|

بهترین کرم پودرا برا کاور جوش و کک و مک / دو سر برد یعنی اینا که ضد آفتابم هستن عالین

در این مقاله چندتا از بهترین کرم پودرها برای کاور لک و کک و مک رو معرفی کردیم که از پوشانندگی بینظیری برخوردار هستن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که زیبایی صورتشون در حدی باشه که هر کسی اونا رو میبینه متوجه این موضوع بشه و حتی لب به تعریف از زیبایی اون ها باز کنه هر چند که در این بین یه سری ها تعریفشون از زیبایی همه پسند نیست مثلا این روزا تو جامعه ابروهای پرپشت و منظم بسیار مد شده ولی خب یه عده در این بین افراط میکنن و با کاشت، ابروهایی هم اندازه ی چمن ورزشگاه آزادی برای خودشون میسازن که خب این موضوع چون رنگ و بوی زیاده روی به خودش میگیره یه حالتی میشه که از نظر عموم مردن زیبا به نظر نمیاد در حالی که خیلی ها برای وفق دادن خودشون با این استاندارد زیبایی و همسو شدن با اون به سراغ ترفندهایی مثل رشد ابرو در یک هفته میرن تا ابروهاشون به شکلی طبیعی پرپشت تر بشه.

پس با این حساب میشه گفت که برای رسیدن به زیبایی چهره که خیلی ها به دنبال اون هستن راه های مختلف زیادی پیش روی شما قرار داره و انتخاب این که با کدوم جلو برید هم دست خود شما هست مثلا در صورتی که صورت لاغری دارید و گونه هاتون اونقدرا که باید و شاید برجسته نیست میتونید برای این طوری دیده شدنشون هم ژل زریق کنید و هم با استفاده از نکات آرایشی برای صورت های لاغر اونا رو برجسته و زیبا به نظر بیارید که خب انتخاب کاملا سلیقه ای هست ولی در صورتی که ترجیح میدید که صورتتون رو دست دکتر زیبایی بسپارید باید از این که دکترتون کارش و موادی که برای تزریق استفاده میکنه خوب هست اطمینان کافی داشته باشید و یا در صورتی هم که از طریق آرایش میخواهید زیباتر به نظر برسید باید برای این منظور علاوه بر داشتن مهارت لوازم آرایشی خوب هم داشته باشید به همین دلیل در این مقاله چدتا از بهترین کرم پودرها با پوشانندگی بالا رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کرم پودر با پوشانندگی بالا

کرم پودر لورال

یکی از بهترین کرم پودرهایی که در این روزها در بازار به عنوان پوشاننده ی لک و کک و مک عرضه میشه و طرفدارهای زیادی داره کرم پودر لورآل سری infallible 32h matte هست که از بافت بسیار سبک و کرمی برخورداره که میتونه با رنگدانه ی غنی که داره یه پوشش کامل و عالی و همچنین مات و یکدست روی پوست شما به وجود بیاره.

این محصول فوق العاده برای پوست های چرب بسیار عالیه چرا که گفتیم خاصیت مات کنندگی داره و به همین دلیل صورت با وجود اون برق نمیزنه. همچنین این رو هم بگیم که این محصول موندگاری فوق العاده ای هم داره ولی به هیچ وجه سنگینی روی پوستتون ایجاد نمیکنه.

در اصل کرم پودر اینفالیبل از این برند ضد تعریق و ضد آب هم هست که از این رو شما میتونید روی اون برای روزهای گرم سال هم حساب باز کنید چون به هیچ وجه نمیماسه و دیگر ویژگی های مثبتی هم داره خاصیت آبرسانی خارق العاده اون هست.

کرم پودر با پوشانندگی بالا

کرم پودر میبلین

بریم سر وقت یه محصول فوق العاده ی دیگه یعنی کرم پودر بیست و چهار ساعته سوپراستی از برند میبیلین که از پوشانندگی عالی و موندگاری فوق العاده برخورداره و پوست شما رو برای داشتن یه آرایش بی عیب و نقص کاملا آماده میکنه. از خوبی ها و ویژگی های خاصی که این کرم داره میشه به فاقد چربی بودن اون اشاره کرد همچنین بافت این کرم ابریشمی و سبک هست و منافذ پوست رو نمیبنده و بهش اجازه ی نفس کشیدن میده. این کرم در طول روز قدرت پوشانندگی خودش رو حفظ میکنه و دچار تغییر و یا ماسیدگی نمیشه حتی اگر در نور شدید قرار داشته باشید. پس با وجود همه ی این تفاسیر میشه اون رو یه محصول عالی برای اونایی که آرایش حرفه ای میخواهن بشمار آوورد.

کرم پودر با پوشانندگی بالا

کرم پودر نوت

نوبت آخرین محصول در لیست این مقاله رسید یعنی کرم پودر پمپی پروتکت نوت که از پوشانندگی بسیار بالایی برخورداه و برای انواع پوست ها مناسبه چرا که میتونه با هر خصوصیت پوستی که شما دارید به خوبی روی اون پخش شده و جذب بشه.

این کرم پودر همچنین با دارا بودن SPF15 خاصیت های یه ضد آفتاب رو هم داره و میتونه از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کنه. همچنین به علت فرمولاسیون گیاهی این محصول میتونید به خوبی پوست رو آبرسانی کرده و از خشکی اون جلوگیری کنید.

کرم پودر با پوشانندگی بالا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها