ای ساخته می شود.

تزیین میز شام

میزی که اشتهای همه رو قلقلک میده

و اما میزی با چیدمان کاملا اشتها آور که یک کدبانو تهیه کرده است. در اینجا غذای اصلی در کنار دسر و خوراکی های متنوع رو می بینیم که ریزه کاری های ساده اما فکر شده به چنین میز با سلیقه ای رسیده است.

تزیین میز شام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها