|

ایده های سینی فینگر فود برا تولد / آدم دلش ضعف میره اینارو نگاه میکنه چه برسه خوردن

سینی فینگر فود یکی از جذاب ترین ایده ها برای تولد هاست که میتونه هم جذابی طعمی داشته باشه و هم جذابیت ظاهری که اشتهای افراد رو به وجد میاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر مهمونی، از رسمی ترین ها گرفته تا خودمونی ترین ها و مناسبتی هایی همچون تولد ها و غیره، خوشمزه جاتی که ارائه میشه میتونه تاثیر فراوونی در افراد داشته باشه. اینکه شما چه غذاهایی تدارک دیده باشید یک طرف، اینکه شما اون غذاها رو چجوری دیزاین کرده باشید سمتی دیگر. بله تا به همین میزان خوشگلاسیون غذاها اهمیت داره و میتونه تو اشتها و ذوق مهونا هم موثر باشه. البته اینکه میگن چه خانوم باسلیقه ای هم که سر جای خود! اگر به تازگی تولد در پیش دارید خب باید بدونید که یکسری خوراکی ها مثل سینی مزه و اسموتی و مخلفاتی همچون چیپس و پفک و غیره خیلی میتونن مناسب و جذاب باشند. چرا که در چنین مراسمی قطعا آبگوشت جاش نیست و خوردنی های که جالب تر هستند مثل موارد گفته شده میتونه خیلی ایده آل تر باشه. اما در میون آیتم های گفته شده فینگر فود ها محبوب ترین هستند و از اونجایی که از خوراکی های مختلفی هم تهیه میشن، میتونن ته بندی بسیار مناسبی پیش از شام باشند. 

فینگر فود

سینی فینگر فود

سینی فینگر فود یکی از پرطرفدار ترین انتخاب ها برای جشن ها و مراسمات مختلف محسوب میشه. در واقع این سینی ها به دلیل سهولت در مصرف و همچنین تنوع بالایی که دارند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیرند. آیتم های مختلفی از خوراکی های ریز و درشت و رنگی و خوشمزه، که در کنار هم در سینی قرار میگیرند و هم طعم جذابی دارند و هم دارای ظاهری بسیار چشمگیر. البته که محتویات داخل سینی بسته به سلیقه و نیاز شما چیده میشه که در ادامه می بینیم سینی های فینگر فود متنوعی رو که به راحتی میشه از میونشون انتخاب کرد و تدارک دید. پس با ما همراه باشید.

فینگر فود

کیفیت و تازگی خوراکی ها

در تهیه و داشتن یک سینی فینگر فود انتخاب تنوع خوراکی ها و کیفیتی که دارند اهمیت بسیار زیادی داره که خب اغلب این سینی ها برای تولد شامل موادی مثل انواع ساندویچ‌ های کوچیک، رول‌ ها، کوکتل‌ های میوه، سبزیجات تازه و دیپ‌ ها می‌باشند. یادتون نره که استفاده از مواد غذایی سالم و تازه، نقش بسیار مهمی در خوشگلاسیون و افزایش جذابیت و حتی طعم فینگر فود ها داره. همچنین از طرفی هم نحوه چیدمان و ارائه این خوراکی‌ ها میتونن بر جذابیت بیشتر جشن تاثیر گذار باشند. 

فینگر فود

فینگر فود

واسه کم نشدن کیفیت فینگر فود ها اینارو یادت نره

شما قراره یکسری خوراکی رو پوست بکنید و یا اینکه در کنار هم قرار بدید. پس در این مرحله باید رعایت بهداشت و از طرفی هم دقت به نکات ایمنی در تهیه و سرو سینی های فینگر فود در نظر بگیرید. مثلا اینکه مواد غذایی رو به خوبی و با دقت بشویید تا آماده بشن و از هرگونه آلودگی جلوگیری بشه. از طرفی هم استفاده از دستکش و ابزار بهداشتی زمانی که درید سینی رو تهیه می کنید اهمیت فراوونی داره. در نهایت فراموش نکنید که نگهداری این خوراکی ها در دمای مناسب تا زمانی که سرو بشن نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخورداره. 

فینگر فود

فینگر فود

فینگر فودهای مناسب هر مهمونی

اینکه شما بخوایم چه خوراکی هایی در سینی فینگر فود قرار بدید بستگی داره به نوع مهمانی و ذائقه مهموناتون و همچنین تجربه ای که تا به حال داشتید و میزان بلدیت خودتون. مثلا اگر جشن کودکانه ای داری میتونید از خوراکی های رنگارنگ و جذاب استفاده نمایید که بچها رو بیشتر به ذوق میاره. در عوض واسه یه مهمونی رسمی تر میشه از فینگر فود های شیک و خاص تر بهره برد.

فینگر فود

خصوصیات سینی فینگر فود

یکی از خوبی هایی که سینی های فینگر فود دارن اینه که خیلی راحت میشه اونها رو به هر کجا برد و حمل بسیار آسونی دارند. این سینی ها به راحتی جابه جا میشن و این خصوصیت به ویژه برای مهمونی هایی که در فضای دیگر مثل باغ  و ویلا برگذار میشن خیلی خوبن. همچنین شما میتونید به شکل آنلاین سفارش داده و خوشمزه جات خود را به صورتی سریع تحویل بگیرید که خب این روش برای میزبان خیلی آسون تره.

در نهایت یادمون نره که این سینی فینگر فود واسه تولد ها به شدت جذاب و مناسبه که خب میتونید با استفاده از خوراکی های جذاب و متنوع یک مهمونی ایده آل و درجه یک رو تجربه کنید. 

فینگر فود

فینگر فود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها