|

محبوب ترین کابینت گوشه‌ای / واسه کنج کابینتا ایده های خاص و کاربردی بزن خلاص شی

کابینت ها رد اشپزخانه انواع مختلفی دارند که در این مطلب میخوایم بریم سراغ اون دست از کابینت های گوشه ای که بریا کنج مناسب هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آشپزخونه فضایی بسیار پر اهمیت در هر منزل است که یه جورای قلب خونه به حساب میاد. البته که این فضا در واقع با کابینت هاست که به آشپزخونه کاربری پیدا میکنه و اگر کابینت ها وجود داشته باشند اتاقکی بی سر و ته بیش نیست چرا که دارای دیوار بندی خاص و درب دار نمی باشد و همین مسئله باعث میشه تا آشپزخونه قبا این عنصر هویتی بسیار پر اهمیت پیدا کنه و بدون کابینت هیچ باشه. اما همین کابینت ها هم گاهی باعث چالش میشن. چرا که طراحی و چیدمان یکسری جعبه و کشو و درب در کنار هم در حالی که ممکنه فضا دارای پرتی هم باشه خب سخته. به همین دلیل سازندگان برای این موضوع راه حلی جذاب پیدا کرده اند. مثلا یکی از بزرگترین چالش هایی که در هنگام طراحی و اجر و البته استفاده از کابینت ها وجود داشت این بود که کنج ها دچار مشکل میشدن. چه وقتی که کشو گذاری بشن و چه زمانی که کابینت باشند در هر حالت در بخش کنج دچار چالش هایی هم در هنگام نصب و هم وقت استفاده خواهد شد. اما نگران نباشید چرا که این مسئله حل شدنیست و در اینجا میخوایم با ایده های مختلفی اشنا بشیم که اسمشون مدل جدید کابینت گوشه آشپزخونه هستش. پس اگر شما هم این مشکل رو دارید در ادامه با ما همراه بمونید.

کابینت گوشه چیست؟

کابینت گوشه آشپزخونه به نوعی از کابینت گفته میشه که وظیفه اصلیش پر کردن فضاهای کنج در آشپزخونه می باشد و طراحیش برای این فضاست. در واقع این سبک از کابینت ها میان و به شکلی خاص اون بخش هایی که دسترسی بهشون سخت تره بهینه سازی میکنن تا به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. کابینت های گوشه ای میتونن به شکل کشویی، چرخشی و یا حتی به حالت درب دار خاص طراحی و اجرا شوند. اینجوری کار شما هم در چیدمان این کابینت ها و برداشت لوازم ازشون خیلی آسون تر خواهد شد.

مثلا یکی از خوبی هایی که این سبک از کابینت ها دارند، انعطاف پذیری در طراحی اونهاست. شما میتونید کابینت های گوشه ای رو به شکلی طراحی نمایید که به شکل کامل از فضای موجود استفاده کنه. این انعطاف پذیری شامل انتخاب قفسه های قابل تنظیم، انواع مکانیزم های دسترسی و همچنین قفسه های قابل تنظیم باشند. 

کابینت گوشه‌ ای به سبک کشویی

یکی از محبوب ترین انواع کابینت، کابینت های گوشه ای می باشند که خب این امکان رو به شما میدن تا بتونید از کل فضای داخلی استفاده نمایید. چرا که در اینجا قفسه ها به شکل کشویی بیرون میان و دسترسی به محتویات داخل کابینت فراهم شده و آسون میگردد.

image7-4

کابینت های گوشه‌ای مدل چرخشی

از دیگر محبوب ترین کابینت هیا گوشه ای برای آشپزخانه، کابینت های چرخی می باشند. در این سبک از کابینت ها قفسه ها به شکل چرخشی داخل کابینت قرار گرفتن و شما میتونید با یه چرخش ساده به هر آنچه که درون کابینت قرار داره دسترسی داشته باشید. در واقع این امکان رو بهتون میده خیلی راحت از بخش کنج و گوشه بهره لازمه رو ببرید.

image15-2-600x417

کابینت گوشه دیواری

در اینجا با مدلی از کابینت های گوشه دیواری آشنا میشیم که به دیوار نصب میشه. این نوع از کابینت ها واسه فضاهایی که کوچیک هستن خیلی میتونه مناسب باشه و به شما این امکان رو میده تا بتونید از فضای دیوار ها هم استفاده نمایید. طراحی کابینت کنج دیواری میتونه مثلا قفسه های باز و یا دربدار باشه، یا شاید هم مدلی دیگر که بسته به سلیقه و نیاز شما انتخاب میشه.

image8-4-600x284

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها