|

بیوگرافی مریم معصومی و تولد آنچنانی‌اش / وی بعد از دو عمل بینی به چهره تازه ای رسید

مریم معصومی بازیگر مشهور و البته سابق ایرانیست که حالا در اینستاگرام فعالیت دارد و برای تولد خود سنگ تمام گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران ما هستند که دیگه بازیگر نیستند. چرا که به دلایلی مختلف از این عرصه دور شدن که خب برخی از اونها به خواسته خودشون این دوری رو تجربه می کنن و برخیشون هم ناخواسته و به دلیل نبود پیشنهاد کاری مناسب و یا ممنوعیت های که براشون ایجاد شده. اما اون دسته از بازیگرانی که به دست خودشون این عرصه رو بوسیدن و گذاشتن کنار بیشتره. چرا که خب به اون شهرتی که میخواستن رسیدن و حالا راستایی دیگر رو در پیش گرفتن و یا اینکه مهاجرت نمودن و با انتشار عکس و محتوای نامتعارف ممنوع التصویر و کار گشته اند که خب اینها همه با خواسته و برنامه قبلی خودشون بوده. اما اون دسته ای که گفتیم دیگه به شهرت مورد نظرشون رسیدن و نمیخوان بازیگر باشند تعداد زیادی ندارند و در واقع اینستاگرام رو گرفته اند، مثلا مثل خانوم صبا راد و یا مریم معصومی. این ها چهره هایی محسوب میشن که هنوز ایران موندن و با قوانین پیش میرن، اما خب به نوعی که جذاب و جلب توجه فراوونی داشته باشند و در سوشال مدیا اکتیو بمونند. مریم معصومی بازیگر دهه شصتی ایرانی است که این روزها 38 سال سن دارد. خانوم بازیگر تا به حال در چند فیلم و سریال ایفای نقش داشته که خب باعث دیده شدن  شهرت او شده اند.

مریم معصومی

مریم معصومی

احتمالا شما هم دیده باشید بلاگر هایی رو که چند بار عمل زیبایی انجام داره اند. افرادی که با یکبار عمل بینی به ون میزان فاتزی بودن نرسیدن و دوباره این کار رو انجام دادن. البته که این مسئله میون بازیگران هم وجود دار و خانوم نیوشا ضیغمی و به تازگی هم مریم معصومی دو بار بینی خود را عمل نموده اند. مریم بانو چهره ای طبیعی ندارد و از پیشرفت های امروزی در زمینه خوشگلاسیون استفاده کرده است. وی به ظاهر خود به شدت اهمیت میدهد و از استایلیست های بسیار پولدار و خوشتیپ می باشد. مریم معصومی هر ساله برای خودش تولد میگیرد و هر سال هم با کامنت های منفی کاربران همراه است چرا که تولد هیا مجلل و لوکسی برای میکند. وی اینبار نیز اینچنین کرد اما با این تفاوت که این بار گفت سورپرایز شدم که البته این گفته های خانوم بازیگر هم نظرات فراوونی دریافت نمود.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی دقیقا در نیمه دهه شصت به دنیا اومده و از متولدین 24 اسفند 1365 می باشد.وی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است که اولین بار هم در سن ۲۳ سالگی جلوی دوربین رفت. خانوم بازیگر در وقع با سریال "سه دونگ سه دونگ" و در سال 1390 شناخته و مشهور شد.

مریم معصومی

خانواده خانوم بازیگر

مریم معصومی تو یه خونواده پر جمعیت به دنیا اومده که خودش هم آخرین فرزند به حساب میاد. مریم بانو در تهران به دنیا اومده و دو خواهر و دو برادر بزرگتر از خود دارد. پدرش بازنشسته و مادرش نیز خانه دار است. او می گوید با داداش زرگش خیلی صمیمیه و همیشه هم مشوق کارهاش ایشون بوده.

مریم معصومی

انصراف از فوق لیسانس

وی در سال 1388 یعنی 15 سال پیش فارغ التحصیل شد و بعد از اینکه ۸ ماه گذشت فوق لیسانس علوم سیاسی قبول شد و بعد از یک ترم به دلیل علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد.

مریم معصومی

اولین بازی بدون تجربه

مریم معصومی در 23 سالگی یعنی در همون سال 1388 برای اولین بار بدون هیچ دوره و کلاسی در تله فیلم "کادوی در به در" به کارگردانی یوسف تیموری بازی کرد که البته تنها در چند سکانس آن حضور داشت. بعد از سال 88 رفت به کلاس های بازیگری استاد سمندریان و فارغ التحصیل دوره های عکاسی حرفه ای ، کارگردانی و فیلمنامه شد. 

مریم معصومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها