|

بیوگرافی شقایق دهقان عکس های زندگی قبلی‌اش / خانم شیرزاد واسه دختر شوهرش شاخ گذاشت

شقایق دهقان بازیگر مشهور ایرانیست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و حالا تصاویر قبل و بعدش مور توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شابانیوز- خیلی از بازیگران هستن که در تلویزیون فعالیت داشته و دارند. اغلب این دست از افراد خک خوری های فراوونی در این رسانه داشته اند چرا که بی شک نمایش خانگی و سینما از نظر محدودیتی بسیار دست و بال باز تری دارند به نسبت تلویزیون و از طرفی هم مخاطب جعبه جادویی درسته که تعداد افراد بیشتری هستش، اما شهرت و ابهتی که پرده نقره ای به بازیگر میده غیر قابل وصفه. یکی از چهره های توانمند و البته بسیار تلاشگر در این عرصه شقایق دهقان می باشد که سالهاست در این زمینه فعالیت دارد و اتفاقا به شهرتی قابل توجه هم دست پیدا کرده، اما با این تفاوت که شقایق دهقان هیچگاه الناز شاکردوست نشد چرا چون در سینما فعالیت آنچنانی نداشت و هرچه بود از تلویزیون بود و نقش هایی طنز که شاید زیبایی خانوم بازیگر رو محو افق میکردند. بازیگرانی همچون الناز شاکردوست اجازه گریم های سنگین و عجیبی که بخواد زیبایی شون رو از بین ببره نمیده اما در عوض شقایق دهقان کاراکترهایی همچون خانم شیرزاد در سریال "ساختمان پزشکان" رو نقش آفرینی کرد. در این مطلب قراره با شقایق دهقان، این بازیگر محبوب و توانمند آشنا بشیم که تا به حال در سریال های فان بسیاری بازی داشته است.

شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان و اصالت و تولد در آلمان

شقایق دهقان یک دهه پنجاهی است. خانوم بازیگر زمانی که در سریال پاورچین ایفای نقش کرد تنها 25 سال سن داشت چرا که این کار مربوط میشه به سال 1382 و اولین تجربه شهرت شقایق دهقان. خانوم بازیگر اما این روزها 46 ساله است چرا که از متولدین 4 اسفند ماه در سال 1357 است و زاده آلمان می باشد. شقایق دهقان تا مقطع دیپلم در خوانده و با سریال شبهای برره نیز جوری بولد تر دیده شد. شقایق دهقان به دلیل تحصیلات پدرش در شهر گیسن آلمان به دنیا اومد اما 3 ماه بعد از تولدش به ایران بازگشتند و باز به خاطر شغل پدر 4 سالی رو در شهرسازی گذراندن و زندگی می کردند. 

شقایق دهقان دو خواهر و یک برادر کوچیکتر از خودش داره که از سمت مادر اصالتی بختیاری دارند.

شقایق دهقان

تحصیلات نصفه نیمه شقایق دهقان

شقایق دهقان دیپلم ریاضی دارد. البته که خانوم بازیگر سه باری در دانشگاه آزاد رشته ادبیات نمایشی قبول شده، اما خب چون دلش میخواسته دانشگاه سراسر قبول بشه و نشده، وارد دانشگاه هم نشد. بعد تر هم که به دلیل درگیری های کاری و زندگیش دیگه نتونست به ادامه تحصیلش بگذره. او دیپلم ریاضی دارد و هر چند سه بار در دانشگاه آزاد و رشته ادبیات نمایشی قبول شده است اما به دلیل این که می خواست سراسری قبول شود، وارد دانشگاه نشد. بعدها نیز به دلیل درگیری های کاریش نتوانست به تحصیلاتش ادامه دهد.

شقایق دهقان

شرکت در کلاس عروسک گردانی

خانوم دهقان وقتی که 17 ساله بود یعنی سال 1376 در کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیرکبیر ثبت نام کرد تا بتونه این رشته رو بیاموزه. بعدتر در روزهای نزدیک به کنکورش توسط معلمی که در کلاساش شرکت کرده بود به تئاتر عروسکی معرفی شد و انجام بود که مسیر زندگیش به شکل کامل تغییر کرد.

شقایق دهقان در سال 1377 بود که از طریق یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه برای بازی در یک نمایش حرفه ای و جدی معرفی شد. البته که همزمان با کار نوشتن برای برنامه کودک رو هم شروع کرد.

شقایق دهقان

ازدواج و ماجرای آشنایی با مهراب قاسم خانی

خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون هستند که طلاق گرفتن و یا اینکه ازدواجی دوباره داشته اند. شقایق دهقان نیز یکی از این چهره هاست چرا که در سال 1383 و در سن 26 سالگی ازدواج کرد. اون زمان خانوم بازیگر با این سن با مهراب قاسم خانی 33 ساله مزدوج شد، اما در نهایت این زوج نیز جدا شدند و یک پسر به نام نویاین نیز دارند. مهراب قاسم خانی پیش از ازدواج با شقایق دهقان ازدواج دیگری هم داشت که از همسر قبلی اش دختری به نام نیروانا دارد. جالبه که نیروانا رابطه خوبی با خانوم بازیگر داشت و هیچگاه اخبار منفی از این دو فرد شنیده نشد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان در مورد ازدواجش در یکی از مصاحبه هاش گفته بود: "راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه به عنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم. سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر و مهراب نویسنده بود او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگر رو می شناسیم و با قلم هم آشناییم، اینجا هم با هم بنویسیم همین دیگ، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم."

شقایق دهقان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها