|

بهترین باشگاه های زنانه در تهران / سالن هایی که پاتوق بازیگرهای معروف سینما هستن

در این مقاله چندتا از بهترین باشگاه های زنانه در تهران رو بهتون معرفی کردیم که از نظر خدماتی که ارائه میدن بسیار های کلاس هستن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی بیشتر از پیش افراد روی زیبا به نظر رسیدن ظاهرشون حساس هستن و برای این منظور نهایت تلاش خودشون رو برای زیباتر شدنشون میکنن البته که برای این منظور راه هایی زیادی پیش روی هر کسی قرار داره مثلا یه نفر برای این موضوع به عمل های زیبایی متوسل میشه که خب در این حالت باید به سراغ بهترین پزشک ها بگرده مثلا برای عمل بینی باید بهترین دکترهای بینی رو پیدا کنه و از بین اون ها انتخاب داشته باشه تا کارش به زیبایی هر چه تمام تر انجام بشه و در نهایت یه چهره ی خوب برای خودش بسازه و یا مثلا یه نفر در این بین به سراغ ترفندهای آرایشی میره تا با استفاده از اون ها ایرادات چهره اش رو کاور کرده و زیبایی های اون رو بولد کنه.

یا یه عده هم هستن که به سراغ زدن یه استایل شیک و زیبا میرن چرا که خیلی ها معتقد هستن که با یه استایل خوب ظاهر شما بسیار جذاب تر از چیزی که هستید به نظر خواهد اومد ولی خب برای داشتن یه استایل زیبا افراد باید روی تناسب اندام خودشون هم کار کنن به همین دلیل خیلی از خانوم ها برای این که لباس مورد علاقشون اندازه شون بشه مدت های زیادی رو به رژیم میگذرونن تا اون وزنی که مدنظرشون هست رو پیدا کنن که خب برای این منظور تنها رژیم گرفتن نیست که کفایت میکنه و شما باید یه باشگاه خوب با مربی های مجرب هم پیدا کنید که برای این منظور میخواهیم چندتا از بهترین باشگاه های زنانه در تهران رو بهتون معرفی کنیم که به شما برای رسیدن به اندام ایده آلتون کمک خواهند کرد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین باشگاه های زنانه در تهران

مجموعه سلامتی بانوان ویوا

یکی از بهترین مجموعه های ورزشی در سطح تهران که کاملا مخصوص بانوان هست مجموعه ی سلامتی بانوان ویوا هست که مثل اکثر باشگاه ها توی دو شیفت زنانه و مردانه کار نمیکنه و در واقع یه باشگاه فوق العاده و کاملا مجهز برای بانوان هست و خانوم ها میتونن در طول روزهای هفته از شنبه تا پنج شنبه از ساعت هشت صبح تا نه شب از خدمات این باشگاه استفاده کنند. شما توی این مجموعه میتونید محبوب ترین و بهترین رشته های ورزشی بانوان رو زیر نظر مربی های متخصص آموزش ببینید که شامل تی آر ایکس، پیلاتس، هیپ هاپ، کیک بوکس، بدنسازی، زومبا و... میشه.

از امکاناتی که در این باشگاه در دسترس شما خواهد بود میشه به کافه و رستوران، سولاریوم، سالن ماساژ، سالن کودک و...اشاره کرد.

آدرس شعبه نیاوران : خیابان نیاوران، خیابان فیضیه، نبش کوچه ۹، پلاک ۱۰

آدرس شعبه ایران زمین : شهرک غرب، فاز ۱ ، خیابان ایران زمین، نبش کوچه گلستان جنوبی، پلاک ۲

بهترین باشگاه های زنانه در تهران

مجموعه ورزشی Block #68

در صورتی که به دنبال یه باشگاه زنانه مدرن در تهران هستید پیشنهاد ما به شما مجموعه ی ورزشی Block #68 هست که یه باشگاه تازه تاسیس نیست و از سال هفتاد و شش شرع به کار کرده و تا به امروز بیش از صد  عنوان قهرمانی در کشور رو با ورزشکارانش از آن خودش کرده. این باشگاه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت نه صبح تا نه شب آماده ی ارائه ی خدمات به ورزشکاران هست.

رشته های ورزشی که در باشگاه Block #68 آموزش داده میشن عبارتند از بدنسازی، تی آر اکس، بادی چلنج، یوگجا و... هست که همه و همه توسط مربی های حرفه ای به شما آموزش داده خواهند شد.

از دیگر امکانات موجود در این باشگاه ورزشی میشه به سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن ورزش های گروهی، بوفه و کافی شاپ و... اشاره کرد و همچنین این مجموعه پارکینگ اختصاصی هم داره و به همین دلیل نگرانی از بابت پیدا کردن جای پارک نخواهید داشت.

آدرس : بزرگراه کردستان، مجتمع تجاری مسکونی آ اس پ، طبقه همکف، واحد ۶۸

بهترین باشگاه های زنانه در تهران

مجموعه تندرستی حس خوب زندگی

حس خوب رو میشه یکی از کامل ترین مجموعه های ورزشی در تهران بشمار آوورد که توی دو شیفت زنونه و مردونه فعالیت میکنه و ساعت کاری برای بانوان در اون در روزهای زوج از ده صبح تا سه بعد از ظهر هست و در روز های یکشنبه و سه شنبه از شش و نیم صبح تا سه بعد از ظهر و روز پنج شنبه از ده صبح تا هفت شب هست.

رشته های ورزشی که در مجموعه سلامتی حس خوب زندگی آموزش داده میشن عبارتند از زومبا، بدنسازی، تی آر ایکس و... .

از دیگر امکانات موجود در مجموعه سلامتی حس خوب زندگی هم میشه به سالن ماساژ، سونای هیلاریوم و پانیام، حمام سنتی، اتاق برف و...

آدرس : میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، نبش خیابان دهم غربی، پلاک ۸

بهترین باشگاه های زنانه در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها