|

بیوگرافی نیکی کریمی در لباس عروس پرده‌ای / ورزش حرفه ای بانوی پیر نشو سینما در منزل

نیکی کریمی بازیگر جذاب ارابیست که ازدواج نکرده و به همین دلیل ظاهرش در لباس عروس به شدت مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بازیگران فراوونی در عرصه بازیگری وجود دارند که خب برخیشون تنها در سینما و برخیشون تنها در تلویزیون فعالیت دارند. البته که خیلی از اونها هم هستند که به شکل ترکیبی در هر دو حضور دارند و خب هر کجا که حس کنند فیلمنامه خوبی وجود داره و تیم قویه، ایفای نقش دارند و سوابق درخشان براشون مهمه نه لزوما سینما یا تلویزیون کار کردن. مثلا بانو نیکی کریمی اینچنین است و در واقع اونچه که براش در طول این سالها با اهمیت بوده کیفیت کار ها بودن که البته گاهی هم این کیفیت زیر سوال رفته، اما نه به اون میزانی که بخواد کارنامه کاری خانوم بابگر رو خراب کنه. به طور مثال خیلی ها بر این نظر بودند که نقش آفرینی و کاراکتر نیکی کریمی در سریال "یاغی" اصلا مناسب نبود و اصلا تاثیری هم بروی قصه سریال نداشت. نیکی کریمی خود یک دهه پنجاهی است که این روزها 53 سال سن دارد. وی اولین بار زمانی که 18 سال سن داشت یعنی در سال 1368 نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم "وسوسه" به کارگردانی جمشید حیدری ایفا نمود و خوش درخشید. نیکی بانو طرفداران بسیاری دارد و حالا نه تنها یک بازیگر جذب است، بلکه کارگردان و تهیه کننده ای مشهور نیز هست.

9876894

نیکی کریمی در عروس

البته که شوهرت خانوم بازیگر در میون مخاطبین با این فیلم نبود و در واقع نیکی کریمی بعد از نقش آفرینی در فیلم "عروس" در سن 20 سالگی بود که طعم مشهور شدن رو چشید. واقعا جالب و عجیبه که چهره نیکی کریمی در این فیلم با حال حاضرش چندان تفاوتی ندارد و در واقع تنها چند چین و چروک کوچیک و بسیار ریز بر چهره خانوم بازیگر افتاده که خب به همین دلیل برخی از کاربران بر این نظر بودند نیکی کریمی از اول پیر بوده یا همچنان جوونه! نیکی کریمی هیچگاه در واقعیت تصویری از همسر یا زندگی متاهلی خود منتشر نکرد و جالبه اگر هم کسی در این رابطه ازش سوالی کند این سوال رو به دور از ادب میدونه! اما در ادامه می بینیم نیکی بانو رو در لباس عروس و در فیلم عروس تو سن بیست سالگی. 

85745

بیوگرافی نیکی کریمی و اصالت

نیکی کریمی زاده تهران است و در 19 آبان 1350 به دنیا اومده. وی این روزها بازیگر سینما و تلویزیون می باشد که در مقطع دیپلم رشته تجربی تحصیلات کرده و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا نیز هست و حالا هم در جوار کارهای هنری اش، مترجمی کتاب و عکاسی نیز انجام می دهد.

نیکی کریمی اصالتا اهل تفرش استان مرکزی است که یک برادر به نام خشایار و یک خواهر به نام نازنین نیز دارد. البته که کل خونواده خانوم کریمی در انگلستان زندگی می کنند و ایران نیستند.

63874684

علاقه عجیب به عکاسی

نیکی کریمی 27 سال پیش یعنی از سال 1376 کار عکاسی رو در کنار عباس کیارستمی شروع کرد. او در این سالها به شکل مداوم و همیشگی از طبیعت عکاسی میکرد که خب نتیجه آن شد 4 نمایشگاه در ایران و 1 نمایشگاه در امارت. وی می گوید به تموم زمین های عکسایب علاقمند هستم و عکاسی فیلم ور هم نگاه میکنم، کارهای که بچهای عکاسی انجام میدم و حتی پرتره برام به شدت جذابه.

85785

ورزش حرفه ای

نیکی کریمی ورزش روزانه دارد که خب میگه تحت هیچ شرایطی اون رو تغییر نمیدم و حتی وقت هایی که سر فیلم برداری هم هستم باز وقتی که میرم خونه ورزشم رو انجام میدم. وی در ادامه گفت بدنسازی و فیتنس از برنامه های هر روزه من هستند اما خب تنیس هم بازی میکنم.

897897

رژیم غذایی نداشته ام

خانوم بازیگر رژیم یا تغذیه خاصی نزیر نظر پزشک نداشتن اما همیشه ب این تلاش بودن که همه چیز رو خودشون رعایت کنن و بر این نظر هستند که به ه حال وقتی سن بالاتر میره نوع تغذیه هم باید متفاوت بشه. همه دلشون میخواد و دوست دارند که غذاهای خوشمزه خورن اما اگر به اندازه باشه و در واقع تبدیل به پرخوری نشه، مشکلی هم به وجود نمیاد. 

8784

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها