|

دکوراسیون مینیمال و مدرن با مبلمان تاکسیدو / پر از خطوط صافه اما با جذابیتی شگفت انگیز

مبلمان انواع مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم بریم سراغ مبل های سبک تاکسیدو و با زیبایی و ویژگی هاشون آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مبلمان مهمترین بخش دکوراسیون هر خونه محسوب میشه که در قسمت هال و پذیرایی و حتی گاها در اتاق خواب ها قرار میگیرند. مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند که خب با توجه به اینکه در سالهای اخیر طراحی های بسیار متنوع تر و جذاب تری هم دیده می شوند، این عنصر از دیزاین خونه انواع جالب تری پیدا کرده است. مبلمان اما در نوع کلی در دو مدل استیل و راحتی هستند که بسته به سلیقه و نیاز شما انتخاب مشن. خیلی از افراد در هنگام خرید فکر میکنن که فقط باید به مدل هایی که تو اکثر خونه ها هست توج داشت ، در حالی که با کمی جسارت میشه رفت سراغ سبک هایی که ظاهر خاص تری دارند. مثلا مبلمان تاکسیدو یکی از این نوع مبلمان محسوب می شود که با نمای جذاب و منحصر به فردش، نگاه بسیاری از یونیک پسندان رو به خود جلب کرده است. اگر قصد این رو دارید تا یک دست مبل کمتر دیده شده در منازل رو داشته باشید و کمی تا قسمتی متمایز از فامیل و همسایه و آشنایان باشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید تا با میلمان تاکسیدو بیشتر آشنا بشیم.

مبلمان تاکسیدو

مبلمان تاکسیدو

مبلمان نقش بسیار تاثیرگذاری در دیزاین پذیرایی دارند. مثلا یکی از انواع مبلمانی که میتونید در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید مبل تاکسیدو است که ظاهری بسیار شیک و ساده دارد. این سبک از مبلمان فاقد تاج هستند و به لحاظ استایلی هم مکعب های شبیه به مبل چستر فیلد می باشند که خب تاج ندارن و طرح روشون هم بدون برجستگی و تورفتگی هستش.

استفاده از مبلمان تاکسیدو میتونه طرح بسیار زیبایی به فضای پذیرایی خونه شما بخشه. سبک دکوراسیون هایی مثل سبک مینیمال، آرت دکو و یا دیگر سبک ها میتونن به خوبی با مبلمان تاکسیدو ست سازی شده و نتیجه بسیار لذت بخشی رو بهتون تحویل بدن.

مبلمان تاکسیدو

ویژگی مبلمان تاکسیدو چیست؟

مبلمان تاکسیدو دارای نشیمنی راحت است که پشتی بلند و صافی هم دارد. به همین دلیل هم راحته و هم نمایی رسمی و با وقار دارد. این سبک از مبل ها دارای فضای وسیعی برای نشستن می باشد و به خصوص واسه دکورهای مینیمال ایده ای بسیار جذاب و مناسب محسوب می شود. تاکسیدو یمتونه استایل شیکی به فضای منزل شما ببخشه و اغلب هم برای پارچش، از جنس مخمل، چرم و ابریشم استفاده میشه. رنگ های مبل تاکسیدو گاهی به شدت جذاب و شارپ خواهند شد اما بیشتر طیف رنگی اونها مشکی، سفید و طوسی است. فقط یادتون نره زمانی که میخواین از مبلمان تاکسیدو در چیدمان پذیرایی استفاده کنید، باید تقارن و تناسب رو هم در نظر بگیرید..

مبلمان تاکسیدو

خیلیا فکر میکنن که تاکسیدو و چستر فیلد یکی هستند در حالی که این دو مبل از نظر ارتفاع پشتی به چستر فیلد شبیه و در دیگر بخش ها متفاوته. مثلا اینکه مبلمان تاکسیدو لبه هایی تیز و صاف دارد و چستر از لبه هایی منحنی تشکیل شده که اغلب هم داری تاجی از جنس خود می باشند. از طرفی هم بین طرفداران این دو مبل، مبل تاکسیدو به عنوان پسرعموی انگلیسی مبل تاکسیدو نیز شناخته می‌شود.

مبلمان تاکسیدو

استفاده از مبلمان تاکسیدو در فضای مینیمال

مبلمان تاکسیدو در دسته مبل های مینیمال هستش که خب وظیفه اصلیش هم خوشگل کردن فضاهای مینیمال هستش. چرا که این مدل مبل به دلیل طراحی و ظاهری که داره واسه فضاها خلوت بهتره و تطابق بیشتری پیدا میکنه.

مبلمان تاکسیدو

با قرار دادن مبلمان تاکسیدو در فضای پذیرایی، در واقع شما هم راحتی رو دارید و هم فضایی مجلل ساخته اید. خطوط صریح و صافی که تاکسیدو داره باعث منحصر به فرد شدنش شده و میتونه یه طراحی ایده ال واسه پذیرایی باشه. 

مبلمان تاکسیدو

چه رنگی برای انتخاب مبلمان تاکسیدو برای خانه شما مناسب است؟

وقتی صحبت از رنگ مبلمان میشه، اول از همه سبک مبل و بعد هم استایل رنگی فضای مورد نظر و سبک دکوراسیون منزل شما مهم میشه و تاثیر گذار. مثلا اگر مبلمانی به رنگ سورمه ای انتخاب کنید در واقع آرامش و پرستیژ رو به فضا هدیه داده اید. رنگ آبی بسیار پر پرستیژ و با شکوه است. اگر هم دلتون میخواد ترکیبی از سبز و آبی باشه، خب میتونیم بگیم افرین رنگ بسیار زیبایی رو برای تاکسیدو انتخاب کرده اید. شما میتونید این رنگ که به کله غازی هم مشهوره، با رنگ سفید ترکیب کنید تا کلیت فضای به سمت و سوی رنگ روشن بره. از طرفی هم رنگ آبی سبز تاکسیدو همراه با رنگ خاکستری تم فضا رو تیره میکنه اما جذابیت لذت بخش قابل توجهی به محیط و روحیه شما میبخشه.

مبلمان تاکسیدو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها