|

آیتمایی که یک کوله پشتی باید داشته باشه / دبیرستانی های شیطون ازینا بخرین حالشو ببرین

کوله پشتی ها انواع مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم با آیتم های مهم استاندار هاشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه نزدیک مهر ماه هستیم و خیلی از دانش آموزا میرن که برن واسه ادامه تحصیل و مدرسه. خب هممون میدونیم که لباس مدارس به شکل فرم هستش و همه بچها باید اون استایلی که مدرسه براشون در نظر گرفته رو بپوشند، اما اونچه که دست خودشونه و پر اهمیته کوله پشتی هستش که انتخاب می کنند. چرا که کیف نقش همراه بچها رو داره و از صبح تا هر ساعتی که مدرسه یا بیرون باشند قراره تمام وسایل و کتاب هاشون رو همراهی کنه و تو خودش نگه داره. به همین دلیل باید در هنگام خرید به این مسئله دقت داشته باشید که یک کوله پشتی مناسب باید چجوری باشه تا بتونه همه جوره نیاز دانش آموز رو برطرف کنه. از طرفی انتخاب یک کوله پشتی اشتباه میتونه به بدن فرد هم آسیب رسونده و به مرور زمان ضرر های خاصی رو ایجاد کنه. اما نگران نباشید با دونستن چند نکته ساده میتونید بهترین کوله پشتی رو انتخاب کند که آیتم های مناسب و مورد نیاز رو داشته باشه. شکل و شمایلش هم که برمیگرده به سلیقه خودتون تا در میون کیف ها یکی رو به عنوان همراه یک سالتون انتخاب کنید با ما در ادامه همراه باشید.

کوله پشتی

جنس خوب یک کوله پشتی مناسب واسه مدرسه

اینکه جنس کوله شما چی باشه اهمیت فراوونی داره. میتونید از کیف هایی که جنس کتان، پارچه، پلی استر، برزنت و چرم هستند استفاده کنید. که خب هر کدوم از جنس های گفته شده مزیت های خاص خودش رو داره. مثلا کوله‌ هایی که برزنتی هستند به دلیل استحکام خوب و در عین حال سبک وزنی که دارند طرفداران زیادی دارند. تنوع رنگ این کوله ها هم تاثیر خوبی در محبوبیتشون داره.

از طرفی هم یک سری ها هستند که کوله های جنس کتان رو میپسندن چرا که پارچه قشنگ تری دارن. برخی هم شیفته چرم هستند که خب خرید اینها بستگی به بودجه مورد نظر شما هم داره. کتان و چرم بدیشون اینه که از نظر تنوع رنگی اصلا به پای برزنت و پلی استر نمیرسند. البته که کوله های پارچه ای غیر کتانی هم خیلی خوب متنوع هستن و میتونن طرح و رنگ زیادی در اختیار شما قرار بدن، اما خب جنسشون لطیف تره و ممکنه دوامی جنس های دیگر رو نداشته باشند.

کوله پشتی

اندازه و ابعاد کوله پشتی رو اینجوری در نظر بگیر

اندازه و ابعادی که کوله پشتی داره هم از دیگر ویژگی هاییست که باید بهش توجه داشت. یک کیف استاندارد باید جوری انتخاب بشه که متناسب با جثه فرد باشه. توصیه ای که ما به شما داریم اینه که به هنگام خرید کوله پشتی حتما به اندام و میزان تحمل فرد دقت کنید تا به میزان توان جسمی و نیازش کوله رو بخرید. داشتن یک کوله پشتی بزرگ لزوما بهترین کوله نیست و بهاره که افراد ریز نقش از کوله هایی ظریف تر و یا با بند کوتاه تر استفاده نمایند. همچنین افرادی که قد بلند و اندام درشتی دارند از کیف های بند کوتاه دوری کنن چرا که در هنگام انداختن اونوقت کیف در جایگاه مناسبی قرار نمیگیره. به علاوه به میزان وسایلی که قراره حمل بشه هم توجه داشته باشید. مثلا کوله کوهنوردی یا کوله مدرسه  و دانشجویی فرق داره.

کوله پشتی

بند مناسب کیف مدرسه

از دیگر آیتم های مهم یک کوله پشتی بند آن است. بند کیف وقتی رو شونه دانش آموز قرار میگیره باید پهنای 5 سانتی متر داشته باشه. این بند ها زمانی مناسب هستند که دور بازو جمع نشن و یا در عضلات بازو یا شونه فرو نرفته و اذیت نکنند. چرا که اینجوری به اعصاب این ناحیه از بدن فشار میاد. بند ها باید مساوی باشند تا بتونن وزن رو به شکل مساوی تحمل کنند.

کوله پشتی

کیف جادار با جیب‌ های زیاد بخرید

یه کیف مدرسه یا کوله پشتی باید جیب های مناسبی داشته باشه. بهترین انتخاب کیفی هستش که جیب های زیادی در ابعاد مختلف داشته باشه. این حفظه ها نه تنها میتونن وزن رو به شکل مساوی تقسیم کنند، بلکه جای بیشتی هم در اختیار شما قرار میدن تا وسایل با هم قاطی نشن. اینجوری دیگه قرار نیست همه وسیله ریز و درشت رو تو یه جا بریزید و بعد هم سخت پیداشون کنید.

کوله پشتی

کیف برای لپ تاپ

اگر شما یا فرزندتون تو شرایط یا سنی هستید که برای تحصیل یا کارتون نیاز به لپ تاپ دارید، پس بهتره که کیفی رو انتخاب کنید که محفظه نگهداری لپ تاپ داشته باشه و چفت بشه. این کیف ها اغلب پد هایی در بخش پشتشون دارند که از ضربه خوردن به لپ تاپ جلوگیری داره.

کوله پشتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها