|

بیوگرافی شقایق دهقان و خوشحالی عمیق با رفیق‌اش / عالیه زن بابا با ظاهری به دور از ذهن

شقایق دهقان بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که این روزها در سریال زن بابا دیده می شود و مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی بازیگران قدیمی مون رو دیگه تو سینما و تلویزیون نداریم. خیلیاشون از این دنیا رفتن و خیلیاشون هم خونه نشین شدن و بازنشسته. البته بازنشسته هایی که چندان شبیه به دوران شهرتشون نیستن و ظواهری بسیار متفاوت پیدا کرده اند. مثلا یکی از تغییر یافته ها آقای رضا رویگری می باشد که محبوبیت بسیار زیادی داشته و دارد، اما دیگر توان کار و بازیگری ندارد. از طرفی هم یکی از بازیگران بسیار محبوب و مشهور در میون بازیگرانی که دیگر بین ما نیستند، آقای سیروس گرجستانی می باشد. این بازیگر سرشناس کشورمون که سال گذشته از این دنیا رفتند، تا به حال در فیلم و سریال های بسیار ایفای نقش داشته اند و خاطرات فراوونی برای مخاطبین در تلویزیون ساخته اند. سیروس گرجستانی تا دست هنرمندانی بود ک در سریال های مناسبتی زیاد بازی میکرد و یکی از اونها سریال "زن بابا" می باشد. این روزها زن بابا در ای فیلم باز پخش می شود و مثل همیشه طرفداران و بینندگان خاص خودش رو هم داره. در این کار بازیگران مشهور و طنز بسیاری نقش آفرینی داشته اند که یکی از اونها خانم شقایق دهقان میباشد. شقایق بانو اولین بار با سریال "پاورچین" مهران مدیری 22 سال پیش شناخته شد اما خب با سریال "شبهای برره" باز هم آقای مدیری شهرت یافت.

شقایق دهقان

شقایق دهقان یا خانم شیرزاد

شقایق دهقان گرچه که این روزها در فیلم و سریالی دیده نمی شود، اما اونقدری در جعبه جادو سوابق درخشان دارد که نشان از استعداد خانوم بازیگر است و مثلا سریال "ساختمان پزشکان" رو به یاد دارید؟ خانم شیرزاد که با بازی شقایق دهقان بود. این منقش اونقدری تاثیرگذار و جذاب و طنز بود که تا مدتها در یاد بیننده باقی مونده بود و خیلی ها شقایق بانو رو با نام خانم شیرزاد می شناختند. شقایق دهقا در این کار واقعا بانمک بود و نشون داد بازیگر طنز بودن چقدر میتونه سخت باشه. شقایق دهقان نقش های معمول تری همچون عالیه بنی آدم در سریال زن بابا هم داره که این شبها از شبکه آی فیلم نشون داده میشه.

شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

شاید چندان بهش نیاد، اما شقایق دهقان از دست هنرمندان دهه پنجاهی است که این روزها 46 سال سن دارد. وی در 4 اسفند 1357 به دنیا اومده و زاده آلمان است. این بازیگر سینما و تلویزیون، تا مقطع دیپلم بیشتر نخوند و بعدش رفت که بره بازیگر بشه. وی به کلاس های عروسک گردانی رفت و بعد هم بازی در تئاتر رو تجربه نمود.

شقایق دهقان

خانواده و تولد در آلمان

این بازیگر پر هنر ایرانی بخاطر تحصیلات پدرش در شهر گیسن آلمان به دنیا اومده تا اینکه از ۳ ماهگی به ایران بازگشتند و به دلیل شغل پدر به مدت شش سال در شهر ساری زندگی کرده اند. شقایق دهقان دو خواهر و یک برادر کوچیکتر از خود هم دارد و از سمت مادرش اصالتا بختیاری است.

شقایق دهقان

سه بار کنکور دادن و دیپلم داشتن

شقایق بانو میگه دیپلم ریاضی دارم و سه بار واسه رشته ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد قبول شدم اما چون خواستم سراسری بیارم نرفتم و بعدش هم درگیری های کار نشد و دیگه ادامه ندادم. 

شقایق دهقان

ازدواج بعد از پاورچین با مرد طلاق گرفته

شقایق دهقان در پاورچین مجرد بود اما دو سال بعدش یعنی در سال 1383 زمانی که 26 سال سن داشت، با مهراب قاسم خانی ازدواج کرد. این زوج یک فرزند پسر به نام نویان دارند اما خب مهراب خان نویسنده مشهور حال حاضر ایرانی، پیش از شقایق هم ازدواج و طلاق داشت که ثمره ازدواج قبلش دختری به نام نیروانا بود.

شقایق دهقان

شقایق دهقان

ماجرای آشنایی

راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه به عنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خب خیلی صمیمی نبودیم. سر ساخت سریال "پاورچین" من بازیگر بودم و مهراب نویسنده. او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگرو میشناسیم و با قلم هم آشناییت داریم، اینجا هم با هم بنویسیم همین نوشتنه باعث تا با هم ازدواج کنیم. 

این زوج چند سال میشه که از یکدیگر طلاق گرفته اند اما هیچکدام تا به حال سخن یا واکنش منفی ای نسبت به یکدیگر نداشته اند. شقایق دهقان جاری سابق بهاره رهنما نیز هست اما حالا این دو هنرمند هیچ رابطه جدی و جالبی با یکدیگر ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها