|

بازار کیف و کفش زنانه در تهران؛ سیندرلا با یه کفش ملکه شد انتخاب درستش جای خوب میبردت

در این مقاله چندتا از بازارهای کیف و کفش زنانه تهران رو بهتون معرفی کردیم که با هر بودجه ای میتونید بهترین خریدها رو از اون ها داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که بدش بیاد از هر چیزی بهترین اون رو داشته باشه مسلما هیچ کس ولی خب برخی از اوقات داشتن این بهترین ها به جیب شما بستگی داره مثلا شاید شما میخواهید گوشی بخرید و بودجه تون نه میلیون هست و خب مسلما نمیتونید یه گوشی که کیفیتش در حد 20 میلیون هست رو با این پول تهیه کنید ولی خب میتونید از بین گوشی هایی که در رنج قیمت نه میلیون قرار دارن بهترین گوشی تا 9 میلیون رو از آن خودتون کنید که خب با این حساب میشه گفت که انتخاب درست خودش یه هنر بشما میاد البته برای این که به این درجه برسید باید اطلاعات خودتون رو در زمینه های مختلف بالا ببرید و با آگاهی کامل اقدام کنید.

حتی در مورد کارهای خدماتی هم شما باید به سراغ جایی برید که بهترین خدمات رو بهتون ارائه میکنن مثلا الان دیگه با تموم شدن ماه صفر عروسی ها دارن کم کم برگزار میشن و به همین دلیل احتمالا خیلی از خانوم ها به دنبال آرایشگاه باشن که خب این دسته از افراد باید بهترین آرایشگاه های زنانه در تهران رو برای این منظور انتخاب کنن تا بتونن اون نتیجه ای رو که مدنظرشون هست رو دریافت کنن که خب ما در مقالات قبلیمون چندتا از سالن های زیبایی این مدلی رو بهتون معرفی کردیم و در حالی حاضر میخواهیم باز هم برای این که اطلاعات شما رو در خصوص بهترین ها بالا ببریم چندتا از بهترین بازارهای کیف و کفش زنانه در تهران رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما همراه باشید.

بازار کیف و کفش زنانه در تهران

بازار کیف و کفش باغ سپهسالار

بازار کیف و کفش سپهسالار که واقع در خیابون صف یا همون سپهسالار هست رو میشه یکی از اصلی ترین و کهن ترین بازارهای سطح شهر تهران بشمار آوورد که شما میتونید انواع کیف و کفش ها توی جنس های مختلف رو با کیفیت های و قیمت های متنوع از این بازار تهیه کنید. پس در صورتی که تا به حال برای خرید کیف و کفش به این بازار نرفتید توصیه میکنیم که برای یه بار هم که شده این کار رو کنید و مطمئن باشید که با توجه به تنوع بالای اون دست خالی برنمیگردید و با توجه به هر سلیقه و بودجه ای در این بازار کیف و کفش پیدا خواهید کرد.

در صورتی همخ که بخواهید با مترو به این قسمت از شهر برید باید توی ایستگاه سعدی پیاده بشید و بعد از خروج از مترو به خیابون صف و یا همون سپهسالار مراجعه کنید.

بازار کیف و کفش زنانه در تهران

بازار کیف و کفش هفت‌ حوض نارمک

در صورتی که جزء اون دسته از افرادی هستید که پیدا کردن مرکز خرید کیف و کفش با قیمت مناسب براتون یکی از اولویت های مهم بشمار میاد پیشنهاد ما به شما سر زدن به بازار خرید نارمک هست چرا که در این بازار خرید به شکل مستقیم از تولیدی و بدون واسطه انجام میشه از این رو کیف و کفش های موجود از قیمت های مناسب تری برخوردار هست. پس در صورتی که ساکن تهران و اطراف اون هستید به خصوص بخش شرقی از این بازار به هیچ وجه غافل نشید و برای داشتن یه خرید خوب و مقرون به صرفه بدون درنگ و تامل به این مجموعه سر بزنید.

این رو هم اضافه کنیم که شما در این بازار میتونید انواع کفش های مجلسی و اسپرت رو همراه با کیف های متنوع تهیه کنید. برای دسترسی به این بازار هم از طریق مترو در ایستگاه مترو سرسبز پیاده میشید و بعد خیلی سر راست و راحت به این بازار میرسید.

بازار کیف و کفش زنانه در تهران

بازار قائم تجریش

در صورتی که ساکن تهران باشید میدونید که مراکز خریدی که در شمال تهران قرار دارن معمولا جنس های لوکس و لاکچری میفروشن که از قیمت نجومی برخوردارن و خب طبیعتا هر کسی توان خرید اون ها رو نداره ولی خب این موضوع همچین هم غیر ممکن نیست و در صورتی که شما از اون دسته از افرادی هستید که لوکیشن های خریدتون براتون مهم هست و دوست دارید که از مراکز خرید شمال شهر خرید داشته باشید یکی از بهترین گزینه ها برای شما مرکز خرید قائم هست که در زمینه ی کیف و کفش تنوع بسیار بالایی داره.

به قدری تنوع در این بازار زیاده که شما میتونید در اون کیف و کفش های چرم، کالج هم زنانه هم مردانه و هم بچگانه رو پیدا کنید. برای دسترسی به این بازار هم با استفاده از مترو باید در ایستگاه تجریش پیاده بشید و بعد از یه مقدار پیاده روی به این بازار برسید.

بازار کیف و کفش زنانه در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها